ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.09-0077-C0001
Номер на проект:
ЦА12-22-81
Наименование:
Подобряване на капацитета на Дипломатическия институт към Министъра на външните работи за придобиване на ключови умения и компетентности на служителите си
Бенефициент:
Дипломатически институт към Министерство на външните работи
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
02.04.2013
Начална дата:
25.09.2013
Дата на приключване:
25.09.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на квалификацията и мотивацията на служителите в администрацията на Дипломатическия институт към Министъра на външните работи.
Дейности:
Дейност 1. Обучения по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация („ИПА”) Ще бъдат посетени следните курсове по теми, избрани от каталога на Института за публична администрация: 1. Конумикационна стратегия - разработване и план за реализация /ЕФ-1/ - 7 служители; 2. Стратегически мениджмънт в държавната администрация /УА-1/ - 3 служители; 3. Работа с електронно подписани документи /ИТО-5/ - 3 служители; 4. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси /ЧР-6/ - 3 служители; 5. Управление и оценка на изпълнението /ЧР-2/ - 2 служители; 6. Организационно развитие. Управление на промяната /УА-5/ - 8 служители; 7. Връзки с обществеността /ЕФ-3/ - 8 служители; 8. Практически умения за ефективни комуникации /ЕФ-8/ - 9 служители; 9. Държавен протокол и церемониал /ЕФ-7/ - 5 служители; 10. Административна стилистика /ПР-4/ - 2 служители; 11. Основни производства по АПК (за неюристи) /ПР-6/ - 1 служители; 12. Административно регулиране на стопанската дейност /ПР-2/ - 2 служители; 13. Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия /ФС-2/ - 2 служители; 14. Контрол, одит и отчетност в администрацията /ФС-1/– 2 служители; 15. Управление на собствеността /ФС-6/ - 2 служители; 16. Презентационни умения. MS Power Point /ИТО -23/– 4 служители; 17. Електронни таблици с MS EXCEL /базов курс/ /ИТО -8/ - 6 служители;
Дейност 2. Специализирани обучения на служители от администрация на Дипломатическия институт Дейността предвижда провеждане на индивидуални специализирани обучения за придобиване на специфични компетенции по следните теми: 1. Обучения за работа със специализирани софтуерни продукти – Photoshop, Corel Draw – 4 служители 2. Ефективна работа със спрецифични групи потребители на услуги на ДИ: комуникация с чуждестранни граждани и взаимодействие в мултикултурна среда – 8 служители.
Дейност 3. Групови обучения за служителите от администрацията на Дипломатическия институт Груповите обучения са насочени към преодоляване на проблеми, свързани с координацията между отделните звена и уменията им да работят заедно и в екип. За тази цел ще бъдат проведени 2 двудневни изнесени групови обучения по следните теми: - Работа в екип на администрация - Предотвратяване и решаване на конфликти в екипа Тези обучения ще обхванат цялата администрация на института. За участниците ще бъдат изработени работни материали, съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на мероприятията.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност За публичността на проекта Дипломатическият институт ще качи информация на страницата си в интернет www.bdi@mfa.government.bg, в страницата във Facebook, в които подробно ще опише целия проект, дейностите и резултатите от него. Също така ще се изработи информация, популязираща проекта, които ще бъде публикувана в издаваното от Дипломатическия институт двуезично списание «Дипломация» с тираж 300 бр. Списанието се разпростанява в мрежата от български и международни контакти на Института и е достъпно в електронен вариант на страницата на ДИ. Проектът ще бъде и официално представен при стартирането и приключването му на регулярна пресконференция на Министерство на външните работи, както и в печатна и електронна медия.
Дейност 5. Дейности по организация и управление на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител, координатор и счетоводител. Създаване на организационна структура, разработване на длъжностни характеристики на екипа и разпределение на конкретните задачи са основните задачи на тази дейност.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Компо ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
38 386 BGN
Общ бюджет:
35 915 BGN
БФП:
35 915 BGN
Общо изплатени средства:
35 915 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
35 915
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
7 600 BGN
2014
9 505 BGN
2015
18 810 BGN
35 915 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
30 528
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
6 460 BGN
2014
8 079 BGN
2015
15 989 BGN
30 528 BGN
В т.ч. Национално финансиране
5 387
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
1 140 BGN
2014
1 426 BGN
2015
2 822 BGN
5 387 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
(Д) Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 5
(Д) Дейност 1: Проведени обучения
Индикатор 6
(Д) Дейност 1: Обучени служители
Индикатор 7
(Д) Дейност 2: Проведени обучения
Индикатор 8
(Д) Дейност 2: Обучени служители
Индикатор 9
(Д) Дейност 3: Проведени обучения
Индикатор 10
(Д) Дейност 3: Обучени служители
Индикатор 11
(Д) Дейност 3: Обучени жени
Индикатор 12
(Д) Дейност 4: Публикации на сайта
Индикатор 13
(Д) Дейност 4: Публикувана информация
Индикатор 14
(Д) Дейност 4: Прессъобщения
Индикатор 15
(Д) Дейност 5: Съставени и подписани договора с членовете на екипа
Индикатор 16
(Д) Дейност 5: Изготвен протокол от началната среща
Индикатор 17
(Д) Дейност 5: Изготвени и проведени процедури за избор на външен изпълнител
Индикатор 18
(Д) Дейност 5: Изготвени междинни и окончателен технически доклади
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз