ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-1000-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-13014
Наименование:
Независима лаборатория за анализ на зърно
Бенефициент:
КАЛУЛА 84 ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
26.07.2013
Начална дата:
05.09.2013
Дата на приключване:
01.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Осигуряване на трайна заетост чрез самостоятелна стопанска дейност на собственика на фирма „Калула 84” ЕООД и разкриване на едно допълнително работно място.
Дейности:
1. Организация и управление на проекта Изпълнението на тази дейност включва: - Координиране на екипа за управление на проекта. - Планиране и провеждане на периодични работни срещи на екипа по управление на проекта. - Организиране и провеждане на тръжни процедури за доставка на материали за стартиране на дейността; доставка на оборудване и стопански инвентар; услуги за визуализация и информиране на обществеността.
2. Визуализация и информиране на обществеността С цел осигуряване на информираност и публичност относно източниците на финансиране на проектното предложение, целите, задачите, дейностите и очакваните от тях резултати, се предвижда реализирането на следните елементи на информационна кампания: провеждане информационно събитие при стартирането на проекта, на която да бъдат поканени медии и заинтересовани страни; информационно събитие „Откриване на лаборатория” при приключването на проекта за отчитане на постигнатите резултати; публикуван материал в местно медийно издание на определен етап от изпълнение на дейностите; изработване и разпространение на флаери - разделители; изработване и поставяне на стикери на новозакупеното оборудване. Ще бъде изготвена информационна табела, която ще бъде поставена на видно място там, където ще бъдат изпълнявани проектните дейности. Предвидените дейности по визуализация и информиране на обществеността, ще бъдат в съответствие с Регламент на Съвета (ЕО) № 1828/2006 и насоките за осъществяване на мерките за информация и публичност по настоящата схема.
3. Доставка на оборудване Предвиденото за закупуване оборудване ще позволи дружеството да бъде по – конкурентноспособно при стартиране на дейността си. Ще бъде избран изпълнител, който ще достави оборудването, необходимо за стартиране на дейността, а именно Апарат за бърза екстракция с три гнезда. На закупеното оборудване ще бъде поставен стикер с ясно обозначение на финансиращия орган, според регламент № 1828/2006 и насоките за публичност и визуализация. Оборудването, както и дейността на дружеството ще бъдат запазени минимум 5 години след завършване на проектните дейности.
4. Първоначална доставка на материали и консумативи за стартиране на дейността Ще се закупят необходимите материали и консумативи /реактиви, филтърна хартия, класьори за документи от направените анализи и други/ за първоначалното стартиране на дейността. Те са необходими за предоставянето на предвидените услуги – лабораторни анализи на зърнените култури и фуражи. Закупените материали ще бъдат изразходвани за предоставяните услуги в рамките на изпълнение на проекта.
5. Набиране, подбор и назначаване на персонал. Трудова дейност на назначения персонал Набиране на персонал: Предвижда се първоначално да бъдат разработени критерии за подбор на персонала. Ще бъде подадена заявка в ДБТ за набиране на кандидати за новоразкритото работно място. Подбор: Ще бъдат оценени документите на потенциални служители, след което ще се организират индивидуални интервюта с кандидатите и договаряне за назначаване на работа с одобрените. Спазвайки кодекса на труда и другите нормативни документи в трудовото законодателство ще бъде назначен на работа 1 човек от уязвимите групи на пазара на труда /младеж с високо образование и квалификация/ на длъжност техник, аграрни култури. Трудовата дейност предвижда подготовката на материали и оборудване за изпитвания и анализи; събиране и подготовка на образци и проби; анализиране на продукцията за установяване и поддържане на стандарти за качество. Работното място ще бъде запазено най – малко 1 година след приключване на проектните дейности.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"МАРВЕЛ" ООД
хермес оод
ДОБРУДЖА СПЕКТЪР ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 822 BGN
Общ бюджет:
13 427 BGN
БФП:
13 427 BGN
Общо изплатени средства:
11 575 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
13 427
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 964 BGN
2014
7 610 BGN
2015
0 BGN
11 575 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
11 413
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 370 BGN
2014
6 469 BGN
2015
0 BGN
9 839 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 014
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
595 BGN
2014
1 142 BGN
2015
0 BGN
1 736 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз