Дейности:
|
Сформиране на екип по проекта За да бъде изпълнен проекта качествено и в срок е необходимо да се осигури организация, която да спомогне за проследяване и правилно изпълнение на дейностите, тяхното отчитане и постигане на заложените цели и резултати.
В тази връзка ръководителят на проекта ще осъществява контакт с АЗ, с доставчици по проекта, ще отговаря за визуализацията, ще изготвя справки, ще подписва договори и ще носи пряка отговорност за всички дейности по проекта, вкл. нарежда плащания, подписва официалната кореспонденция, трудови, граждански договори и др.
Счетоводителя ще отговаря за финансово-счетоводната отчетност по проекта, както и изготвянето, отразяването и своевременно представяне на необходимите ведомости, декларации и други документи.
Техническият сътрудник ще подпомага дейностите на ръководителя като копира, подвързва, обработва документи, изготвя справки, анализи, подготвя срещи, договори, следи срокове на доставки и изпълнение на дейности, контактува със счетоводителя относно финансовото и счетоводно отчитане на проекта, изготвяне на счетоводни документи, регистри, справки и други. Контактува с доставчици и изпълнители.
Наем на помещение Тъй като не разполагам с лично помещениe, където мога да осъществявам планираната дейност е необходимо наема подходящо помещение - около 30-50 м2 в централната градска част на гр. София на комуникативно място Избор на доставчици Съгласно правилата за избор на изпълнител по проекти, финансирани от фондовете на ЕС, както и с цел доброто финансово управление на средствата по този проект ще събера няколко различни оферти за всеки вид доставка. По този начин екипа по проекта ще подбере най-изгодните предложения, с което ще осигурим доставка на заложените стоки и оборудване на най-ниска цена и при най-добри условия, най-бърз срок на изпълнение и от участник с проверена търговска репутация.
В тази връзка екипът по проекта ще изпрати покани с предварително заложени критерии до подходящи фирми, след което ще разгледаме и изберем най-изгодните.
Доставка и монтиране на оборудване За отчитане на приходите е необходимо да бъде закупен 1 касов апарат. За съхранение и преработка на стоките до получаване на краен продукт, който ще бъде предложен на клиентите (сандвичи, пици, бургери, др.) са необходими 1 ел.конвектомат, 2 бр. отопляеми витрини за тестени изделия, едната от които на водна баня, 1 хладилна витрина и 1 сокоизтисквачка. Първо зареждане със стоки Предвиждам в заведението да се предлагат различни сандвичи, бургери, дюнер, пици, баници, други тестени бързи закуски, както и минерална вода и различни безалкохолни напитки – фрешове, шейкове, сокове, газирани напитки, чай, кафе... Визуализация по проекта Ще възложа на външен изпълнител изработването на 1 бр. информационна табела, съгласно изискванията на програмата за визуализация, както и публикуването на 1 бр. публикация във вестник или информационен портал, чрез които да бъдат оповестени получената финансова подкрепа и дейностите, целите и резултатите по проекта, както и популяризиране дейността на фирмата. Подбор и наемане на персонал Тъй като работата в едно заведение за бързо хранене е интензивна и динамична е необходимо да има поне двама човека персонал - един човек от персонала да затопля или подготвя закуските и още един, който да приготвя напитките и да обслужва клиентите, както и да се грижи за почистването на масите и подреждане на столовете в заведението. Затова ще наема едно лице от целевата група през първата година от дейността, което да ми помага в работата и ще си разпределим задачите. Стартиране дейността на фирмата Предлагане на топли и студени бързи закуски и напитки на клиенти, които живеят, учат, работят или просто минават покрай заведението като им осигурим възможност да се хранят при нас за закуска, обяд или след обяд в свободното си време за хранене или просто да се срещнат с приятел на чаша кафе или друга напитка и да осъществяват своите социални и лични контакти при нас в приятна и удобна обстановка. Изготвяне на технически и финансови отчети Екипът по проекта ще изготвя периодично месечни, междинни и финални финансови и технически отчети като приложи всички необходими документи, доказващи изпълнението на дейностите, съгласно плана за действие и извършените разходи.
|