ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.03-0347-C0001
Номер на проект:
ESF-2303-05-10004
Наименование:
Подобряване на условията на труд в "КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ" ООД
Бенефициент:
"КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.05.2013
Начална дата:
26.08.2013
Дата на приключване:
01.10.2014
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
Недефиниран
Описание
Описание на проекта:
БЕЗОПАСНИ УСЛОВИЯ НА ТРУД
Дейности:
Дейност 1: Организация и управление на проекта Предвижда се да бъде изграден екип за управление на проекта, който ще се състои от: ръководител на проекта, координатор на проекта и счетоводител на проекта Основна задача на екипа по управление на проекта е да изгради работеща организация по осъществяване на дейностите на всеки един етап от изпълнението на проекта. Основни задължения на екипа са: • контрол на дейностите в съответствие с графика на изпълнение; • подготовка на документите за избор на изпълнител по дейностите • контрол по изпълнение на договорите; • контрол по изпълнение на раходите; • изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица; • подготовка на доклади за изпълнението на проекта.
Дейност 2. Разработване на цялостен анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в „ОМЗ“ ООД Изпълнението на тази дейност максимално ще установи състоянието на процесите свързани с БЗР в предприятието и на база на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостното и устойчиво подобряване на условията на труд в „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. Анализът ще включва следните основни видове раздели и дейности: • раздел „Въведение” – описание на характеристиките и състоянието на предприятието и организацията на трудовата дейност към момента; • раздел „Изложение и анализ” – описание на силните и слабите страни на организацията на трудовата дейност и работната среда в съответното предприятие; • раздел „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност” - обосновка и описание при кои елементи на организацията на основните и спомагателни дейности има необходимост от усъвършенстване и подобрения; • раздел „Заключение” - изводи за състоянието на предприятието и организацията на трудовия процес
Дейност 3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло Обосновка: Във връзка с намаляване на риска и подобряването на условията на труд в „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ООД е необходимо осигуряването на ново с по-добри качества специално работно облекло и ЛПС, отговарящи на нормите и изискванията за осигуряване на безопасност и опазване на здравето, съдържащи се в приложимите за ЛПС нормативни актове, свързани с оценяване на съответствието на такива изделия. Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави ЛПС и СРО. Заложените за закупуване ЛПС и СРО отговарят на точния брой на лицата по длъжности и предвидените за тях ЛПС и СРО съгласно изготвен Списък на работните места и видовете работа, за които на работещите им се осигуряват ЛПС и СРО на „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. В горепосоченият списък не са включени резервни бройки.
Дейност 4. Информиране и публичност Обосновка: При стриктно спазване на изискванията на Регламент(ЕК) № 1828/2006, кандидатът ще: - проведе начална и заключителна прессконференция по проекта; - изготви два броя информационни табла, които ще бъдат поставени на видно място; - отпечати информационна дипляна по проекта в тираж от 500 броя, от която да са видни целите, дейностите и резултатите от проекта; - публикува информация за напредъка по изпълнение на дейностите по проекта на корпоративния информационен сайт на „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. Информационните табели ще бъдат монтирани в началото на месец 2 от изпълнението на проекта. „КРИСТАЛ КОРПОРЕЙТИНГ“ ООД. гарантира, че всички документи, създавани в рамките на проекта ще бъдат също подходящо идентифицирани. Дружеството надлежно ще разпространи информационните брошури, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: - всички работници и служители; - регионални и браншови организации; - регионални синдикални организации и др. Разпространението на дипляните ще се извърши през месец 11 и 12 включително от изпълнението на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
69 687 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
13 937 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
13 937 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
13 937 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
11 847 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
11 847 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 091 BGN
2014
0 BGN
2015
0 BGN
2 091 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз