ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.03-0682-C0001
Номер на проект:
ESF-2303-01-07036
Наименование:
"Подобряване Условията на труд на работното място и повишаване на производителността на заетите в "ДАРКОМЕТ" ООД
Бенефициент:
"ДАРКОМЕТ" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.05.2013
Начална дата:
26.08.2013
Дата на приключване:
01.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
Недефиниран
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд на работното място
Дейности:
1. Организация и управление на проекта Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график; - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители; - Контрол по изпълнението на договорите; - Контрол на разходите; - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица; - Подготовка на доклади за напредъка на проекта; - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа. Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”, разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване
3. Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави личните предпазни средства и работно облекло в съответствие с посочените в Бюджета спецификации.
4. Модернизация чрез доставка и монтаж на навес като колективно предпазно средство на защита с цел обезопасяване на съществуващи обекти, технологични процеси, машини и съоръжения, свързани с подобряване условията на труд Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави и монтира навес над обособеното място за техническо обслужване и подръжка на автопарка.
5. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: - Информационна табела – 1 бр. - Прессъобщения – 2 бр. - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 400 бр. - Стикери за визуална идентификация на активите – 1565 бр. Информационната табела ще бъде доставена и монтирана през месец 2 от изпълнението на проекта. „ДАРКОМЕТ” ООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти – 250 бр. • ИА ГИТ –25 бр. • Общинска администрация – 50 бр. • Регионални синдикални и браншови организации – 75бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 11 и 12 от изпълнението на проекта. Информация ще бъде публикувана и на интернет страницата на Дружеството така че всички заинтересовани страни да имат свободен достъп до резултатите от проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Рекламна агенция Киви ООД
"Адмикс" ЕООД
"ЛАЛЕВ" ООД
НИК Консулт 2013
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
169 770 BGN
Общ бюджет:
164 671 BGN
БФП:
164 671 BGN
Общо изплатени средства:
164 671 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
164 671
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
33 954 BGN
2014
56 500 BGN
2015
74 217 BGN
164 671 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
139 970
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
28 861 BGN
2014
48 025 BGN
2015
63 085 BGN
139 970 BGN
В т.ч. Национално финансиране
24 701
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
5 093 BGN
2014
8 475 BGN
2015
11 133 BGN
24 701 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз