Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0040-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-26
Наименование: Изграждане на отворена, многофункционална и висококвалифицирана администрация на Националната комисия за борба с трафика на хора за осъществяване на координационните и стратегическите й функции в България и пред европейските и международни институции и партньори
Бенефициент: Национална комисия за борба с трафика на хора
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 26.08.2013
Дата на приключване: 26.08.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Повишаване на капацитета на Националната комисия за борба с трафика на хора (НКБТХ) за ефективно изпълнение на националната политика и стратегия за противодействие на трафика на хора на национално, европейско и международно ниво.
Дейности: 1. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта /Организация/ Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Бенефициента и Управляващия орган. В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на проекта; Технически координатор на проекта; Финансов координатор. Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани резултатите от възложените задачи и извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности. По време на първите срещи ще се разработи подробен и текущо актуализиран план и график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на проектния екип. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за управлението и конкретното разпределение на отговорностите и задачите между отделните членове на екипа. Техническият координатор ще извършва текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности с цел спазване на крайните срокове и навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението им, ще изготви и следи индивидуалните обучителни планове на всеки от служителите. Финансовият координатор ще осъществява финансовата отчетност на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта и провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани помещения в сградата на Кандидата, определени за офис на проекта. Подготовката на междинните и финалните отчети за изпълнението на проекта ще се извърши съгласно Ръководството за изпълнение на проекти по ОПАК и изискванията на Управляващия орган. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на договора по ОПАК.
2. Подготовка и провеждане на процедура за избор на подизпълнители по проекта /Избор/ Дейността включва подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители за извършване на следните дейности по проекта: 7, 8, 9 и 11.
3. Изработване на индивидуални обучителни планове за служителите на НКБТХ относно одобрените обучения /Планове/ Дейността включва разработка на индивидуален план-график за всеки един служител на секретариата на НКБТХ, относно планираните за посещение курсове, времеви график за посещения, както и информация за получените сертификати след провеждането на съответните курсове.
4. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на професионални курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА-професионални/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: - двама служители в обучение УА-8: Държавен протокол – правила и комуникация; двама служителя в обучение ПР-21: Прилагане правото на ЕС в страните членки; един служител в обучение ПР-12: Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс; един служител в обучение ЧР-1: Стратегическо планиране в областта на УЧР; двама служителя в обучение ЧР-2: Управление и оценка на изпълнението; един служител в обучение ЧР-7: Управление на промяната, времето и стреса; един служител в обучение ПР-17: Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации; един служител в обучение ЕФ-3: Изграждане на публичен имидж; един служител в обучение ЕФ-5: Държавен протокол и церемониал.
5. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на езикови курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА-езикови/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: - един служител в обучение ЧЕО-1А: Разговорен английски; двама служители в обучение ЧЕО-7: Английски език за юристи; един служител в обучение ЧЕО-8А: Разговорен немски език; един служител в обучение ЧЕО-14Б: Разговорен френски език; един служител в обучение ЧЕО-15: Френска граматика.
6. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на компютърни курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА-компютърни/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: - трима служители в обучение ИТО-6: Електронни таблици с MS Excel (базов курс); един служител в обучение ИТО-8: Обмен на данни между MS Excel и MS Word; един служител в обучение ИТО-10: Анализиране на данни с PIVOTTABLE в MS EXCEL; един служител в обучение ИТО-14: Бази данни а MS ACСESS.
7. Организиране на допълнителни езикови курсове за служителите от администрацията на НКБТХ, които не са включени в каталога за обучения на ИПА /ДРУГИ-езикови/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: - един служител в обучение по финансов английски език за счетоводители (няма нива); един служител в обучение по португалски език, ниво А2; един служител в обучение по руски език, ниво С1; един служител в обучение по турски език, нива А1 и А2; един служител в обучение по испански език, нива А2 и В1; един служител в обучение (ниво Elementary): английски език.
8. Организиране и участие в обучения за служителите от администрацията на НКБТХ в ключови компетентности и меки умения /Ключови компетентности/ Посещение от един служител на обучение по Лидерство и мениджърски умения, стратегии за управление и мотивиране на екип. Обучения на служителите от секретариата за екипна ефективност и управление на времето.
9. Организиране и участие в специализирани обучения за служителите от администрацията на НКБТХ, които са пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват съответните служители /Специализирани обучения/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: седем служители в обучение по трафик на хора в европейски и глобален контекст и миграционни политики, потоци и развитие; седем служители в обучение „Обучение за обучители”; двама служители в Шофьорски курс кат. В; един служител в курс по Публична реч.
10. Изготвяне на вътрешно проучване за удовлетвореността и мотивацията на служителите след провеждането на обученията /Проучване/; В рамките на проекта, от проектния екип ще бъде изготвен въпросник с контролни въпроси относно удовлетвореността на служителите на НКБТХ от посетените обучителни курсове, тяхната оценка за проведените такива, както и от тяхната индивидуална нужда от допълнителни или продължаващи обучения.
11. Дейности по информация и публичност /Публичност/ В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта Дейността ще включва: 11.1. Публикуване на информация за проекта на интернет и на фейсбук страницата на НКБТХ; 11.2. Дизайн и отпечатване на рекламни чанти, тефтери и химикалки по проекта, с които служителите да посещават обучителните курсове; 11.3. Включване на информация и резултатите от проекта и направеното проучване в годишния публичен отчет на НКБТХ на български и английски език.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Актив Комерс
Балкан Про Травел ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 42 199 BGN
Общ бюджет: 29 920 BGN
БФП: 29 920 BGN
Общо изплатени средства: 29 920 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 29 920 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 8 440 BGN
2014 5 761 BGN
2015 15 719 BGN
29 920 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 25 432 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 7 174 BGN
2014 4 897 BGN
2015 13 362 BGN
25 432 BGN
В т.ч. Национално финансиране 4 488 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 1 266 BGN
2014 864 BGN
2015 2 358 BGN
4 488 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 5 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 6 Дейност 1: Заповеди за сформиран проектен екип съставен от 3 души административен персонал
Индикатор 7 Дейност 1: Проведени работни срещи на проектния екип
Индикатор 8 Дейност 1: Изпълнен проект
Индикатор 9 Дейност 1: Заповеди за определяне на задължения
Индикатор 10 Дейност 2: Сключени договори и събрани първични счетоводни документи от изпълнителите
Индикатор 11 Дейност 3: Разработени 9 (девет) индивидуални обучителни плана
Индикатор 12 Дейност 4: Организирани и посетени 9 обучения
Индикатор 13 Дейност 4: Участвали 12 служителя
Индикатор 14 Дейност 5: Организирани и посетени 5 обучения
Индикатор 15 Дейност 5: Участвали 6 служителя
Индикатор 16 Дейност 6: Организирани и посетени 4 обучения
Индикатор 17 Дейност 6: Участвали 6 служителя
Индикатор 18 Дейност 7: Организирани и посетени 8 обучения
Индикатор 19 Дейност 7: Участвали 8 служителя
Индикатор 20 Дейност 8: Организирани и посетени 3 обучения
Индикатор 21 Дейност 8: Участвали 19 служителя
Индикатор 22 Дейност 9: Организирани и посетени 4 обучения/курса
Индикатор 23 Дейност 9: Участвали 17 служителя
Индикатор 24 Дейност 10: Модел на въпросник
Индикатор 25 Дейност 10: Попълнени въпросници
Индикатор 26 Дейност 10: Изготвен анализ на резултатите
Индикатор 27 Дейност 11: Изработени рекламни материали по проекта
Индикатор 28 Дейност 11: Публикувана информация за проекта и дейностите


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз