Дейности:
|
1. Управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта /Организация/ Като първи етап от изпълнение на дейността се предвижда сформиране на проектен екип за управление, координация, мониторинг и отчитане на проекта и за осигуряване на експертиза при изпълнение на проектните дейности. Екипът ще бъде сформиран през първия месец от изпълнение на проекта и ще осъществява дейност през целия проектен период. Той ще планира, извършва подготовка и организация на дейностите, контрол над тяхното изпълнение и отчитането им пред Бенефициента и Управляващия орган.
В екипа ще бъдат включени следните позиции: Ръководител на проекта; Технически координатор на проекта; Финансов координатор.
Проектният екип ще провежда ежемесечни работни срещи, на които ще бъдат отчитани резултатите от възложените задачи и извършените дейности и ще бъдат планирани предстоящите задачи и дейности. По време на първите срещи ще се разработи подробен и текущо актуализиран план и график за действие с конкретни задачи, срокове, роли и задължения на проектния екип. Ръководителят на проекта ще бъде отговорен за управлението и конкретното разпределение на отговорностите и задачите между отделните членове на екипа. Техническият координатор ще извършва текущ вътрешен мониторинг на проектните дейности с цел спазване на крайните срокове и навременно установяване на потенциални рискове за изпълнението им, ще изготви и следи индивидуалните обучителни планове на всеки от служителите. Финансовият координатор ще осъществява финансовата отчетност на дейностите и ще завежда и съхранява всички разходооправдателни документи. Екипът по проекта ще изготвя и предоставя на Управляващия орган по програмата междинни и финални доклади за техническо и финансово изпълнение. За целите на изпълнението на проекта и провеждането на срещите на екипа, ще бъдат използвани помещения в сградата на Кандидата, определени за офис на проекта. Подготовката на междинните и финалните отчети за изпълнението на проекта ще се извърши съгласно Ръководството за изпълнение на проекти по ОПАК и изискванията на Управляващия орган. Сред основните задачи на проектния екип ще бъде осъществяването на текущ контрол над изпълнението на проекта за гарантиране, че изпълнението на проекта в съответствие с изискванията на договора по ОПАК.
2. Подготовка и провеждане на процедура за избор на подизпълнители по проекта /Избор/ Дейността включва подготовка и провеждане на процедура за избор на външни изпълнители за извършване на следните дейности по проекта: 7, 8, 9 и 11. 3. Изработване на индивидуални обучителни планове за служителите на НКБТХ относно одобрените обучения /Планове/ Дейността включва разработка на индивидуален план-график за всеки един служител на секретариата на НКБТХ, относно планираните за посещение курсове, времеви график за посещения, както и информация за получените сертификати след провеждането на съответните курсове. 4. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на професионални курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА-професионални/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на:
- двама служители в обучение УА-8: Държавен протокол – правила и комуникация; двама служителя в обучение ПР-21: Прилагане правото на ЕС в страните членки; един служител в обучение ПР-12: Правна уредба и приложение на гражданския процесуален кодекс; един служител в обучение ЧР-1: Стратегическо планиране в областта на УЧР; двама служителя в обучение ЧР-2: Управление и оценка на изпълнението; един служител в обучение ЧР-7: Управление на промяната, времето и стреса; един служител в обучение ПР-17: Форми на сътрудничество между администрацията, граждански и бизнес организации; един служител в обучение ЕФ-3: Изграждане на публичен имидж; един служител в обучение ЕФ-5: Държавен протокол и церемониал.
5. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на езикови курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА-езикови/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на:
- един служител в обучение ЧЕО-1А: Разговорен английски; двама служители в обучение ЧЕО-7: Английски език за юристи; един служител в обучение ЧЕО-8А: Разговорен немски език; един служител в обучение ЧЕО-14Б: Разговорен френски език; един служител в обучение ЧЕО-15: Френска граматика.
6. Организиране и посещение за служителите от администрацията на НКБТХ на компютърни курсове от каталога за обучения на Института за публична администрация /ИПА-компютърни/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на:
- трима служители в обучение ИТО-6: Електронни таблици с MS Excel (базов курс); един служител в обучение ИТО-8: Обмен на данни между MS Excel и MS Word; един служител в обучение ИТО-10: Анализиране на данни с PIVOTTABLE в MS EXCEL; един служител в обучение ИТО-14: Бази данни а MS ACСESS.
7. Организиране на допълнителни езикови курсове за служителите от администрацията на НКБТХ, които не са включени в каталога за обучения на ИПА /ДРУГИ-езикови/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на:
- един служител в обучение по финансов английски език за счетоводители (няма нива); един служител в обучение по португалски език, ниво А2; един служител в обучение по руски език, ниво С1; един служител в обучение по турски език, нива А1 и А2; един служител в обучение по испански език, нива А2 и В1; един служител в обучение (ниво Elementary): английски език.
8. Организиране и участие в обучения за служителите от администрацията на НКБТХ в ключови компетентности и меки умения /Ключови компетентности/ Посещение от един служител на обучение по Лидерство и мениджърски умения, стратегии за управление и мотивиране на екип. Обучения на служителите от секретариата за екипна ефективност и управление на времето. 9. Организиране и участие в специализирани обучения за служителите от администрацията на НКБТХ, които са пряко обвързани със специфичната дейност, която изпълняват съответните служители /Специализирани обучения/ Осъществяването на дейността включва организирането и посещението на: седем служители в обучение по трафик на хора в европейски и глобален контекст и миграционни политики, потоци и развитие; седем служители в обучение „Обучение за обучители”; двама служители в Шофьорски курс кат. В; един служител в курс по Публична реч. 10. Изготвяне на вътрешно проучване за удовлетвореността и мотивацията на служителите след провеждането на обученията /Проучване/; В рамките на проекта, от проектния екип ще бъде изготвен въпросник с контролни въпроси относно удовлетвореността на служителите на НКБТХ от посетените обучителни курсове, тяхната оценка за проведените такива, както и от тяхната индивидуална нужда от допълнителни или продължаващи обучения. 11. Дейности по информация и публичност /Публичност/ В рамките на дейността ще бъде проведена комуникационна кампания за популяризиране на дейностите, приноса и резултатите от проекта Дейността ще включва:
11.1. Публикуване на информация за проекта на интернет и на фейсбук страницата на НКБТХ;
11.2. Дизайн и отпечатване на рекламни чанти, тефтери и химикалки по проекта, с които служителите да посещават обучителните курсове;
11.3. Включване на информация и резултатите от проекта и направеното проучване в годишния публичен отчет на НКБТХ на български и английски език.
|