Дейности:
|
Дейност 1: Управление и организация Установяването на система за управление и реализация на проекта е систематичен начин на работа, който ще осигури качествено изпълнение на заложените дейности в съответствие с очакваните резултати.. В тази насока се предвижда, дейността да покрива цялата му продължителност и ще включва следните поддейности:
Разпределение на конкретните задачи и отговорности между членовете на екипа; Разработване на план - график за работа по проекта; Разработване на рекламна стратегия за популяризиране на проекта т.е. уточняване на съдържанието на рекламните материали; Изготвяне на график за наблюдение на изпълнението и вътрешна оценка на проекта; Ежемесечни срещи на ръководителя по проекта с всички ангажирани в изпълнението на проекта лица и ежемесечни работни срещи със счетоводителя по проекта. На срещите ще бъдат разглеждани и данните от анализите за ефективността на извършваните дейности, удовлетвореността на целевите групи. Подготовка на междинни и окончателни технически и финансови отчети, подготовка на вътрешни процедури за качествено изпълнение на проекта и периодични инструктажи на изпълнителите с оглед постигане на заложените индикатори.
Дейност 2: Изготвяне на стратегия за развитие на дейността Дейността ще се извърши от външна консултантска фирма. Стратегията ще включва данни за отрасъла, ценова политика на конкурентите в региона, предлагани цени от други търговски обекти за бельо, чорапи и чорапогащници. Ще се включат подробни насоки за ценовата политика на новия търговски обект и най-търсените артикули от клиентите. Апостол Петков смята да се позиционира в средния ценови клас в град Пловдив, като предлага качествени стоки на разумни цени.
Изготвянето на стратегия цели да допринесе за създаването на ефективен, професионален и модерен бизнес-модел в областта на предприемачеството.
Дейност 3: Ремонт на нает търговски обект; Закупуване на оборудване и обзавеждане Предвижда се дейността по проекта да се извършва в търговски обект под наем. Преди стартирането й на същият ще му бъде извършен ремонт – шпакловане, грундиране, боядисване. По проекта ще бъде закупено необходимото оборудване за осъществяване на дейността по продажба на бельо, чорапи и чорапогащници. Предвидени са необходимите артикули за подреждане и показване на стоката- стелажи, рафтове, манекени, крака. Манекените /крака, ветрило, бюст, дупе и др./ са важна част от търговското оборудване на магазина. Те показват по нагледен начин как стои стоката и привличат клиенти към обекта. Предвиждат се манекени от различен пол, за да може да се покаже нагледно стоката.
За административно обзавеждане на търговския обект е предвидено бюро.
Дейност 4: Закупуване на материали – първоначален оборотен капитал от стоки По проекта се предвижда закупуване на голям набор от различни артикули /бельо, чорапи, чорапогащници/. По-голяма част от бельото, бодита и комплекти са от 95% до 100% памук. Клиентите държат на качествените дрехи и особено бельо, което не дразни чувствителната кожа. Купуват се най-разнообразни артикули, като се залага на широка асортимента структура, а не на големи количества и бройки. Зарежда се по един артикули от размер или вид. Предвижда се закупуване и на необходимите консумативи за дейността – закачалки за бельо и стрели /лента/ за зареждане на ръчен пистолет за поставяне на етикети на дрехите съгласно изискването на българското законодателство всички артикули в търговския обект да са обозначени с цени. Дейност 5: Наемане на безработно лице Наличието на две работни места /на самонаетото лице и едно лице на трудов договор/ улеснява както процеса на работа, така и клиентите. Затова ще се назначи едно лице на длъжност „продавач консултант” на осем часов работен ден. Минималният осигурителен праг за тази длъжност при съответния код на икономическа дейност за 2012г. е 450,00 лв. Лицето ще бъде наето след съвместен подбор с Дирекция „Бюро по труда”, гр.Пловдив. На лицето ще бъде осигурена дългосрочна заетост минимум една година след приключване срока на настоящия проект.
Предвижда се назначаването на управителя на фирмата по трудово правоотношение за период от 3 месеца, респективно планирани са разходи за трудово възнаграждение. Предвидената сума за месечно възнаграждение на същият не надвишава максималният доход определен за дейност в размер на 900,00 лева.
Дейност 6: Информиране и публичност Предвидените дейности и материали за популяризиране на проекта са насочени към информиране на широката местна общественост за дейностите по проекта, новото предприятие и финансовото подпомагане, което му е отпуснато от фондовете на ЕС. В тази насока се предвиждат: изработка и поставяне на пълно цветна табела в търговския обект; 100 стикера/според броя на предвидените ДМА и стопански инвентар без частите за сглобяване и свързване на търговското оборудване –стъклодържатели, куки, тръби и колони / - самозалепващи се с логото на ЕС и ЕСФ и 130 броя рекламни флаери.
|