ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO004-5.0.01-0069-C0001
Номер на проект:
ДОПТ-22/25.07.2013 г.; ДОПТ-37/10.12.2015 г.
Наименование:
„Подобряване на материално – техническите условия на Държавно предприятие „Пристанищна инфраструктура”, в качеството му на конкретен бенефициент по Оперативна програма „Транспорт” 2007-2013 г.”
Бенефициент:
Държавно предприятие "Пристанищна инфраструктура"
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Транспорт"
Дата на решение на договарящия орган:
19.07.2013
Начална дата:
25.07.2013
Дата на приключване:
10.12.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на ефективността на работния процес на експертите, ангажирани с дейностите за подготовката, координацията, управлението, наблюдението, оценката, контрола, одита, осигуряването на публичност и информация на проектите, финансирани от ОПТ чрез подобряване на технологиите и условията на труд.
Дейности:
4. Строително монтажни работи и оборудване
5. Внедряване и поддръжка на софтуер за управление на проекти
1. Разработване на Формуляр за кандидатстване по приоритетна ос 5 „Техническа помощ”
3. Изготвяне на инвестиционен проект за преустройство на помещения
9. Дейности за разпространение на информация и популяризиране на ОПТ
7. Организиране на електронен фонд
2. Изготвяне на заснемане и вариантни схеми на решенията за разпределението на работните помещения
8. Управление на проекта
10. Застраховане
6. Закупуване на техническо оборудване
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"СЪНИ СИТИ" ЕООД
"ЕЛЕКТРА ТИМ" ООД
"Комсофт" ООД
"ОФИС ЕКСПРЕС СЪРВИС" АД
ТехноЛогика ЕAД
ОДИТ - ИНЖЕНЕРИНГ ПЕЙЧЕВИ ООД
ДЕКО - КОНСУЛТ ЕООД
ЕТ "ВЕХА-59-ВЕСЕЛИН ХРИСТОВ"
"НИКРОМ МЕБЕЛ" АД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
1 282 310 BGN
Общ бюджет:
698 276 BGN
БФП:
698 276 BGN
Общо изплатени средства:
698 276 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
698 276
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
257 134 BGN
2015
441 142 BGN
698 276 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
593 535
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
218 564 BGN
2015
374 971 BGN
593 535 BGN
В т.ч. Национално финансиране
104 741
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
38 570 BGN
2015
66 171 BGN
104 741 BGN
Финансиране от бенефициента
149 883
BGN
Индикатори
Индикатор 1
1. Изготвен Формуляр за кандидатстване по приоритетна ос „Техническа помощ”.
Индикатор 2
2. Изготвено заснемане и вариантни схеми на решенията за разпределението на работните помещения
Индикатор 3
3. Изготвен инвестиционен проект за преустройство на помещения
Индикатор 4
4.1. Обща площ на ремонтираните и реконструирани работни помещения на служителите, пряко заети в подготовката, изпълнението и управлението на проектите, финансирани от ОПТ
Индикатор 5
4.2.Изготвен доклад за оценка на съответствието и издаден акт 16 и издадено разрешение за ползване
Индикатор 6
4.3. Закупени материални активи за оборудване на офисите по ОПТ
Индикатор 7
5.1. Доставен, инсталиран и внедрен софтуер за управление на проекти
Индикатор 8
5.2 Обучени служители в съответствие с плановете за обучение
Индикатор 9
6. Закупено техническо оборудване
Индикатор 10
7. Създаден и организиран електронен фонд
Индикатор 11
8.1. Одобрен окончателен доклад по проекта” и ”Подадено окончателно искане за плащане
Индикатор 12
8.2. Административни разходи (Осигурени канцеларски материали за администриране на проекта)
Индикатор 13
9.1. Изработени и поставени временни табели
Индикатор 14
9.2. Изработени и поставени постоянни обяснителни табели
Индикатор 15
10. Направени застраховки
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз