Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта. Екипът за организация и управление на проекта ще е отговорен за коректното изпълнение на заложените по проекта дейности, ще следи за спазване на план-графика и ще взима корективни мерки, ако е необходимо. По отношение на дейностите, за които се предвижда възлагане на външен изпълнител, екипът ще подготвя и ще провежда процедурите за избор на изпълнител, ще комуникира с избрания изпълнител и класираните по-назад кандидати, ще оказва принципно съдействие на изпълнителите по отношение на правилното изготвяне на отчетната документация и разходо-оправдателните документи. Екипът ще отговаря за организирането и провеждането на предвидените мерки за осигуряване на информация и публичност по проекта – ще подготвя печатни и други информационни материали, ще отговаря за провеждането на откриващото и закриващото информационни събития, ще комуникира с представители на медиите и др. Екипът по проекта ще носи отговорност за правилното и навременно изготвяне на месечните, полугодишните и окончателните технически и финансови отчети и ще поддържа архив на цялата документация по проекта. Дейност 2 Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Дейност 1 е задължителна за проектното предложение като разработката й ще да съдържа най-малко следните раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”.
Дейност 1 се счита за изключително важна за „КОСАНЯ ЕАД , тъй като резултатите от провеждането й могат да бъдат много полезни за цялостното подобряване на организацията на трудовата дейност в дружеството, а в стратегически аспект - за значително повишаване на производителността на труда в него. Поради това кандидатът би желал разработката по тази дейност да бъде възможно по-задълбочена и да се фокусира върху специфичните проблеми на кандидата, за да може да помогне ефективно за тяхното решаване. Предвижда се особено силно да се развие частта ”Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”. Считаме за целесъобразно при разработката на посочения раздел да се използва опита от една от най-авангардните в световен мащаб системи за оптимизиране организацията на трудовата дейност, каквато се явява известната немска система РЕФА. В нея са включени редица научно обосновани и многократно доказали се на практика методи за оптимизиране на организацията на трудовата дейност, а оттам и за осигуряване на възможно по-здравословни и безопасни условия на труд. Поради това в рамките на тази дейност се предвижда тези и други подобни методи да се приложат след адаптиране към спецификата на основните направления на производствената и трудова дейност на отделните целеви групи и подгрупи в «КОСАНЯ» ЕАД. По този начин се очаква да се постигне значителна оптимизация на организацията на трудовата дейност в дружеството, а оттам и да се повиши силно мотивацията на работещите в него и да повишат производителността на труда си. Дейност 3: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло Дейността е ориентирана към закупуване на нови и по-модерни ЛПС и СРО, за които е обосновано, че:
- са в съответствие на извършената от Службата по трудова медицина оценка на риска и дадените от нея препоръки за минимизирането му, както и на утвърдения списък на работните места и видовете работа, при които се използват ЛПС и СРО;
- са предназначени за опазване на здравето и безопасността на работещите;
- се използват, тъй като идентифицираните от Службата по трудова медицина рискове не могат да бъдат избегнати или намалени в достатъчна степен чрез средства за колективна защита или посредством мерки, методи и процедура за организация на работата. Дейност 4. Ремонт на ДМА, свързани с подобряване на условията на труд. Планира се да се закупят и инсталират 14 броя газови керамични излъчватели за отопление през студените месеци на следните работни помещения:
- Автосервиз „Мизия”- 8 броя
- Хале база „Враца”- 6 броя Дейност 5 Обучение на служителите за работа с нововъведеното работно оборудване и технологии Считаме, че е целесъобразно обучението да се фокусира върху повишаване на квалификацията и знанията по групи служители за ефективно използване на новозакупените ЛПС и специалното работно облекло.
Обучението ще е с продължителност от 45 учебни часа на човек и ще се проведе от избрана чрез тръжна процедура външна обучителна организация. Дейност 6 Информиране и публичност В съответствие с изискванията за осигуряване на публичност по посочени в Ръководството за изпълнение на дейности за информиране и публичност по ОП „Развитие на човешките ресурси” – в настоящето проектно предложение предвиждаме провеждането на серия от мероприятия.
В началото и в края на проекта ще бъдат организирани и проведени две информационни събития, на които ще бъдат поканени представители на местните медии. За осигуряване на подходяща визуализация на информационните събития ще бъдат изработени и поставени два банера.
Кандидатът ще подготвя и публикува регулярно на интернет страницата си информационни материали, отразяващи напредъка на проекта.
На закупените със средства по проекта активи ще бъдат поставени обозначителни стикери, в съответствие с изискванията за визуализация.
На видно място в предприятието ще бъде поставена информационна табела със задължителните реквизити.
|