Дейности:
|
Дейност 1. Дейности за организация и управление на проекта Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип, съставен от трима души – ръководител, координатор и счетоводител. С изпълнението на тази дейност ще се осигури успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на дейностите по проекта.
Изготвянето на документи за процедурата за избор на изпълнител (и) по ЗОП, ще бъде възложено на външен изпълнител.
Дейност 2. Обучения за служителите от областната администрация в Института по публична администрация Обученията са избрани от каталога на Института по публична администрация за 2013 г. и са на следните теми:
Делова комуникация и етикет (ЕФ-6) – за 5 служители
Държавен протокол и церемониал (ЕФ-7) – за 5 служители
Административна стилистика (ПР-4) – за 10 служители
Административно обслужване (ИТО-5) – за 10 служители
Оценка на риска на проекти с помощта на MS Excel (ИТО-16) – 3 служители
Дейност 3. Специализирани обучения и обучения за развитие на ключови компетентности за служителите от областната администрация 3.1 Обучения по английски език - нива А1 и А2, за служители от общата и специализираната администрация на областната администрация – за 12 души;
Основната цел на обучението ще бъде развиване на уменията за общуване на английски език. В процеса на обучение ще се развиват основните езикови умения – четене, слушане, писане и говорене. Обученията ще бъдат шест месеца и провеждането им няма да се отрази на работния процес в администрацията.
3.2 Обучения за развиване на ключови компетентности, за служителите от общата и специализирана администрация – за 54 души.
Дейността ще обхване всички служители от администрацията на Областна администрация Благоевград и ще включва широк спектър от обучения, насочени от към работата в екип в отделните звена, взаимодействието между служителите от различни звена и взаимодействието им с ръководния състав.
Темите на обученията ще включват: оптимизиране на ефективността на работата, мениджмънт и лидерство, формиране, управление и мотивиране на екипа, екипни роли, управление на времето, вземане на решения, умение за задаване на въпроси, умения за слушане, комуникативни стилове и др.
Обученията ще са тридневни и ще се проведат на три групи от по 18 участника. Във всяко от обученията ще се работи по групи, ще се подготвят презентации, симулации, дискусии, ролеви игри, решаване на казуси и др.
3.3. Работа със софтуерни продукти – ArchiCAD, AutoCAD, Corel Draw – 5 служители;
Владеенето на специализиран софтуер ще подпомогне основно работата на служителите в отделите „Устройство на територията, кадастър и регулации“ и „Контрол на строителството, инженерна инфраструктура, благоустройство и екология“, както и други служители, в чиито задължения влиза използването на различни софтуерни продукти.
3.4 Обучения в областта на строителството – 5 служители;
Допълнителнителните обучения в областта на строителството ще включват придобиване на базови знания за основните строителни работи (транспортни и земни) и строителни материали, запознаване с нови технологии и организацията на работата в строителството, с използваната механизация и др.
3.5 Придобиване на умения за ползване на десетопръстна система при компютърния машинопис – 10 служители
Курсът е насочен към служители на експертно ниво и технически изпълнители в администрацията, които не владеят десетопръстната система. Целта е те да придобият умения за бърза и ефективна работа с текстове: въвеждане, коригиране, съхраняване, форматиране и отпечатвате по текстообработваща програма Microsoft Word 2010 Съставяне и форматиране на документи в съответствие н Инструкцията за институционална идентичност на администрациите, Правила за оформяне на писма и административни актове и др. Продължителност на курса: 3 седмици по 2,5 часа, извън работната среда, без прекъсване на работа; или 5 работни дни с прекъсване на работа.
Дейност 4. Дейности за информация и публичност За изпълнение на мерките за публичност са предвидени:
Провеждането на 2 две пресконференции – начална и за отразяване на постигнатите резултати в края на проекта
Изработване на един банер
Изработване и разпространение на 100 рекламни брошури
|