Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO001-1.2.03-0779-C0001
Номер на проект: ESF-1203-01-01039
Наименование: Създаване на офис за счетоводни и административни услуги в гр.Ихтиман
Бенефициент: ВЕСКОНСУЛТ - ВЕСЕЛИН СТОЙЧЕВ Едноличен търговец
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган: 21.05.2013
Начална дата: 05.07.2013
Дата на приключване: 01.12.2013
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София област
                    Ихтиман
Описание
Описание на проекта: -Стартиране и развитие на самостоятелна стопанска деност в сферата на счетоводно-консултански услуги, с цел подобряване качеството на живот на хората в България чрез подобряване на човешкия капитал, постигане на високи нива на заетост, повишаване на производителността, достъп до качествено образование и учене през целия живот, засилване на социалното включване и интегриране на уязвимите групи на пазара на труда. -Основната задача на новостартиралото предприятие е удовлетворяване нуждите на големия брой фирми и физически лица съсредоточени в гр.Ихтиман от качествени счетоводи и юридически услуги.
Дейности: 1.Стартиране, сформиране на екип и управление на дейността Формирането на екипа за организация и управление на проекта е основна дейност в началната фаза на проекта която включва: -Подбор на кадри за основните длъжности- счетоводител, оперативен счетоводител, отчетници -Формиране на основните направления на работа -Разпределяне на конкретните отговорности в хода на проекта -Уточняване на комуникационните характеристики, стил, механизми за достигане на ефективен принцип на работа
2. Изготвяне на стратегия и стартиране дейността на предприятието Създаването на стратегия ще спомогне за стартирането и поставянето на рамка за развитие на предприятието, чрез определяне на мисия, визия, цели, задачи.
3.Наемане на персонал и осигуряване на трудови възнаграждения и социални осигуровки За проспиритета на предприятието е важен човешкият капитал. За привличането и обслужването на клиенти е необходим такъв капитал, който ще спомогне за развитието на бизнеса. Ще бъдат разкрити следните работни места: Самоосигуряващо се лице - 1 работно място; Оперативен счетоводител- 1 работно място; Отчетник- 2 работни места; Изисквания към персонала:лицата работят с офис техника, текстообработка, работа с документи, писма, платежни документи, комуникация с клиенти и доставчици.
4.Осигуряване на публичност и визуализация Необходимоста от тази дейност, е прозрачност при изразходване на средствата финансирани от Европейския съюз.Чрез изработените и поставени табела и стикери обществеността ще е максимално информирана.
5.Първоначално закупуване на материали и консумативи Предвидените за закупуване канцеларски материали и консумативи са основното оръдие на труда на заетите в сферата на счетоводно-консултанското обслужване. Предвижда се тези продукти да бъдат изразходвани, вложени и реализирани до приключването на проекта.
6.Закупуване на ДМА и ДНА Предвиденото за закупуване оборудване, стопански инвентар и сч.програма са необходими за новоразкритите работни места и за качественото извръшване на счетоводните-консултански услуги.
7. Обучение на наетия персонал Обучението ще допринесе за развитие на стартиращия бизнес, както и за подобряване на ключовите им компетентности на новонаетия персонал, подобряване и усъвършенстване на техните знания и умения.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
"Силор Акаунтинг" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 19 588 BGN
Общ бюджет: 18 439 BGN
БФП: 18 439 BGN
Общо изплатени средства: 18 439 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 18 439 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 918 BGN
2014 14 521 BGN
2015 0 BGN
18 439 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 15 673 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 3 330 BGN
2014 12 343 BGN
2015 0 BGN
15 673 BGN
В т.ч. Национално финансиране 2 766 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 588 BGN
2014 2 178 BGN
2015 0 BGN
2 766 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2 брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз