Дейности:
|
1.Подготовка и подаване на необходимите документи за получаване на лиценз за туроператорска и турагентска дейност. Подготовка и подписване на следните необходими документи за издаване на лиценз:
1.Заявление за регистрация;
2.Декларация, че лицето което кандидатства не е обявено в ликвидация;
3.Справка за квалификацията и образованието на персонала;
4.Справка за пригодността и оборудване на помещението в което ще се извършва туристическата.
6.Копие от диплома за завършено образование.
7.Удостоверение за актуална съдебна регистрация на фирмата и копие на Булстат.
5.Сключен предварителен договор за застраховка –отговорност на Туроператора.
Подаване на подготвените и подписани документи в МИЕТ, където се разглеждат от експертна комисия по лицензиране и категоризация, която се произнася в 2 месечен срок за своето решение.
2.Подготовка за наем на офис и изработване на уеб сайт на агенцията. 1.Търсене по обяви в интернет на подходящо помещение и фирма за изработка на сайта .
2.Свързване със собственика за оглед на помещението, договорка за цената и уточняване на срока, цената и условията по подписване на договора.
3. Подписване на договора и заверка при нотариус.
4.Наемане на офиса.
5.Намиране на подходяща оферта за изработка на туристически сайт.
6.Свързване с фирмата и уточняване на съдържанието и информацията която трябва да съдържа сайта-брой оферти, хотели, продукти и услуги които ще фигурират в него.
7.При постигнато споразумение се подписва договор за срок на изработка на сайта, параметри, и неговата поддръжка.
3.Оборудване на офиса. 1.Проучване на условия и цени на необходимото оборудване-компютри, принтер, факс, скенер и телефон, материали и консумативи и търсене на най добрата оферта според зададените параметри.
2. Среща с доставчиците и уточняване количеството, срока на доставка и начин на разплащане.
2.Намиране на доставчик за инсталиране на програмен продукт за резервации, издаване на ваучери и фактуриране(резервационна система).
3. Среща с програмният специалист за най ранният възможен период за инсталиране на системата и условията по нейното поддържане.
4.Подписване на договор за доставка.
4.Наемане на персонал 1. Обявяване на вакантното работно место в БТ или в сайт за работа.
2. Селектиране на подходящите кандидати и покана за интервю.
3. Наемане на подходящият кандидат, подписване на трудов договор.
5. Визуализация и Публичност За целта ще бъде изработена табела- пълноцветна и с размери най-малко: дължина –80 см. и ширина 55 см.
- стикери с логото на Европейския съюз и Европейския социален фонд размери най-малко: дължина 4 см. и ширина 7 см., с
които да бъде обозначено закупеното по проекта оборудване и/или обзавеждане.
1. Намиране на рекламна агенция, която да предостави най добра оферта и възможност да изработи необходимата табела, флаери и стикери с логото на ЕС и ЕСФ според всички изисквания на ЕС.
6. Управление на проекта. Дейността ще бъде извършвана с цел контрол и ефективно управление на проекта и ще се осъществява посредством екип в следния състав :
Ръководител: Калина Кънчева
-организира изпълнението на проектните дейности като разпределя задължения и отговорности; одобрява договори с доставчици и изпълнители по проекта; следи за правилното разходване на средствата по бюджета на проекта; следи за навременното изпълнение на дейностите, съгласно план графика; подава междинни и финални технически и финансови отчети;
Счетоводител:Емилия Славова
-води счетоводна отчетност по проекта; изготвя месечни справки, финансови разчети и попълва описи на разходооправдателните документи; води проектната документация, съгласно изискванията на Програмата и да изготвя междинни и финални финансови отчети; се отчита пред ръководител проект за свършената работа.
-подготовка,организация и качествено изпълнение на всички дейности и спазването на план – графика на проекта;
-изготвяне на доклади за свършената работа
-следене за правилното разходване на средствата, изготвяне на междинни и финални технически и финансови отчети ;
|