Дейности:
|
Дейност 1 : Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки; Дейността включва следните поддейности:
Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 1, 2 и 3 на дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие.
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител;
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител.
Дейност 2 : Провеждане на обучения за подобряване капацитета на служителите на НАП, които развиват Управленската информационна система (DataWarehouse) (УИС); В рамките на тази дейност ще бъдат проведени следните обучения:
Поддейност 1: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Oracle Database 11g - Data Warehousing Fundamentals;
Предвижда се в обучението да вземат участие общо 8 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност на посоченото обучение е 3 дни. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението.
Поддейност 2: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Oracle BI 11g R1 Create Analyses and Dashboards Ed 1.2;
Предвижда се в обучението да вземат участие 10 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност на посоченото обучение е 4 дни. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението.
Поддейност 3: Провеждане на обучение за служители на НАП за работа със софтуерен продукт Oracle Essbase 11.1.2 Bootcamp;
Предвижда се в обучението да вземат участие 8 служители на НАП от дирекции „Анализи и прогнози” (АП) и „Информационни системи и моделиране на бизнес процеси” (ИСМБП) в ЦУ на НАП. Планираната продължителност на посоченото обучение е 5 дни. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Всички разходи за провеждане на обучението, включително разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки) на служителите на НАП (в случаите, в които това е приложимо), наем на зала, лекторски възнаграждения, материали за обучение и др., следва да бъдат за сметка на фирмата-изпълнител, която организира и провежда обучението.
Поддейност 4: Провеждане на обучение на тема: „MS Excel за икономисти” (ИТО–15);
Заложеното обучение е от Каталога на Института по публична администрация (ИПА) за 2013 г. и е насочено към служители, чиято ежедневна работа е свързана с обработката на икономическа информация.
В рамките на обучението са включени следните основни теми: Статистически функции; Финансови формули; Консолидиране на отчети; Анализиране на данни с Analysis Toolpak и Data Analysis. Имайки предвид спецификата на обучението, проектът предвижда в това обучение да участват 10 служители на НАП от дирекция „Анализи и прогнози” в ЦУ на НАП. Обучените служители следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Дейност 3: Дейности за информация и публичност Дейностите, свързани с информация и публичност ще се реализират по време на целия проект: от старта до края на проекта.
Дейността включва следното:
Поддейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки
Поддейността включва: Подготовка на процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на дейност 3 поддейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие; Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; Сключване на договор с избрания изпълнител.
Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност.
Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта:
• Разработване и отпечатване на рекламни пакети по проекта (вкл. брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК, папка, химикалка и бележник);
• Разработване и отпечатване на информационни брошури по проекта
Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:
• Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъдат публикувана актуална информация за изпълнението на проекта;
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като се използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК;
Дейност 4: Организация и управление на проекта Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;
• Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
|