Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта. Задачите и отговорностите по осъществяване на дейностите по проекта ще се разпределят между двамата члена на екипа - ръководител и счетоводител.
Дейностите по организация и управление предвиждат разделение на задачите съгласно функционалните задължения и отоговорности; създаване на правила за вътрешен контрол и финансова отчетност при управлението на проекта и съхранението на проектната документация; провеждане на процедури за избор на изпълнители; текущ контрол по изпълнение на дейности, възложени на външни изпълнители; текущо отчитане по фази и етапи от изпълнението, както и текущ моноторинг на отделните етапи от проекта, включително и след приключването му.
Дейност 2: Провеждане на специализирани обучителни курсове по английски език Предвид специфичния предмет на дейност служителите от дирекция "Административна", дирекция "Финансова" и дирекция "Сделки", разделени на две групи по десет служители ще преминат тримесечен езиков курс на обучение по терминологичен английски език. Езиковят курс ще бъде фокусиран към обучение на термините и изразите, използвани в световната икономическа и юридическа теория и практика, термини и съкращения специфични за различните видове предприятия: индустриални, банкови, застрахователни, бюджетни и др. Групите ще бъдат разделени на принципа на професионалната ориентация - юридическа и финансова група.
За напредъка в обучениеята по време на курса ще се провеждат контролни тестове и ще се изготвят ежемесечни отчети за учебните часове, присъствието на курсистите и резултатите от междинните тестове. В края на курса ще се проведе финален тест и на всеки успешно преминал теста ще бъде издаден сертификат.
Дейност 3: Обучения в съответствие със специфичната дейност на служителите от каталога на ИПА Развитието на професионалните умения и квалификацията на служителите се състои в усвояването на най-новите модели за организация и функциониране на администрацията съобразно добрите практики на страните от ЕС. В тази връзка за експертите от дирекция "Административна", дирекция "Финансова" и дирекция "Сделки" от каталога на ИПА за 2013 г. са избрани следните обучителни курсове:
1. "Управление и оценка на изпълнението". В обучението ще вземат участие директор на дирекция "Административна" и началник на отдел "Човешки ресурси и архив";
2. "Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси". В обучението ще вземат участие началник на отдел "Човешки ресурси и архив" и двама експерти от отдел "Човешки ресурси и архив";
3. "Прилагане на новата нормативна уредба за планиране на
човешкитересурси". В обучението ще вземат участие директор на дирекция "Административна" и началник на отдел "Човешки ресурси и архив" и един експерт от отдел "Човешки ресурси и архив";
4. "Комуникационна стратегия - разработване и план за реализиране". В обучението ще вземат участие началник на отдел и експерт от отдел "Маркетинг, отчет и връзки с обществеността"
5. "Е–правителство: успешни практики и предпоставки за развитие". В обучението ще вземат участие трима служители от отдел "Правно-нормативно и информационно обслужване"
6. "Работа с електронно подписани документи". В обучението ще вземат участие експерт от отдел "Човешки ресурси и архив", пряко отговарящ за архива и двама експерти от отдел "Правно-нормативно и информационно обслужване";
7. "Анализиране на данни с PIVOTTABLE В MS EXCEL". В обучението ще вземат участие трима експерти от дирекция "Финансова" и трима от дирекция "Сделки";
8. "Работа със списъци и база от данни в МS EXCEL". В обучението ще вземат участие трима експерти от отдел "Оценки" и трима от отдел "Маркетинг, отчет и връзки с обществеността"
9. "MS EXCEL за икономисти". В обучението ще вземат участие двама експерти от отдел "Мажоритарни пакети и фондова борса" и двама от отдел "Финансово осигуряване на приватизацията"
10. "Основни производства по АПК (за юристи)". В обучението ще вземат участие началник на отдел и юрисконсулт от отдел "Правно-нормативно и информационно обслужване"
11. "Форми на сътрудничество между администрацията и граждански и бизнес организации". В обучението ще вземат участие началниците на отдел "Експертно-технически към НС", отдел "Мажоритарни пакети и фондова борса" и отдел "Маркетинг, отчет и връзки с обществеността"
12. "Електронни таблици с MS EXCEL (базов курс)". В курса ще вземат участие 2 служители от дирекция "Административна" и дирекция "Финансова";
13. Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали). В курса ще вземат участие 2 служители от дирекция "Финансова" и дирекция "Сделки";
14. Обмен на данни между MS EXCEL и MS WORD. В курса ще вземат участие 3 служители от дирекция "Административна", "Финансова" и "Сделки";
15. Хитрости (TIP & TRIK) В MS EXCEL. В курса ще вземат участие 3 служители "Административна", "Финансова" и "Сделки";
16. Анализиране на данни съхранявани в MS EXCEL със средствата на MS ACCESS. В курса ще вземат участие четирима служители от дирекция "Финансова" и дирекция "Сделки".
Дейност 4: Специализирани обучения в съответствие специфичната дейност на служителите Специализирано обучение за допълнителна професионална квалификация на служители от отдел "Мажоритарни пакети и фондова борса", отдел "Правно-нормативно и информационно обслужване" отдел "Маркетинг, отчет и връзки с обществеността" относно търговия с ценни книжа - акции, облигации и др., прилагането на Закона за задълженията и договорите и Наредбата за условията и реда за организиране и провеждане на централизирани публични търгове за продажба на акции - собственост на държавата в съответствие с длъжностните характеристики на служителите. (18 служители в 3 обучения) Дейност 5: Провеждане на обучения за въвеждане на устойчив механизъм за обучение относно лидерство, екипност, комуникация и лична ефективност Обученията в тази дейност са разделени в обучителни модули, като те са съобразени с нуждите на служителите в администрацията в съответствие с ежедневните им задължения и работата в екип, комуникация в екипа и с клиентите, лидерство и изграждането на устойчиви механизми.
Модул 1: "Ефективно управление мотивация на екипа и лидерство". Предвижда се модулът да е изнесен в рамките на два дни. В него ще вземат участие директорите на дирекции и началниците на отдели. По време на обучението участниците ще осъзнаят по-добре състоянието и потенциала на собствените си организационно-управленски и лидерски компетентности и начините, по които те и партньорите им могат продуктивно да въздействат чрез развитието им върху организационните процеси на сътрудничество, промяна и иновация
Модул 2: "Екип и ефективни взаимодействия в екипа". Предвижда се модулът да е изнесен в рамките на два дни. В него ще вземат участие всички служители на дирекция "Административна", "Финансова" и "Сделки". Той има за цел да въздейства върху повишаване на личната ефективност на хората поотделно и на екипа като цяло; подобряване на общата атмосфера, удовлетворение и мотивация; сработване на служителите и полагане на основи за по-добра работна атмосфера; изграждане на умения за проактивност, особено в ситуации и работа с проблемни хора; повишаване на мотивацията на хората, както и тяхната инициативност в работата; изграждане на умения за управление на личното време на служителите; поставяне на общи за организацията стратегически и тактически цели; извеждане на екипа на организацията на по-високо ниво на взаимодействие на хората в него.
Дейност 6: Дейности за информация и публичност Дейността ще се изпълнява през целият период на изпълнение на проекта. Чрез реализирането й ще бъде предоставена информация на всички заинтересовани страни, както и на широката общественост, за целите, които настоящия проект преследва. за целта се предвижда да се направи:
• Разработване, предпечатна подготовка и печат на дипляна за популяризирането на проекта;
• Заключителна пресконференция за представяне на постигнатите резултати по проекта;
• Публикации в печатни и он-лайн медии;
• Публикации в интернет страницата на Агенцията;
• Химикалки със ситопечат за участниците в пресконференции и обученията;
• Папки (брандирани) за участниците в пресконференции и обученията;
• Блокноути брандирани) за участниците в пресконференции и обученията.
|