Дейности:
|
ДЕЙНОСТ 1.Сформиране на екип на проекта Конкретизират се задълженията на членовете на екипа по организация и управление на проекта: ръководител, координатор, счетоводител. Ще бъдат сключени договори с всеки член на екипа по проекта. Целия екип е отговорен за администрирането на проекта – организиране и ръководство на проектните дейности, водене на точна и ясна документация, както и ясни и точни счетоводни отчети относно изпълнението. Изготвяне на междинни и финални отчети за отчитане на постигнатите цели и верифициране на направените разходи, осигуряване на информираност и публичност, прозрачност и равнопоставеност . ДЕЙНОСТ 2. Информираност и публичност Предприетите за тази цел мерки ще са в съответствие с приложимите правила за информиране и публичност, предвидени в чл. 8 от Регламент на Комисията № 1828/2006 и приложение 1 към него, и Ръководството за изпълнение на дейностите за информиране и публичност по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси”. ДЕЙНОСТ 3. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудова дейност. Прилагането в практиката на резултатите от анализа на състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност, ще спомогне за усъвършенстване на организацията на труда и създаване на предпоставки за повишаване на ефективността на производството и производителността на труда, ще се намалят трудовите злополуки и професионалните заболявания. Чрез рационално използване на трудовите, материалните и финансовите ресурси, ще се постигнат условия за значително подобряване на здравословните и безопасни условия на труд в дружеството. Анализът ще послужи и за оценяване, влиянието върху БЗР при извършване на вътрешни промени, включващи увеличение или намаляване на персонала за определени дейности, въвеждане на нови производствени процеси и/или усъвършенстване на съществуващи, преструктуриране на вътрешно-фирмените звена, използваните материали и др. Информацията от анализа по-добре ще обоснове, вземането на конкретни решения за промяна в организацията на трудовата дейност, а при необходимост и за обучение на засегнатите персонални групи работници и служители. ДЕЙНОСТ 4. Разработване и внедряване на Стандарт за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 Системата за управление на безопасността и здравето при работа ще съдържа пет главни точки: Политика, Организация, Планиране и внедряване, Оценка и Действия за подобряване. ДЕЙНОСТ 5. Сертифициране на Стандарт за здраве и безопасност на работа BS OHSAS 18001:2007 Процеса на сертифициране ще се извърши в два етапа:
1. Преодит, който ще включва преглед на документацията и определяне готовността за сертификационен одит и осигуряване на обратна връзка с екипа в предприятието.
2. Сертификационен одит, където се определя съответствието на организация и процедури с OHSAS 18001. Когато този стадий е успешен, се връчва сертификат за съответствие с изискванията на BS OHSAS 18001:2007.
дейност 6. Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло за всички работещи в предприятието. Средствата са избрани на база препоръчани мерки за намаляване на риск . Рискът е овладян на приемливо ниво, но би могъл да се увеличи в бъдеще и следва да се подобрят мерките за защита. За всяко работно място е попълнена карта за оценка на идентифицираните рискови фактори. При попълване на картите са използвани наблюдение и оценка по работни места.
Предвидените за закупуване лични предпазни средства и работни облекла ще заменят наличните такива, които са износени, извън срока за използване и не осигуряват необходимата защита. Всичките предвидени за закупуване лични предпазни средства и работно облекло са от по-висок, ценови и качествен клас, от доставяните до момента, което ще допринесе за мотивирането на персонала, подобряването на здравния му статус и повишаване производителността на труда. Подобрените качествени показатели на ЛПС средства и облекла ще повишат сигурността и безопасността на използващите ги работници Значително по-дълго време ще се запазват и експлоатационните им качества.
Предвидени са за закупуване следните лични предпазни средства и работни облекла:
.
- Ръкавици – 5 бр.
- Ръкавици за заварчици- 1 бр.
- Очила за работа с компютър- 13бр. ДЕЙНОСТ 7. Обучения за безопасна работа , свързано с внедряването и сертифицирането на Стандарта за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007. Информираността по отношение на Стандарта за здравословни и безопасни условия на труд BS OHSAS 18001:2007 ще допренесе за изграждането на по-продуктивни и по-безопасни работни места. Ще се намали икономическата цена, заплащана поради неспазване изискванията за безопасна работа. дейност 8. Финално отчитане на проектните дейности. „Стови 1 “ ЕООД се ангажира да осигурява
пълен достъп на представители на
Договарящия орган и Управляващия
орган до необходима информация и
документация, както и до помещенията,
в които ще бъдат инсталирани и монтирани
системите. Предприятието ще води
точна и редовна документация и
счетоводни отчети, отразяващи
изпълнението на проекта. В хода на
изпълнение и при приключването на
дейностите по проекта ще бъдат изготвени и представени на ДО,
междинни и финални технически и
финансови отчети (съгласно образците,
приложени към Ръководство на
бенефициента по процедурата) относно
постигнати резултати и направените
разходи. Отчетите ще посочват
постигането на резултатите и целите на
проекта . Освен това, отчетите ще
съдържат и информация относно
евентуалните проблеми, възникнали по
време на изпълнението на проекта, както
и как тези проблеми са били преодолени.
|