Дейности:
|
Дейност 1. Промоция на проекта. Организация и координация на проектните дейности. Изготвяне на междинен техни-чески и финансов отчет и иницииране на второ искане за предоставяне на средства. • Провеждане на работна среща, която има следните цели и задачи:
- До уточняване на функциите, задълженията и отговорностите на всеки член от екипа; Подготовка за провеждане на обществени поръчки , съгласно постановлние на МС№69/2013 г. за условията и реда на определяне на изпълнител от страна на бенефициенти на договорена безвъзмездна финансова помощ от структурните фондове на ЕС и от програма ФАР на ЕС за закупуване на дълготрайни активи и материали.
- Промоция на проекта;
Изработване табела 1 (един) брой, стикери 50 (петдесет) броя, свързани с реализацията на проекта. Табелите ще отговарят на изискванията за визуализация, съгласно Ръководството за изпълнение на дейности за информация и пуб-личност по ОП РЧР.
• Провеждане на обществена поръчка за закупуване на дълготрайни активи и материали.
• Закупуване на дълготрайни активи и материали.:
Ще бъдат изготвени следните документи необходими за междинния финасов доклад:
• Искане за междинно плащане
• Финансова идентификационна форма
• Декларация за допустимите разходи при представяне на междинен доклад от бенефициента
• Финансов отчет
• Опис на разходооправдателните и платежни документи;
• Информация за размера на невъзстановимия данък върху добавената стойност
• Декларация за нередности при подаване на ИМП
• Декларация за минимални помощи при подаване на ИМП
• Справка за натрупани приходи по проекта
• Справка за закупени ДА по проекта;
• Оборотна ведомост, извлечение по хронология на сметки, главна книга за отчетния период на искането за плащане
Копия на разходооправдателните документи за разходите, направени през периода, за който се отнася искането за плащане и техническия доклад на бенефициента;
Дейност 2. Закупуване на втора част от дълготрайните материални активи , материали и консумативи. Изработване на рекламни плакати. Изготвяне на междинен технически и финансов отчет и иницииране на второ искане за предоставяне на средства. • Закупуване на втора част от дълготрайни активи, материали и кунсумативи.:
• Изработване на рекламни плакати;
Ще бъдат изготвени следните документи необходими за междинния финасов доклад:
• Искане за междинно плащане
• Финансова идентификационна форма
• Декларация за допустимите разходи при представяне на междинен доклад от бенефициента
• Финансов отчет
• Опис на разходооправдателните и платежни документи;
• Информация за размера на невъзстановимия данък върху добавената стойност
• Декларация за нередности при подаване на ИМП
• Декларация за минимални помощи при подаване на ИМП
• Справка за натрупани приходи по проекта
• Справка за закупени ДА по проекта
• Оборотна ведомост, извлечение по хронология на сметки, главна книга за отчетния период на искането за плащане
• Копия на разходооправдателните документи за разходите, направени през периода, за който се отнася искането за плащане и техническия доклад на бенефициента.
Дейност 3 . Закупуване на трета част от материалните активи, материалите и консумативите. Изготвяне на междинен технически и финансов отчет и иницииране на трето искане за предоставяне на средства. • Закупуване на трета част от дълготрайни активи, материали и консумативи.
Ще бъдат изготвени следните документи необходими за междинния финасов доклад:
• Искане за междинно плащане
• Финансова идентификационна форма
• Декларация за допустимите разходи при представяне на междинен доклад от бенефициента
• Финансов отчет
• Опис на разходооправдателните и платежни документи;
• Информация за размера на невъзстановимия данък върху добавената стойност
• Декларация за нередности при подаване на ИМП
• Декларация за минимални помощи при подаване на ИМП
• Справка за натрупани приходи по проекта
• Справка за закупени ДА по проекта
• Оборотна ведомост, извлечение по хронология на сметки, главна книга за отчетния период на искането за плащане
• Копия на разходооправдателните документи за разходите, направени през периода, за който се отнася искането за плащане и техническия доклад на бенефициента.:
Дейност 4.
Закупуване на останалата част от дълготрай-ните материални активи, материали и консу-мативи. Изготвяне на финален технически и финансов отчет и иницииране на окончателно искане за възстановяване на средства.
• Закупуване на останалата част от дълготрайни активи , материали и консумативи.:
• Изготвяне на финален технически и финансов отчет и иницииране на окончателно искане за възстановяване на средства.
• Среща с мениджъри с цел реклама на предлаганите услуги от новосъздаде-ната фирма; Раздаване на рекламни материали по хотели , вили и туристически обекти;
|