ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0420-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02048
Наименование:
"Изграждане на център за интериорен и екстериорен дизайн"
Бенефициент:
"ФОРМА ДИ КОЛОРЕ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
11.04.2013
Начална дата:
06.06.2013
Дата на приключване:
01.02.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Стартиране на предприятие
Дейности:
1.Създаване на организация за протичане на дейностите по проекта. Ще се провеждат редовни заседания, на които ще бъдат предавани доклади на членовете на екипа по проекта и разпределяни задачите за следващия месец. При необходимост ще се провеждат и извънредни заседания.
2.Публичност и информираност на обществото. За постигане на по-добра информираност за обществеността е предвидено изготвяне и разпространение на 200 бр флайери; 1 информационна табела поставени на видно място,поставеняне на самозалепващи стикери върху закупените машини и оборудване.Ще се правят и периодични публикации в интернет пространството и дни на отворените врати с цел по-добра информираност на обществеността
3.Наемане на помещение Наемане на помещение за нуждите на проекта и успешното му реализиране
4. Оценка и отчетност. Чрез използването на методи за наблюдение, отчитане и анализиране на резултатите от дейностите по проекта ще се отчита как се постигат общата и специфичните цели на проектното предложение. Ще се контролира документооборота.
5.Изготвяне на стратегия и стартиране на дейността Целта на тази дейност е чрез описание дейността на фирмата да се развие идеята за развитие на предприятието в дългосрочен план.Да се даде яснота относно методите на управление на предприятието,организационната му дейност и работните процеси в него,а също така и неговата бъдеща визия.
6. Осигуряване на трудови възнаграждения на самонаетото лице и наетия персонал за не повече от 3 месеца Тази дейност се извършва в съответствие с приоритетните действия и с оглед постигане на заложените цели.
7.Обучение на наетия персонал Обученията са съобразени с особеностите на стартиращия бизнес и съдържа спецификите на хоризонталните принципи, и са с продължителност не по-малко от 45 учебни часа.Учебния процес ще се извърши в съответствие с установените нужди и с насоченост към въвеждане в работния процес и работа с придобитото оборудване и технологии
8. Първоначално закупуване на материали,консумативи и закупуване на оборудване ,необходимо за дейността на предприятието Това е дейност ,която в рамките на изпълнението на проекта ще бъдат изразходвани,вложени или реализирани първоначално закупените материали и консумативи. Закупуването на оборудване ще бъде извършено последователно, с оглед на логическа взаимосвързаност и с цел най-ефективно използване на ресурсите с оглед постигане на максимален резултат съобразен със срока за изпълнение на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Триада Софт
"ЕВРОКОХЕЗИЯ" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
19 783 BGN
Общ бюджет:
14 323 BGN
БФП:
14 323 BGN
Общо изплатени средства:
14 323 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
14 323
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 950 BGN
2014
10 373 BGN
2015
0 BGN
14 323 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
12 174
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
3 358 BGN
2014
8 817 BGN
2015
0 BGN
12 174 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 148
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
593 BGN
2014
1 556 BGN
2015
0 BGN
2 148 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз