Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление на проекта Обосновка на дейността:
Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати.
Описание:
Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител.
Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет.
Основните задължения на екипа:
- Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график
- Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители
- Контрол по изпълнението на договорите
- Контрол на разходите
- Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица
- Подготовка на доклади за напредъка на проекта
- Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
Дейност 2: Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се установи актуалното състояние на процесите, свързани с БЗР в предприятието, и на базата на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостно и устойчиво подобряване на условията на труд в предприятието.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа.
Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”., разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване
Дейност 3: Закупуване на лични предпазни средства от по-висок клас Обосновка:
Всички предвидени за закупуване лични предпазни средства целят да заменят осигурени от работодателя ЛПС, които са включени в Списъка на ЛПС, но са от по-висок клас, с по-добро качество и осигуряват по-висока степен на защита.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави личните предпазни средства в съответствие с посочените в Бюджета спецификации.
Дейност 4: Закупуване на климатични системи Обосновка:
Модернизирането на съществуващите системи за климатизация цели да се подобри микроклимата (влажност, температура) и да се подобри комфорта на работното място.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да достави климатичните системи в съответствие с посочените в Бюджета спецификации.
Дейност 5: Подмяна на съществуващите работни столове с нови ергономични столове Обосновка на дейността: Използваните към момента работни столове са остарели, физически амортизирани, неудобни и не осигуряват необходимата ергономия на работните места. Най – голяма част от работещите извършват своята дейност в седяща работна поза и натоварване на една и съща група скелетни мускули. Това обуславя важността от оптимална ергономия на работните места, което ще се постигне с подмяната на работните столове.
Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да извърши доставката на нови ергономични столове.
Дейност 6: Разработване на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Обосновка:
Постигането на съответствие с изискванията на OHSAS 18001 е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани в синхрон, планирано в една цялостна система за управление в предприятието. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия ще се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на БЗР във „Видин Фарма” ЕООД.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да разработи система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
Дейност 7: Сертификация на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Обосновка:
Оценката от трета независима страна (акредитиран орган за сертификация) ще даде възможност за независима компетентна оценка на внедрената система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
В допълнение одитът ще идентифицира и допълнителни възможности за подобрения в системата.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да проведе сертификационен одит за съответствие с изискванията на OHSAS 18001 и да издаде сертификат за съответствие.
Дейност 8: Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка:
Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби:
- Информационна табела – 4 бр.
- Прес съобщения – 2 бр.
- Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики – 400 бр.
- Стикери за визуална идентификация на активите – 50 бр.
Информационната табела ще бъде доставена и монтирана в началото на месец 2 от изпълнението на проекта.
„Видин Фарма” ЕООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на:
• Клиенти – 250 бр.
• ИА ГИТ –25 бр.
• Общинска администрация – 50 бр.
• Регионални синдикални и браншови организации – 75бр.
Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 11 и 12 от изпълнението на проекта.
|