Дейности:
|
Дейност 1. Организация, управление и отчитане на резултатите от изпълнение на проекта Дейността е необходима за гарантиране на управлението на проекта по достатъчно ефективен начин, който да позволи постигане на проектните резултати.
За управление на проекта се назначава екип, който включва ръководител, координатор, счетоводител и технически сътрудник. Екипът разработва и уточнява графици и работни планове, както и формите за отчитане и вътрешен контрол на проектните дейности. Основните задължения на членовете но екипа са:
- планиране и контрол на дейностите в съответствие с плана на проекта;
- контрол по изпълнението на договорите;
- организиране на дейностите за популяризиране на резултатите от проекта;
отчитане на резултатите по проекта пред възложителя и финализиране на проекта.
Дейност 2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност, оценяване на резултатите от изпълнение на дейностите по проекта Дейността е необходима за нуждите на изследването, анализа и документирането на параметрите на актуалното състояние на процесите, свързани с БЗР в предприятието, на базата което да се препоръча комплекс от мерки за цялостно и устойчиво подобряване на условията на труд в предприятието.
За изпълнение на дейността се извършва избор на изпълнител, който да разработи анализ със следната структура:
I. Въведение: описание на текущото състояние на предприятието и организацията на работния процес в аспекта на БЗР;
II. Изложение и анализ: описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, оценки на риска разработени и внедрени в съответното предприятие;
III. Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на трудовата дейност на дружеството: обосновка и описание на методите и мерките за усъвършенстване на организацията на трудовата дейност в предприятието. Какви методи и средства ще бъдат използвани за отчитане на дейността и повишаване на трудовата дейност на служителите в предприятието;
IV определяне на ефективността на управлението и реализирането на проекта и ползите от усвоената финансова помощ
V заключение
Дейност 3. Закупуване на съвременни лични предпазни средства от по-висок клас на защита, специално работно облекло и ДМА Предвидените за закупуване съвременни лични предпазни средства от по-висок клас на защита, специално работно облекло и ДМА и целят:
- да заменят използваните към момента, с което да се осигури по-висока производителност на труда,
- да осигурят по-висока степен на защита спрямо опасностите и рисковете за здравето на работещите, констатирани в оценката на риска.
За придобиването на активите е предвидено провеждане на процедура за избор на изпълнител, който да достави личните предпазни средства и ДМА, специалното работно облекло в съответствие с посочените в бюджета на проекта спецификации спецификации.
Дейност 4. Разработване и сертифициране на Система за управление на безопасност и здраве при работа в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Постигането на съответствие с изискванията на OHSAS 18001 е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани по системен начин. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия се очаква да се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на БЗР в дружеството
За изпълнение на дейността се предвижда провеждане на процедура за избор на подизпълнител, който да направи анализ на съществуващите практики за управление на БЗР и да разработи и внедри система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
Дейност 5. Популяризиране на проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” Отпечатване на листовки, дипляни, плакати и табла. Публикации в специализирани издания и съобщения за проекта на интернет страницата на кандидата и в специализиран сайт.
|