ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.03-0212-C0001
Номер на проект:
ESF-2303-09-08003
Наименование:
"Подобряване на условията на труд в "Р-Декса Трейдинг" ООД"
Бенефициент:
"Р-Декса Трейдинг" ООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.05.2013
Начална дата:
26.06.2013
Дата на приключване:
18.10.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Кърджали
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд на работното място.
Дейности:
ДЕЙНОСТ 2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа. Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”., разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване.
ДЕЙНОСТ 3. Закупуване и изграждане на пожароизвестителна система в шивашки цех в с. Подкова, общ. Кирково Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да извърши дейностите по доставка и изграждане на пожароизвестителна инсталация в шивашки цех в с. Покова.
ДЕЙНОСТ 6. Разработване на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да разработи система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
ДЕЙНОСТ 1. Организация и управление на проекта Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител. Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет. Основните задължения на екипа: - Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график - Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители - Контрол по изпълнението на договорите - Контрол на разходите - Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица - Подготовка на доклади за напредъка на проекта - Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
ДЕЙНОСТ 8. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: - Информационна табела – 2 бр. - Прес съобщения – 2 бр. - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 400 бр. - Стикери за визуална идентификация на активите – 260 бр. Информационната табела ще бъде доставена и монтирана през месец 2 от изпълнението на проекта. „Р - Декса Трейдинг“ ООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на: • Клиенти – 250 бр. • ИА ГИТ –25 бр. • Общинска администрация – 50 бр. • Регионални синдикални и браншови организации – 75бр. Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 11 и 12 от изпълнението на проекта.
ДЕЙНОСТ 4. Подмяна на съществуващите работни столове в Шивашките цехове в с. Кирково и с. Подкова с нови ергономични столове. Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да извърши дейностите по модернизацията.
ДЕЙНОСТ 5.Закупуване на ЛПС – противосрезни ръкавици с метална оплетка за служителите на длъжност крояч и оператор Банциг. Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който достави необходимите ЛПС.
ДЕЙНОСТ 7. Сертификация на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да проведе сертификационен одит за съответствие с изискванията на OHSAS 18001:2007и да издаде сертификат за съответствие.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Медико ЕООД
Интернешънъл сертификейшънс България
ЕТ "Крикет - Станимир Пъндев"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
159 898 BGN
Общ бюджет:
197 667 BGN
БФП:
158 114 BGN
Общо изплатени средства:
158 113 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
158 114
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
31 980 BGN
2014
33 508 BGN
2015
92 626 BGN
158 113 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
134 397
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
27 183 BGN
2014
28 482 BGN
2015
78 732 BGN
134 396 BGN
В т.ч. Национално финансиране
23 717
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
4 797 BGN
2014
5 026 BGN
2015
13 894 BGN
23 717 BGN
Финансиране от бенефициента
40 000
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз