Дейности:
|
Дейност 2. „Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за заетите лица в здравното заведение” Описание:
Дейността предвижда закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло за всеки от служителите на здравното заведение, по отношение на които са идентифицирани рискове на работното място, с възможност за намаляването им при ползване на подходящи средства за защита. Съгласно утвърдения и приложен към проектното предложение списък на лични предпазни средства ще бъдат закупени:
Медицински костюм с тефлоново/ силиконово покритие - комплект туника и панталон** (по 1 комплект на заето лице, съгласно утвърдения списък на ЛПС и СРО) или медицинска престилка с тефлоново/силиконово покритие (1 бр. на лице), съобразно предпочитанията на конкретното лице.
Специализираното работно облекло ще бъде изработено от материали с подобрени защитни свойства.
Обосновка:
Предвиденатата в проекта доставка на медицинско облекло (престилки или туники и панталони), всички обработени с тефлон или силикон, ще осигури повишена защита на медицинските лица от пренос на замърсявания от кръвен и микробен тип. Тези облекла ще се характеризират с изключителна здравина и износоустойчивост над 200 пранета, което ще гарантира тяхната дълготрайна употреба.
Дейност 4. „Информиране и публичност за популяризиране на целите и резултатите по проекта” Описание:
Прилагане на мерки за публичност и информираност, съгласно правилата на Регламент на ЕК 1828/2006, относно общите правила за приложение на регламент 1083/2006 за Европейския фонд за регионално развитие, Европейския социален фонд и Кохезионния фонд.
Предвидените по проекта дейности и съответните резултати от изпълнението на проекта ще бъдат популяризирани пред обществеността, като за целта бъдат спазвани стриктно изискванията на „Насоките на ЕС за визуална идентификация при външни действия”. В съответствие с подписания договор, кандидатът ще предприеме всички необходими за популяризиране на получената безвъзмездна помощ действия, а именно:
- Осигури провеждането на две пресконференции в началото и края на проекта;
- Изготвяне на дизайна и отпечатване на брошури – цветни - гланц, А5 формат, съдържащи информация относно провежданите дейности и резултатите от тях;
- Две публикации в печатни медии;
- Поставяне на информационна табела на видно място в здравното заведение;
В хода на изпълнение на проектните дейности ще бъдат ползвани, подходящо оформени бланки на документи, с ясна визуализация в съответствие с изискванията. Всички доклади, свързани с проектните дейности също ще бъдат съобразени с изискванията за визуализация на проекта. Това се отнася и за предвидените правила за работа, методики и т.н
Обосновка: Дейностите за информация и публичност ще популяризират резултатите от проекта не само сред неговaтa целевa групa, а и сред широката общественост.
Дейност 1. „Сформиране на екип, отговорен за организацията и управлението на проекта. Цялостно администриране на проекта” С цел успешно управление и изпълнение на проекта е формиран екип от експерти, които ще ръководят и координират проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения с Договарящия орган договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът е съставен от експерти от различни области, имащи отношение към успешното изпълнение на дейностите по проекта.
Екипът за управление на проекта (ЕУП) ще изпълнява следните задачи:
изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на предвидените по договора дейности;
осигуряване на постоянен контрол на място върху изпълнението на проектните дейности;
извършване на своевременната подготовка и провеждане на предвидените тръжни процедури по реда, определен в Закона за обществените поръчки както и да осъществява контрол върху изпълнението на договорните задължения на определените изпълнители/доставчици;
своевременно изготвяне и представяне на изискваните технически и финансови отчети по изпълнението на проекта, и да осъществява ефективна комуникация с Договоращия орган.
Обосновка: Успешното изпълнение на проекта се основава на добро техническо и финансово управление на предвидените по договор дейности. То предполага екип от експерти, които задълбочено познават различните аспекти, свързани със спецификата на управлението на дейности както в компанията, така и в проектен формат. С оглед успешното управление на проекта, ЕУП ще създаде и поддържа ефективна система за комуникация в екипа, редовни срещи на екипа с цел да се следи цялостния напредък по проекта и своевременно да се вземат решения за коригиращи действия.
Дейност 3. „Анализ на моментното състояние на организацията на трудовата дейност в здравното заведение и проектиране на нова организационна форма на труда” Описание:
Чрез настоящата дейност ще бъде установено състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност за целия управленски цикъл (планиране, организация, изпълнение и контрол), в т.ч. изпълнението на изискванията на КТ, Закона за ЗБУТ и свързаните с тях наредби.
Ще бъдат анализирани и оценени всички елементи на организацията на трудовата дейност, в т. ч.:
- осъществяване на трудовите процеси;
- условия на труд;
- организация на труда и трудовите стандарти
- персонал;
- трудово-медицинско обслужване на персонала;
- организация и управление;
- организация на дейностите по осигуряване на ЗБУТ.
Анализът ще бъде структуриран, съгласно предвиденото в Насоките за кандидатстване по процедура за предоставяне на безвъзмездна финансова BG051PO001-2.3.03 „Безопасен труд“.
Обосновка: Извършването на анализа е необходимо, с цел установяване на моментното състояние на организацията на трудовата дейност, при необходимост проектиране на нова, за да може да се създадат необходимите предпоставки за рационално използване и организация на трудовите, материалните и финансови ресурси в здравното заведение.
|