Дейности:
|
Дейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки ; Дейността включва следните поддейности:
Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 1, 2, 3, 4, 5, 6 и 7 на дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие.
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител;
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител.
Дейност 2: Провеждане на обучение на ИТ експерти за разработване на WEB-приложения и управление на сървър на приложения Дейността включва следните поддейности:
Поддейност 1 Участие в семинар предоставян от ИПА на тема “Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронното управление (ИТО-2)” включващо:
Участие на 1 служител в семинар, предоставян от ИПА според графика на провеждане.
Поддейност 2: Организиране и провеждане на курс за обучение по Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF I, включващо:
Обучение на 6 служители на НАП по Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF I. Обучението следва да е с продължителност 5 дни. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Като част от материалите за обучение следва да се осигури за всеки обучаем документация и сертификат за участие
Поддейност 3: Провеждане на курс за обучение по Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF II включващо:
Обучение на 4 служители на НАП по Oracle Fusion Middleware 11g: Build Applications with ADF II. Обучението следва да е с продължителност 5 дни. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Като част от материалите за обучение следва да се осигури за всеки обучаем документация и сертификат за участие
Поддейност 4: Провеждане на курс за обучение по Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials, включващо:
Обучение на 2 служители на НАП по Oracle WebLogic Server 11g: Administration Essentials. Обучението следва да е с продължителност 5 дни. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Като част от материалите за обучение следва да се осигури за всеки обучаем документация и сертификат за участие
Поддейност 5: Провеждане на курс за обучение по Oracle BI Publisher 11g R1 Fundamentals, включващо:
Обучение на 7 служители на НАП по Oracle BI Publisher 11g R1 Fundamentals. Обучението следва да е с продължителност 3 дни. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Като част от материалите за обучение следва да се осигури за всеки обучаем документация и сертификат за участие
Поддейност 6: Провеждане на курс за обучение по Oracle BI 11g R1 - Build Repositories, включващо:
Обучение на 3 служители на НАП по Oracle BI 11g R1 - Build Repositories. Обучението следва да е с продължителност 5 дни. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Като част от материалите за обучение следва да се осигури за всеки обучаем документация и сертификат за участие
Поддейност 7: Провеждане на курс за обучение по Oracle Data Modeling and Relational Database Design - 3 бр. служители, включващо:
Обучение на 3 служители на НАП по Oracle Data Modeling and Relational Database Design. Обучението следва да е с продължителност 4 дни. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя. Като част от материалите за обучение следва да се осигури за всеки обучаем документация и сертификат за участие
Дейност 3: Информация и публичност Дейностите, свързани с информация и публичност ще се реализират по време на целия проект: от старта до края на проекта.
Дейността включва следното:
Поддейност 1: Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки;
Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност.
Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта:
• Разработване и отпечатване на рекламни пакети по проекта (вкл. брандирани с флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК, папка, химикалка и бележник);
• Разработване и отпечатване на информационни брошури по проекта
Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:
• Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъдат публикувани изготвените електронни материали и информация за спечелването и напредъка по проекта;
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК;
Дейност 4: Организация и управление на проекта Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Сформиране на разширения екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;
• Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;
• Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
|