Дейности:
|
Дейност 1 : Провеждане на обществени поръчки с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането им, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки Дейността включва следните поддейности:
Поддейност 1: Подготовка на процедурата за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на поддейности 1,2 и 3 от дейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие
Поддейност 2: Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка чрез назначаване и работа на комисия за разглеждане и оценяване на подадени оферти в процедурите и издаване на решение за избор на изпълнител
Поддейност 3: Подготовка и сключване на договор за възлагане на обществената поръчка с избрания изпълнител.
Дейност 2: Провеждане на обучения, свързани с кариерно развитие, кариерно консултиране и подготовка на вътрешни оценители за Център за оценка и развитие Поддейност 1: Организиране и провеждане на обучение по кариерно развитие за повишаване на знанията, уменията и развитие на потенциала на служителите в НАП
• Провеждане на обучение за служители на ръководни позиции в НАП на тема „Кариерно развитие на служителите в НАП” с продължителност от 2 дни (16 академични часа). В обучението ще вземат участие 40 служители на ръководни позиции, две групи по 20 човека всяка.
Чрез това обучение участниците ще придобият знания и умения за изграждане и поддържане на среда, подкрепяща кариерното развитие на служителите. Усвояване на умения за идентифициране на техния потенциал и насочване към възможности за неговото развитие. Обучените служители на ръководни позиции следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Поддейност 2: Развитие на капацитет за кариерно консултиране
Провеждане на обучение за кариерни консултанти с продължителност от 7 дни (56 академични часа). Обучението ще премине в 2 модула. В него ще вземат участие 20 служители на експертни позиции от НАП.
Цели на обучението: участниците в обучението да бъдат подготвени в конкретната област на консултиране, да владеят методи и техники за насочване и подкрепяне на клиентите си и да овладеят умения за даване на обратна връзка и запазване на конфиденциалност в процеса на кариерно консултиране. Обучените служители следва да бъдат сертифицирани за кариерни консултанти, както и да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Поддейност 3: Провеждане на обучение за изграждане на капацитет от вътрешни оценители в ЦОР.
Провеждане на обучение за оценители в НАП (експерти и ръководители) с продължителност от 3 дни (24 академични часа). В обучението ще вземат участие 40 служители на ръководни и експертни позиции, две групи по 20 човека всяка група.
Цели на обучението: да бъдат подготвени оценителите да дават обективна и безпристрастна оценка на демонстрираните поведения, съотнесени към дефинициите на компетентностите чрез наблюдение, записване, класифициране и оценяване. Обучените служители следва да бъдат сертифицирани за оценители в ЦОР, както и да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Изпълнителя/ите следва да разработи/ят и предостави/ят пакети с учебни материали за всеки от участниците в посочените обучения по поддейности 1,2 и 3.
Обученията по поддейности 1, 2 и 3 следва да бъдат проведени на български език, а материалите към тях да се предоставят на български език, на хартиен и оптичен носител. Разходите за командировки (дневни, пътни, нощувки), наем на зала за обучението, провеждане на самото обучение и материалите за обучение следва да са за сметка на Изпълнителя.
Поддейност 4: Провеждане на обучение на тема „Делова комуникация и етикет” (ЕФ-6);
Обучението е с продължителност 2 дни (16 академични часа). В него ще вземат участие 40 служители на ръководни позиции, 2 групи по 20 човека всяка.
Цели на обучението: да предостави нови знания и умения за прилагане на етичните стандарти при вземане на качествени, професионални решения. Да предложи начини за приемливо поведение в проблемни ситуации. Обучените служители на ръководни позиции следва да получат удостоверение за участие в горепосоченото обучение.
Дейност 3: Дейности за информация и публичност Поддейност 1: Провеждане на обществена поръчка с цел избор на изпълнител, при спазване на принципите, условията и реда за възлагането й, съгласно изискванията на нормативната уредба в областта на обществените поръчки. Поддейността включва: Подготовка на процедура за възлагане на обществена поръчка за изпълнението на деиност 3 поддейност 2 по проекта, чрез изготвяне на пълно описание на предмета на обществената поръчка и документация за участие; Организиране и провеждане на процедурата за възлагане на обществената поръчка; Сключване на договор с избрания изпълнител.
Поддейност 2: Осигуряване на информация и публичност.
Планират се следните дейности, свързани с осигуряването на информация и публичност на проекта включващо:
Изработване и разпространяване на 100 броя рекламни комплекти (папка, бележник, химикалка,)
Изработване на информационна брошура по проекта 100 броя
Освен горепосочените поддейности, екипът на НАП ще предприеме и следните допълнителни действия при осигуряване на информация и публичност на проекта:
Създаване на специална Категория в Интернет и Интранет страниците на НАП, където да бъде публикувана информация за напредъка по проекта;
Публикуване на обява в сайта на БАУРЧР- Ще бъде публикувана обява с информация относно проекта на специализираната интернет страница на БАУРЧР;
Провеждане на информационна среща за реализираните резултати от проекта
На всички обучения ще се обяви, че проектът се съфинансира от ЕСФ чрез ОПАК, като се използват флага на ЕС, логото и слогана на ЕСФ и ОПАК.
Дейност 4: Управление на проекта Дейността включва:
• Организиране на цялостното изпълнение на проекта;
• Сформиране на разширения екип и изготвяне на подробен план за действие за изпълнението на проекта;
• Организирането и провеждането на процедури за възлагане на обществени поръчки;
• Управление на сключените договори – контрол на изпълнението на дейностите, постигането на резултатите и спазването на сроковете;
• Следене на индикаторите за изпълнение на проекта;
• Управление на рисковете и разрешаване на възникнали проблеми;
• Управление на промените;
• Контрол за изпълнението на дейностите за информация и публичност;
• Изготвяне на технически доклади и финансови отчети за направените разходи;
Следене за нередности и уведомяване на УО на ОПАК при констатиране.
|