ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.03-0457-C0001
Номер на проект:
ESF-2303-03-02003
Наименование:
"Осигуряване на здравословни работни места"
Бенефициент:
"ГБС Варна" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.05.2013
Начална дата:
18.06.2013
Дата на приключване:
18.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд на работното място.
Дейности:
Дейност 1: Управление на проекта Управление на изпълнението на проект финансиран със средства на ЕСФ на ЕС представлява сложна система от взаимни връзки и съдържа в себе си различни компоненти: Управление на интегритета в проекта; Управление на времето в проекта; Управление на цената в проекта; Управление на качетвото в проекта; Управление на човешките ресурси в проекта; Управление на комуникацията в проекта; Структуриране на управленския екип; Изготвяне на длъжностни характеристики на членовете на екипа за организация и управление на проекта; Подготовка и стартиране на проекта; Изпълнение на плана за действие на дейностите по проекта.
Дейност 2: Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност, общо или на отделни елементи от нея във „ГБС - Варна” АД. Да се направи оценка на състоянието и проектирането на организацията на трудовата дейност и работната среда в предприятието. Да се анализират условията за по – рационално използване на трудовите и материални ресурси, повишаване на ефективността на производството и производителността на труда. Да се анализират по задълбочено причините за заболеваемостта на работещите и предприемат мерки за намаляването и. Да се анализират и вследствие на анализа се предприемат допълнителни мерки за подобряване на условията на труд с цел намаляване на травматизма и заболеваемостта. Да се оцени ергономичността на работните места и предприемане на мерки за подобряването и. Да се идентифицира наличието на психоемоционално напрежение в колектива и се приложи профилактична програма за намаляване на стреса на работното място.
Дейност 3: Закупуване на колективни предпазни средства. Осигуряване на защита на работещите от падане, травми, чрез осигуряване на по- добри средства за колективна защита. Целта е да се намали травматизма при работещите..
Дейност 4: Закупуване на лични предпазни средства. Ще се закупят ЛПС за работещите с по – добри защитни характеристики. Необходимостта се обосновава от желанието на ръководството на „ГБС – Варна” АД да намали до минимум травматизма и заболяванията на работещите в резултат от трудовата дейност.
Дейност 5: Информация и публичност по проекта на „ГБС – Варна” АД. Публикуване на информация, отпечатване на информационни материали. Популяризиране реализираните дейности по проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
САНСИ ООД
"Позвънете" АД
Крейк-Х ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
65 422 BGN
Общ бюджет:
52 011 BGN
БФП:
52 011 BGN
Общо изплатени средства:
52 007 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
52 011
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
13 084 BGN
2014
38 923 BGN
2015
0 BGN
52 007 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
44 210
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
11 122 BGN
2014
33 084 BGN
2015
0 BGN
44 206 BGN
В т.ч. Национално финансиране
7 802
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
1 963 BGN
2014
5 838 BGN
2015
0 BGN
7 801 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз