ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.03-0578-C0001
Номер на проект:
ESF-2303-04-11003
Наименование:
"Подобряване и модернизиране на условията на труд на работното място във "ВАПТЕХ " ЕООД"
Бенефициент:
"ВАПТЕХ " ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.05.2013
Начална дата:
25.06.2013
Дата на приключване:
25.06.2014
Статус:
Прекратен
Място на изпълнение:
Недефиниран
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд на работното място.
Дейности:
Дейност 1. Ресурсно обезпечаване на Проекта Дейността е от изключителна важност за бъдещото ефективно изпълнение на проектните дейности. Ясното разпределение на отговорностите и задачите, определянето на работния план и времевия график са ключови предпоставки за успешното и качественото реализиране на заложените цели.Посочените в проектното предложение членове на екипа ще заемат официално своите позиции съответно на Ръководител проект, Счетоводител и Координатор. Хнически Ще се мобилизират технически ресурси за изпълнение на Проекта – офиси, офис оборудване, средства за комуникации и консумативи. Дейността в своята същност включва: 1.1. Сформиране на екипа за работа по проекта и разпределение на отговорностите между членовете му; 1.2. Определяне на основните задачи и изготвяне на работен план и времеви график за тяхното изпълнение;
Дейност 2. Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнители на външни услуги и доставчици и договаряне с изпълнителите Дейността се явява подготвителна за изпълнението на дейности, при чиято реализация се налага ползването на външни услуги и доставката на оборудване и материализа проекта. Изборът на доставчици и на изпълнители на външни услуги ще се осъществи в съответствие с изискванията на ПМС 69/2013. При провеждането на процедурите „Ваптех” ЕООД ще спазва принципите на публичност и прозрачност, както и ще осигури условия за свободна и лоялна конкуренция между кандидатите и недопускането на дискриминация. 2.1. Разработване на тръжни документации и обявяване на процедура за избор на доставчици и изпълнители Документациите ще бъдат разработени съгласно изискванията на ПМС 69/2013 и ще включват всички нормативно изискуеми документи и разяснения. 2.2. Избор на доставчици и изпълнители на външни услуги. След изтичане на нормативно определените срокове „Ваптех” ЕООД ще назначи специални оценителни комисии, които да извършат оценка и класиране на получените оферти. Изборът на изпълнители ще бъде направен въз основа на предварително изготвени като част от тръжната документация методики за оценяване на офертите. 2.3. Договаряне с доставчиците на оборудване и материали и с изпълнителите на услуги С избраните доставчици и изпълнители ще бъдат подписани договори.
Дейност 3. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност във „Ваптех” ЕООД В анализа на дейността ще бъдат застъпени следните елементи: • Увод, в който се описва сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес • Изложение и анализ, в който ще бъдат анализирани силните и слабите страни в структурата на работния процес във „Ваптех” ЕООД и какви оценки на риска са разработени и внедрени; • Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, където експертите ще обосноват и опишат как ще с еприлага и усъвършрнства организацията на трудовата дейност. Ще бъдат определени методите и средствата,които ще бъдат използвани за отчитане на дейността и повишаване на трудовата дейност на служителите във „Ваптех” ЕООД • Заключение - обобщение на постигнатото и предложения за подобряване на процеса на организация и повишаване на трудовата дейност.
Дейност 4. Закупуване на предпазни средства и специално работно облекло за заетите в предприятието С оглед постигане на заложените цели, проектът включва дейности по закупуване на материали и консумативи – лични предпазни средства и работно облекло.
Дейност 5. Закупуване на специализирана техника за подобряване условията на труд в предприятието С оглед постигане на заложените цели, проектът включва дейности по закупуване на специализирана техника за подобряване на условията на труд на работните места на специалистите извършващи заваръчни дейности. Дейността е изключително необходима, тъй като същата след извършване на замервания на работното място е препоръчана от службата по трудова медицина, като дейност която трябва да бъде извършена с оглед осигуряване на безопасните и здравословни условия на труд на заварчиците в предприятието. Безспорно подобни разходи за допустими преки разходи по правилата на ЕФРР като същите едновременно с това имат допълващ характер на дейностите, изпълнявани по линия на ЕС. Разходите са допустими тъй като същите ще бъдет използвани след препоръка и са за модернизация технологичните процеси, свързани с подобряване условията на труд в предприятието и по-специално условията на труд на специалистите по заваряване.
Дейност 6. Осигуряване на публичност, визуализация и одит на проекта Информация и публичност Съгласно Регламент на Комисията (EО) № 1828/2006 всички бенефициенти имат ясни задължения по отношение на изискванията за информация и публичност. Предприятието ще предостави информация за настоящия проект, използвайки подходящите комуникационни средства, за да осигури разпространение на получените резултати, както и да осигури публичност и достатъчна информираност за изпълнявания проект. Конкретните дейности са: изготвяне и поставяне на два броя информационни табла; обозначаване на всички разработени при изпълнението на проекта материали и обордуване. Одит на разходите Дейностите по одита на разходите е съществена част от мониторинга за изпълнението, както и за постигане на заложените резултати и контрол за предотвратяване и минимизиране на рисковете и достигане на заложените общи и специфични цели на проекта при условията на добър стопанин от страна на предприятието.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
142 971 BGN
Общ бюджет:
0 BGN
БФП:
0 BGN
Общо изплатени средства:
0 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
28 594 BGN
2014
- 28 594 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
24 305 BGN
2014
- 24 305 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
В т.ч. Национално финансиране
0
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
4 289 BGN
2014
- 4 289 BGN
2015
0 BGN
0 BGN
Финансиране от бенефициента
35 743
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз