ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Изпълнители/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-1.2.03-0400-C0001
Номер на проект:
ESF-1203-03-02023
Наименование:
"Създаване на кантора за счетоводни услуги "Монипрес консулт" ЕООД"
Бенефициент:
"МОНИПРЕС КОНСУЛТ" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
11.04.2013
Начална дата:
05.06.2013
Дата на приключване:
01.03.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Североизточен               Варна                    Варна
Описание
Описание на проекта:
Да се стартира самостоятелната стопанска дейност на кантора за счетоводни услуги, целяща да допринесе за утвърждаването на иновативен бизнес модел в областта на счетоводството и обслужването на бизнес клиенти. Да се повиши икономическата активност на лицето - кандидат чрез развитие на предприемачество, интеграция и подобряване на качеството на живот.
Дейности:
1. Осигуряване на ефективно управление на проекта. Ще се сформира екип за управление на проекта от ръководител и счетоводител с доказан опит в управлениети и отчитането на проекти. Екипа за управление ще стартира реализацията на проекта, ще отговаря за отчетността, ще следи за поставените цели и заложените индикатори, ще изготвя всички видове счетоводни, финансови, технически и периодични доклади свързани с изпълнението на проекта, ще разработи методика на работа при обявяване на тръжни роцедури и закупуване на активи.
2. Осигуряване на публичност и визуализация на проекта и информиране на обществеността за отпуснатата БФП Дейността ще включва следните етапи: 1. Изработка и монтаж на информационна табела 2. Изработка на информационни стикери, поставени върху цялото закупено по проекта оборудване. 3. Планира се информиране на обществеността за средствата по програмата и чрез фейсбук профила и уеб-сайта на фирмата.
3. Подготовка на стратегия за стартирането на самостоятелна стопанска дейност на предприятието Ще се използва опита и подкрепата на консултантски фирми в областта на финансите, правото, маркетинга, рекламата, ценообразуването на услугата с цел успешен старт на предприятието.
3. Оборудване на новосъздаденото предприятие с необходимите за дейността техника, софтуер, хардуер, материали и консумативи. Ще се закупи следното оборудване; 1. За създаване на 2 работни места се предвиждат 2 бюра, 2 шкафа и 2 стола. 2. За оборудване на чакалня за клиентите се предвиждат 1 диван, 1 маса и два стола пред бюрата на счетоводителите. 3. Счетоводството ще се извършва със специализиран счетоводен софтуер. 4. Лаптоп 15,6” – 2 броя - ще се използва от управителя и от счетоводителя както в офиса, така и при посещения при клиенти и държавни институции. 5. Сървър – ще се намира в офиса на фирмата и на него ще се съхранява цялата информация на фирмата и ще има отдалечен достъп от всяка точка до него. 6. UPS – ще осигурява непрекъсната работа на сървъра и цялото офис оборудване при спиране на тока. Няма да позволи загуба на информация. 7. Рутер – ще осигурява достъп до интернет на всички компютри в офиса. 8. Касов апарат с терминал за връзка с НАП – ще се използва в офиса и при посещения при клиенти при направени плащания за услугата. 9. Канцеларски материали и консумативи – необходими за ежедневната работа на служителите.
3. Разкриване на 2 работни места, наемане на персонал и обучение . Тъй като първоначално не се очаква да има много клиенти, персонала ще се състои от двама човека - това ще бъде управителя на фирмата и един счетоводител. Управителя ще бъде назначен по ДУК и ще отговаря за цялата дейност на фирмата и за доброто функциониране на кантората. Счетоводителя ще бъде назначен на 2 часа заетост дневно, като при разрастване на дейността заетостта му ще стане целодневна. Ще се организитат интервюта и ще се назначат одобрените представители на целевата група. Ще се проведат въвеждащи обучения от управителя в офиса на фирмата за работа с офис техниката, правилата за комуникация с клентите и стандартите за изготвяне на оферти .
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"МИКРОИНВЕСТ" ООД
Вали компютърс ООД
"РУДИ АН" ЕООД
МИПО ТРАНС
АДО КОМЕРС
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
13 742 BGN
Общ бюджет:
13 458 BGN
БФП:
13 458 BGN
Общо изплатени средства:
13 332 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
13 458
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 748 BGN
2014
10 584 BGN
2015
0 BGN
13 332 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
11 439
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 336 BGN
2014
8 997 BGN
2015
0 BGN
11 332 BGN
В т.ч. Национално финансиране
2 019
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
412 BGN
2014
1 588 BGN
2015
0 BGN
2 000 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
брой новосъздадени предприятия, посредством инициативи за подкрепа на малкия бизнес
Индикатор 2
брой лица, заети в създадените предприятия 1 година след приключване на финансирането
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз