Дейности:
|
Дейност 1: Сформиране на екип за изпълнение на проекта Описание на дейността. В екипа по управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие четирима служители - ръководител, координатор, счетоводител и експерт тръжни процедури. Екипът се назначава със заповед на управителя. На първото си заседание членовете на екипа ще разпределят конкретните си отговорности и ще планират организацията на дейностите по проекта. Екипът приема и вътрешен Правилник за управление на дейностите по проекта, който се утвърждава от управителя. Заседанията на екипа по проекта се провеждат най-малко веднъж седмично за отчитане на изпълнението на дейностите и разпределяне на текущите задачи.
Обосновка на дейността. Дейността е обусловена от необходимост от технологично време за организация по създаване на екип за управление на проекта;
Дейност 2: Подготовка, обявяване и провеждане на процедури за определяне на изпълнители за доставка на стоки и услуги по проекта. Описание на дейността: Дейността включва 2 основни етапа:
I. Етап. Подготовка за провеждане на тръжни процедури, със следните подзадачи:
1. Формулиране на изисквания и технически спесификации и параметри на стоките и услугите, предмет на тръжните процедури;
2. Определяне на критерии за оценка на подадените оферти от потенциалните доставчици на стоки и услуги, предмет на тръжните процедури;
3. Определяне със заповед на управителите на дружеството на комисия за оценка на подадените оферти;
4. Синхронизиране на технологични срокове и времеви график за обявяване и провеждане на тръжните процедури, съобразени с предвидения график в проектното предложение;
5. Подготовка на необходимите документи за провеждане на предвидените тръжни процедури по ПМС 69/2013 година.
II. Етап. Провеждане на тръжни процедури, оценка на подадените оферти и избор на изпълнители, със следните подзадачи:
1. Провеждане на тръжни процедури по ПМС 69/2013 г.;
2. Оценка и избор на изпълнители по ПМС 69.;
3. Сключване на договори с избраните изпълнители.
Обосновка на дейността: Планираната Дейност 2 е обоснована от нормативните изисквания, посочени в ПМС 69., както и от изискванията за публичност и равноспоставеност при избор на изпълнители при изразходването на предоставени безвъзмездни средства по ОП РЧР.
Дейност 3: Извършване анализ на състоянието и проектиране организацията на трудовата дейност. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес;
2. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес (SWOT анализ), какви оценки на риска са разработени и внедрени в предприятието;
3. Обосновка и насоки за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, в т. ч. и насоки за нейното усъвършенстване, методи, средства и процедури за отчитане на дейността и за повишаване на трудовата ефективност на работниците и служителите в предприятието;
4. Заключение.
Обосновка на дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема за задължителност на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в предприятието.
Освен това дейността е обусловена и от необходимостта от подобен стратегически ориентиран анализ, който да позволи на мениджърския екип обективно да анализира съществуващите проблеми в организацията на трудовия процес, да взема бързи, гъвкави и ефективни пазарно ориентирани решения, насочени към повишаване конкурентоспособността на фирмата, което пък от своя страна ще доведе до намаляване на производствените разходи, повишаване броя на сключените договори, увеличаване на оборота и повишаване приходите на дружеството.
Дейност 4: Повишаване конкурентоспособността на „Браян Термоизол” ЕООД чрез разработване, внедряване и сертифициране на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Разработване и внедряване на работни процедури и съпътстваща документация на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващи следните основни етапи:
Етап разработване:
• първоначален преглед на състоянието за съответствие на дейността на фирмата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• анализ на състоянието и определяне на структура на системата за управление;
• разработване на графици за изпълнение на разработката, събиране и подготовка на необходими документи по изграждането на системата за управление;
• разработване на документите от системата за управление - процедури, оперативни документи, наръчник, планове, работни карти и други;
• поетапно приемане на документите от съвместни работни екипи;
Етап внедряване:
• провеждане на обучение по управление на системата;
• извършване на одити по елементите от стандарта при внедряване на системата;
• извършване на корективни изменения в документите при установена необходимост по време на одитите;
• провеждане на обучение на вътрешни одитори от фирмата;
• извършване на предварителен (предсертификационен) одит.
2. Сертифициране на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващо следните основни етапи:
Етап сертифициране:
• провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на одит II фаза за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата;
• вземане на решение за сертифициране.
Етап издаване на сертификат:
• издаване на оригинален сертификат на български език и на английски език.
Обосновка на дейността: Планираната Дейност 3 е обоснована от българските, европейските и международни изисквания, регулации и стандарти за предоставените от работодателите здравословни и безопасни условия на труд.
Дейност 5: Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в дружеството. Описание на дейността: Дейността включва закупуване на:
• работно облекло, зимно, комплект – 47 комплекта;
• работни обувки с метално бомбе, зимни - 41 чифта;
• работни обувки с метално бомбе, летни - 41 чифта;
• работни обувки, зимни - 9 чифта;
• работни обувки, летни – 9 чифта;
• елек, ватиран – 3 броя;
• работни ръкавици, заваръчни – 48 чифта;
• работни ръкавици, универсални - 984 чифта;
• костюм защитен за заварчици, зимен пробан - 2 комплекта;
• костюм защитен за заварчици, летен пробан - 2 комплекта;
• защитни престилки за заварчици – 4 броя;
• колан предпазен - 42 броя;
• предпазни маски за заварчици – 4 броя;
• защитен шлем за заварчици – 4 броя.
• предпазни очила - 80 броя;
• каска строителна, защитна – 42 броя;
• маска, противопрахова – 40 броя;
• светлоотразителни жилетки – 500 броя;
• шлемофони – 41 броя.
Дейността ще бъде възложена на избран/и изпълнител/изпълнители чрез тръжна процедура по ПМС 69/2013 година.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от необходимостта от подмяна на наличните лични предпазни средства и работни облекла поради изтичащ срок на ползване съгласно нормативните изисквания, както и поради амортизация на значителна част от тях.
Дейност 6: Извършване на текущ ремонт в производствени помещения за привеждане условията на труд на работните места към нормативните изисквания. Дейността включва:
• Монтаж на изолационни шумопоглъщащи покрития на стените и таваните на работните пощения с високо ниво на шума;
• Изграждане на окачени тавани с цел намаляване отопляемия обем на помещенията.
Обосновка за дейността:
Необходимостта от реализиране на Дейност 6 е обусловена от ЗЗБУТ, Наредба № 49 (ДВ, бр. 7/1976 г.), БДС 14776, Наредба № 6 (ДВ, бр. 70/2005 г.) и Наредба № 13 (ДВ, бр. 8/2004 г.).
Дейност 7: Осигуряване на информираност, публичност и прозрачност при изпълнение на проекта чрез информационно-рекламно осигуряване на планираните дейности. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Изработване и монтиране на 2 (два) броя информационно-рекламни табели съгласно изискванията на ОП РЧР и настоящата схема;
2. Отпечатване на 700 (седемстотин) броя самозалепващи се информационно-рекламни стикери за поставяне върху придобитите по проекта ЛПС, работни облекла, машини, оборудване и съоръжения;
3. Публикуване на 4 (четири) информационни материали за проекта в местни/регионални издания.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта, както и от заложените бройки/комплекти/чифтове ЛПС, работно облекло и съоръжения, предвидени в проектното предложение. Реализацията на дейността ще гарантира и публичността при разходване на средствата от ЕС при спазване на изискванията на Регламент (EO) № 1828/2006 на Комисията за визуализация.
Дейност 8: Отчет и финален одит на проекта. Описание на дейността: Дейността включва представяне на финален одит и отчет за изпълнение на дейностите по проекта и изразходваните безвъзмездни средства, изготвен от избран изпълнител по тръжна процедура, съгласно ПМС 69/2013 година.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за прозрачност и отчетност при изразходването на предоставени безвъзмездни средства по оперативната програма.
|