Дейности:
|
Дейност 1. Организация и управление на проекта Обосновка на дейността:
Дейността е необходима, за да се осигури ефективно и ефикасно управление на проекта и да се гарантира, че очакваните резултати ще бъдат постигнати.
Описание:
Ще бъде назначен екип за управление на проекта, който ще се състои от ръководител, координатор и счетоводител.
Те ще разполагат с обособено офис пространство в общия административен офис на предприятието, както и с необходимото оборудване за ефективното изпълнение на задълженията си – компютър, принтер, достъп до телефон и интернет.
Основните задължения на екипа:
- Планиране и контрол на дейностите в съответствие с обявения график
- Подготовка на документите за процедури за възлагане на дейности на подизпълнители
- Контрол по изпълнението на договорите
- Контрол на разходите
- Изготвяне на месечни справки за включените в проекта лица
- Подготовка на доклади за напредъка на проекта
- Подготовка на междинен и заключителен доклад по проекта.
Дейност 2. Анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност Обосновка на дейността: Дейността е необходима, за да се установи актуалното състояние на процесите, свързани с БЗР в предприятието, и на базата на задълбочен анализ да се препоръчат комплекс от мерки за цялостно и устойчиво подобряване на условията на труд в предприятието.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да подготви анализа.
Анализът ще съдържа най-малко следната информация по раздели: „Въведение”, „Изложение и анализ”, „Обосновка за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност”, „Заключение”., разписани съгласно посочените изисквания в Насоките за кандидатстване.
Дейност 3. Модернизиране на аспирационни системи и система за пожарогасене. Обосновка на дейността:
Във фабриката има 2 производствени помещения като всяко е с площ 760 кв.м. В едното, в което се произвеждат коловете за лозя има централна аспирация на цялото помещение. Използваните в момента способи за намаляване на дървесните частици и на количеството прах във въздуха в помещението с линията за производство на детайли за палети не са достатъчно ефективни и се създават предпоставки за професионални заболявания поради неблагоприятния микроклимат.
Предвидено е в помещението, в което се намира линията за производство на детайли за палети, да бъдат монтирани локални аспирации, разположени както следва:
- 1 бр. локална аспирация с 3 ръкава над сдвоен вертикален банциг и вертикален банциг;
- 2 бр. локална аспирация с 2 ръкава над Хоризонтален банциг за листене с 4 глави;
- 1 бр. локална аспирация с 1 ръкав над пендула;
- 1 бр. локална аспирация с 1 ръкав над двойнообрязващ циркуляр;
Допълнително е предвидено и модернизиране на системата за пожарогасене чрез монтирането на пожарни кранове в помещенията (по 3 бр. във всяко), както и поставянето на 5 бр. прахови и 5 бр. водни пожарогасители във всяко помещение (по един прахов и по един воден на 150 кв. м.)
Предвид материалите, с които се работи рискът от пожар е оценен високо и е необходимо да се увеличи ефективността на мерките, предприети за намаляване на рисковете, че модернизиране на системата за пожарогасене, която е налична в момента.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който да извърши дейностите по доставката и монтажа на локалните аспирации и системата за пожарогасене.
Дейност 4. Закупуване на ЛПС от по-висок клас Обосновка:
В процеса на оценка на риска са идентифицирани работните места, за които се изискват лични предпазни средства и те са осигурени от работодателя, съгласно списъка с ЛПС. По проекта е предвидено закупуването на ЛПС, които са с по-добро качество в сравнение с осигурените от работодателя в момента и осигуряват по-висока степен на защита.
Описание: Ще бъде проведена процедура за избор на изпълнител, който достави необходимите ЛПС.
Дейност 5. Разработване на Система за управление на БЗР в съответствие с OHSAS 18001 Обосновка:
Постигането на съответствие с изискванията на OHSAS 18001 е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани в синхрон, планирано в една цялостна система за управление в предприятието. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия ще се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на БЗР във Форинвест ООД.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да разработи система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
Дейност 6. Сертификация на Система за управление на БЗР в съответствие с OHSAS 18001 Обосновка:
Оценката от трета независима страна (акредитиран орган за сертификация) ще даде възможност за независима компетентна оценка на внедрената система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001.
В допълнение одитът ще идентифицира и допълнителни възможности за подобрения в системата.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да проведе сертификационен одит за съответствие с изискванията на OHSAS 18001 и да издаде сертификат за съответствие.
Дейност 7. Осигуряване на публичност на резултатите от проекта Обосновка:
Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета.
Описание:
Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби:
- Информационни табели – 1 бр.
- Прес съобщения – 2 бр.
- Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики - 400 бр.
Информационната табела ще бъде доставена и монтирана през месец 2 от изпълнението на проекта.
Форинвест ООД също така ще се погрижи за разпространението на брошурите, отпечатани в рамките на проекта като ги предостави на:
• Клиенти – 100 бр.
• ИА ГИТ –100 бр.
• Общинска администрация – 100 бр.
• Регионални синдикални и браншови организации – 100 бр.
Разпространението на брошурите ще се извърши през месец 11 и 12 от изпълнението на проекта.
Информация за резултатите от проекта ще бъде публикувана и на интернет страницата на дружеството.
|