ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.09-0036-C0001
Номер на проект:
ЦA12-22-29
Наименование:
Компетентни служители – ефективна администрация
Бенефициент:
АГЕНЦИЯ ЗА ДЪРЖАВНА ФИНАНСОВА ИНСПЕКЦИЯ
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
02.04.2013
Начална дата:
27.06.2013
Дата на приключване:
27.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите на АДФИ
Дейности:
Д 1 - Провеждане на обучения в ИПА за служители на ръководна длъжност В тази дейност се включват обученията, които ще преминат служители на ръководна длъжност в АДФИ по Каталога на ИПА за 2013 г.: - СТРАТЕГИЧЕСКИ МЕНИДЖМЪНТ В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ (УА-1) - АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ ПРИ ИЗГОТВЯНЕТО НА ГОДИШНИТЕ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА БЮДЖЕТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (ФС–2) - УПРАВЛЕНИЕ НА СОБСТВЕНОСТТА (ФС–6) - ОРГАНИЗАЦИОННО РАЗВИТИЕ.УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЯНАТА (УА-5) - УПРАВЛЕНИЕ НА ЕЛЕКТРОННАТА АДМИНИСТРАЦИЯ. ОБЛАЧНИ ТЕХНОЛОГИИ. АРХИТЕКТУРИ, МОДЕЛИ И ВИРТУАЛНА СРЕДА (УА-3) - КОМУНИКАЦИОННА СТРАТЕГИЯ – РАЗРАБОТВАНЕ И ПЛАН ЗА РЕАЛИЗИРАНЕ (ЕФ-1) - ПРОФЕСИОНАЛНА ЕТИКА И ЕТИЧНО РЕГУЛИРАНЕ В ДЪРЖАВНАТА АДМИНИСТРАЦИЯ. ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА РЕШАВАНЕ НА ЕТИЧНИ ДИЛЕМИ И КОНФЛИКТИ ВЪЗНИКВАЩИ ПРИ ИЗВЪРШВАНИТЕ ДЕЙНОСТИ И ПРОЦЕДУРИ (ПР–26) - ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (за юристи) (ПР–5) - ЛИЧНА АНТИКОРУПЦИОННА ТЕТРАДКА – РЪКОВОДИТЕЛ И ПОДЧИНЕН ЗАЕДНО СРЕЩУ КОРУПЦИЯТА. (ПР–29)
Д2 – Провеждане на обучения в ИПА за служители в Общата администрация В тази дейност се включват обученията, които ще преминат служители в Общата администрация на АДФИ по Каталога на ИПА за 2013 г.: - УПРАВЛЕНИЕ И ОЦЕНКА НА ИЗПЪЛНЕНИЕТО (ЧР–2) - ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА ДЕКЛАРИРАНЕ И УПРАВЛЕНИЕ НА КОНФЛИКТА НА ИНТЕРЕСИ (ПР–18) - КОНТРОЛ, ОДИТ И ОТЧЕТНОСТ В АДМИНИСТРАЦИЯТА(ФС–1) - АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ ПРИ ИЗГОТВЯНЕТО НА ГОДИШНИТЕ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА БЮДЖЕТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (ФС–2) - ПРАКТИЧЕСКИ АСПЕКТИ В РАБОТАТА НА ЗВЕНАТА ПО ЧОВЕШКИ РЕСУРСИ (ЧР–6) - ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (ПР–5) - БАЗИ ДАННИ С MS ACCESS (начинаещи) (ИТО–20) - ВРЪЗКИ С ОБЩЕСТВЕНОСТТА (ЕФ–3) - ДЪРЖАВЕН ПРОТОКОЛ И ЦЕРЕМОНИАЛ (ЕФ–7) - ПРАКТИЧЕСКИ УМЕНИЯ ЗА ЕФЕКТИВНИ КОМУНИКАЦИИ (ЕФ–8)
Д 3 – Провеждане на обучения в ИПА за служители в Специализираната администрация В тази дейност се включват обученията, които ще преминат служители в Специализираната администрация на АДФИ по Каталога на ИПА за 2013 г.: - АКТУАЛНИ ВЪПРОСИ ПРИ ИЗГОТВЯНЕТО НА ГОДИШНИТЕ ФИНАНСОВИ ОТЧЕТИ НА БЮДЖЕТНИТЕ ПРЕДПРИЯТИЯ (ФС–2) - ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (ПР–5) - УПРАВЛЕНИЕ НА ПРОМЯНАТА, ВРЕМЕТО И СТРЕСА (ЧР–5)
Д 4 – Чуждоезиково обучение – английски език Обученията по английски език ще бъдат с 5-6 месечна продължителност по два-три пъти седмично. За служителите на АДФИ в гр. София обучението ще бъде организирано на място в сградата на агенция, а за служителите от изнесените работни места на агенцията обученията ще се провеждат в съответния областен град на места определи от фирмата-изпълнител. Фирмата-изпълнител ще извърши оценка на знанията по английски език на всеки служител и съответно той ще бъде включен в курс, съответстващ на неговото ниво.
Д 5 - Семинар на тема "Повишаване ефективността на работата" – за ръководни кадри и ключови експерти Двудневен семинар за ръководни кадри и ключови експерти, с вкл. модули - Роля на лидерите, Мотивация на персонала, Вземане на решения и Управление на конфликти.
Д 6 - Дейности за информация и публичност За осигуряване на информация на широката общественост и публичност на проекта се предвижда: - организиране на пресконференция за оповестяване на началото на проекта и пресконференция за приключване на проекта с оповестяване на резултатите от него; - отпечатване и разпространение на информационни и рекламни материали; - публикуване на информационни материали на Интернет страницата на АДФИ.
Д 7 - Дейности за организация и управление на проекта Организацията и управлението на проекта ще обхване – организацията и управлението на отделните дейности, управлението на човешките ресурси, управление на времето за изпълнение на проекта и управление на финансовите средства по проекта. Дейностите по организация, управление, отчетност, мониторинг и контрол продължават през целия период на изпълнение на проекта и ще се изпълняват съобразно изискванията на проекта. Дейностите за организация и управление ще се осъществяват от екипа по проекта – ръководител, координатор и счетоводител.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Мастър Пи Ар" ЕАД
"Зенит 94"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 576 BGN
Общ бюджет:
69 613 BGN
БФП:
69 613 BGN
Общо изплатени средства:
69 613 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
69 613
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
17 000 BGN
2014
52 613 BGN
2015
0 BGN
69 613 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
59 171
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
14 450 BGN
2014
44 721 BGN
2015
0 BGN
59 171 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 442
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 550 BGN
2014
7 892 BGN
2015
0 BGN
10 442 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2
по дейност 1 - Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени
Индикатор 3
по дейност 2 - Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени
Индикатор 4
по дейност 3 - Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат(%)
Индикатор 5
по дейност 4 - Служители,успешно преминали обученията с получаване на сертификат (бр.)
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз