Дейности:
|
Дейност 1: Управление на проекта Ще бъде сформиран екип за управление на проекта, състоящ се от ръководител и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана.
Г-жа Даниела Кьосева ще отговаря за цялостното организиране, реализиране и отчитане на проекта; управлението и мониторинга на осъществяваните дейности, както и всички организационни въпроси, касаещи реализацията на предвидените обучения. Ще отговаря за кореспонденцията с изпълнителите и държавните ведомства и ще докладва за напредъка на проекта и за идентифицираните проблеми, с цел те да бъдат решени в най-кратки срокове. Предвид отличните му организационни и управленски умения, ще изпълнява длъжността „Ръководител на проекта“.
Г-жа Виолета Палева - счетоводител на проекта, който ще отговаря за реализирането на предвидените разходи и счетоводното отчитане на проекта. Счетоводителят ще осъществява финансовия мениджмънт на проекта - ще следи за правилното изразходване на средствата, плащането на избраните изпълнители, както и ще е изцяло отговорен за изготвянето на искания за плащане и финансовата част на междинни/финален отчети.
*Към проектното предложение са приложени копия на автобиографиите на членовете на екипа.
Дейност 2: Езикови обучения Обучението ще обхване 35 служители от общинска администрация и подчинените й структурни звена. Предвидената форма на обучение е модулна (150/200 учебни часа), със занятия по два пъти седмично, с продължителност 5 учебни часа. Обучението ще бъде проведено по отделни групи, разделени в 3 нива А1, А2, В2 и C1 и. Ще включват теоретична и практическа част. Целта на обучението е да се повиши езиковата грамотност на служителите чрез придобиване на основни и надграждащи знания по английски език.
Броят на хората по групи е определен след направен анализ на базовото ниво на владеене на езика от всеки един служител, както и на изявено желание за преминаване през повече от едно ниво, с цел надграждане и затвърждаване на получените знания. Разпределението по ниво/брой е както следва:
Ниво А1 – 11 служителя – 150 учебни часа;
Ниво А2 – 14 служителя – 150 учебни часа;
Ниво В2 и С1 – 10 служителя – 200 учебни часа;
Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана). Езиковите курсове завършват със сертификат за преминатото ниво на обучение.
Дейност 3: Обучения в ИПА Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.:
1. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР-3)- 4 служителя, двудневно обучение
2. Публичен имидж – елемент на доброто управление (УА -6) – 5 служителя за 3 дневно обучение
3. Делова Етика (УА – 7) – един служител, 2-дневно обучение
4. Изграждане на публичен имидж (ЕФ – 4) 2 служители, 2-дневно обучение
5. Държавен протокол и церемониал (ЕФ – 7) – 2 служителя на 2-дневно обучение
6. Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми (ЧР – 4) – 2 служителя на 2-дневно обучение
7. Е-правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие (ИТО – 1) – 2 служителя на 2-дневно обучение
8. Административно обслужване (ИТО – 4) – 5 служителя на 2-дневно обучение
9. Работа с електронно подписани документи (ИТО – 5) – еднодневно обучение на 5 служителя
10. Прилагане на гражданския процесуален кодекс (за не юристи) (ПР-8) – 1 човек на 1,5-дневно обучение
11. Семеен кодекс и кодекс на международното частно право (ПР–9) – един служител, 1,5 дни
12. Презентационни умения. MS Power point (ИТО–23) – 3 служителя, за 3 дни
13. Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – един служител за 2 дни.
Дейност 4: Провеждане на външни специализирани обучения за повишаване квалификацията на служителите 1. Компютърни знания и умения:
• Office 2007/2010 – ниво начинаещи 3 служителя;
• Office 2007/2010 – ниво напреднали 13 човека;
• Photoshop CS5 – 6 човека.
2. Ключови компетенции:
• Лидерски умения и екипна ефективност – 8 човека;
• Умения за управление на стреса и управление на времето – 9 човека;
• Европейско гражданство и работа в интелектуална среда – 12 човека;
• Комуникативни и презентационни умения – 15 човека;
• Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти – 15 човека;
Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана).
Дейност 5: Информация и публичност За достигане на максимална публичност и прозрачност ще бъдат предприети следните конкретни мерки:
• Откриване на проекта с пресконференция за целите, дейностите и очакваните резултати от проекта.
• Изработване на 4 банера и 1000 брошури с информация за проекта.
• Закриване на проекта с пресконференция за постигнатото по проекта.
• Организация на публикации в печатните медии и излъчвания в електронните медии.
Процедурата за избор на изпълнител ще бъде организирана и проведена съгласно изискванията на ЗОП (публична покана).
|