Дейности:
|
Дейност 1: Сформиране на екип за изпълнение на проекта Описание на дейността. В екипа по управлението и организацията на дейностите по проекта ще вземат участие трима служители - ръководител, координатор и счетоводител. Екипът се назначава със заповед на управителя. На първото си заседание членовете на екипа ще разпределят конкретните си отговорности и ще планират организацията на дейностите по проекта. Екипът приема и вътрешен Правилник за управление на дейностите по проекта, който се утвърждава от управителя. Заседанията на екипа по проекта се провеждат най-малко веднъж седмично за отчитане на изпълнението на дейностите и разпределяне на текущите задачи.
Обосновка на дейността. Дейността е обусловена от необходимост от технологично време за организация по създаване на екип за управление на проекта;
Дейност 2: Подготовка, обявяване и провеждане на процедури за определяне на изпълнители за доставка на стоки и услуги по проекта. Описание на дейността: Дейността включва 2 основни етапа:
I. Етап. Подготовка за провеждане на тръжни процедури, със следните подзадачи:
1. Формулиране на изисквания и технически спесификации и параметри на стоките и услугите, предмет на тръжните процедури;
2. Определяне на критерии за оценка на подадените оферти от потенциалните доставчици на стоки и услуги, предмет на тръжните процедури;
3. Определяне със заповед на управителите на дружеството на комисия за оценка на подадените оферти;
4. Синхронизиране на технологични срокове и времеви график за обявяване и провеждане на тръжните процедури, съобразени с предвидения график в проектното предложение;
5. Подготовка на необходимите документи за провеждане на предвидените тръжни процедури по ПМС 55/12. 03. 2007 година.
II. Етап. Провеждане на тръжни процедури, оценка на подадените оферти и избор на изпълнители, със следните подзадачи:
1. Провеждане на тръжни процедури по ПМС 55/12. 03. 2007 г.;
2. Оценка и избор на изпълнители по ПМС 55/12. 03. 2007 г.;
3. Сключване на договори с избраните изпълнители.
Обосновка на дейността: Планираната Дейност 2 е обоснована от нормативните изисквания, посочени в ПМС 55/12. 03. 2007 г., както и от изискванията за публичност и равноспоставеност при избор на изпълнители при изразходването на предоставени безвъзмездни средства по ОП РЧР.
Дейност 3: Извършване анализ на състоянието и проектиране организацията на трудовата дейност. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Въведение – описание на сегашното състояние на предприятието и организацията на работния процес;
2. Изложение и анализ – описание на силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес (SWOT анализ), какви оценки на риска са разработени и внедрени в предприятието;
3. Обосновка и насоки за оптимизиране на работата и нуждата от повишаване и проектиране на организацията на трудовата дейност, в т. ч. и насоки за нейното усъвършенстване, методи, средства и процедури за отчитане на дейността и за повишаване на трудовата ефективност на работниците и служителите в предприятието;
4. Заключение.
Обосновка на дейността: Дейността е обусловена от изискванията на настоящата схема за задължителност на анализ на състоянието и проектиране на организацията на трудовата дейност в предприятието.
Освен това дейността е обусловена и от необходимостта от подобен стратегически ориентиран анализ, който да позволи на мениджърския екип обективно да анализира съществуващите проблеми в организацията на трудовия процес, да взема бързи, гъвкави и ефективни пазарно ориентирани решения, насочени към повишаване конкурентоспособността на фирмата, което пък от своя страна ще доведе до намаляване на производствените разходи, повишаване броя на сключените договори, увеличаване на оборота и повишаване приходите на дружеството.
Дейност 4: Повишаване конкурентоспособността на ЕТ „Георг-Георги Георгиев“ чрез разработване, внедряване и сертифициране на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Разработване и внедряване на работни процедури и съпътстваща документация на система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващи следните основни етапи:
Етап разработване:
• първоначален преглед на състоянието за съответствие на дейността на фирмата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• анализ на състоянието и определяне на структура на системата за управление;
• разработване на графици за изпълнение на разработката, събиране и подготовка на необходими документи по изграждането на системата за управление;
• разработване на документите от системата за управление - процедури, оперативни документи, наръчник, планове, работни карти и други;
• поетапно приемане на документите от съвместни работни екипи;
Етап внедряване:
• провеждане на обучение по управление на системата;
• извършване на одити по елементите от стандарта при внедряване на системата;
• извършване на корективни изменения в документите при установена необходимост по време на одитите;
• провеждане на обучение на вътрешни одитори от фирмата;
• извършване на предварителен (предсертификационен) одит.
2. Сертифициране на внедрена система за управление на здравословните и безопасни условия на труд по стандарт BS OHSAS 18 001:2007, включващо следните основни етапи:
Етап сертифициране:
• провеждане на първоначален одит (одит I фаза) за документационно съответствие на системата с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на одит II фаза за преглед на организационното и технологично съответствие на внедрената система с изискванията на стандарт BS OHSAS 18 001:2007;
• провеждане на заключителна среща с ръководството на фирмата;
• вземане на решение за сертифициране.
Етап издаване на сертификат:
• издаване на оригинален сертификат на български език и на английски език.
Обосновка на дейността: Планираната Дейност 3 е обоснована от българските, европейските и международни изисквания, регулации и стандарти за предоставените от работодателите здравословни и безопасни условия на труд.
Дейност 5: Закупуване на лични предпазни средства и работно облекло с по-висока степен на защитеност и експлоатационни качества за нуждите на заетите в дружеството. Описание на дейността: Дейността включва закупуване на:
• зимен работен комплект – 7 комплекта
• зимни работни обувки – 7 чифта
• зимна шапка – 7 броя
• летен работен комплект - 7 броя
• летни работни обувки – 7 чифта
• летни шапки с козирка – 7 броя
• дъждобрани – 7 броя
• каски – 7 броя
• статично въже (200 м/човек) метра - 1400
• карабинери – 140 броя
• позициониращ колан – 7 броя
• сбруя – 2 комплекта
• диометрични очила – 2 броя
Дейността ще бъде възложена на избран/и изпълнител/изпълнители чрез тръжна процедура по ПМС 55/12. 03. 2007 година.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от необходимостта от подмяна на наличните лични предпазни средства и работни облекла поради изтичащ срок на ползване съгласно нормативните изисквания, както и поради амортизация на значителна част от тях.
Дейност 6: Монтиране на конвенционална пожаро-известителна централа Дейността включва:
• Монтаж на новозакупена пожароизвестителна централа;
Обосновка за дейността:
Необходимостта от реализиране на Дейност 6 е обусловена от ЗЗБУТ и Наредбата за противопожарна безопасност на работното място.
Дейност 7: Закупуване на пожароизвестителна централа, осигурителна линия, самонавиващо се въже и офис-столове, свързани с подобряване условията на труд на работещите. Дейността включва закупуване на:
• пожароизвестителна централа;
• осигурителна линия;
• самонавиващо се въже;
• 7 ергономични офис-столове.
Дейността ще бъде възложена на избран/и изпълнител/изпълнители чрез тръжна процедура по ПМС 55/12. 03. 2007 година.
Обосновка за дейността: Необходимостта от реализиране на Дейност 7 е свързана с недостатъчната обезопасеност на работещите, което е предпоставка за трудови злуполуки.
Дейност 8: Обучение за изпълнение, мониторинг и контрол на дейностите по основните процедури от стандарта BS OHSAS 18 001:2007. Дейността предвижда служителите на фирмата да бъдат обучени в обучителен семинар от 45 учебни часа.
Обучението включва 2 основни модула:
• Основни изисквания и принципи на стандарт BS OHSAS 18 001:2007 и специфични особености при прилагането му в охранителните дейности;
• Придобиване на практически умения за решаването на възникнали казуси, свързани с прилагане на основните принципи и процедури на стандарт BS OHSAS 18 001:2007.
Обосновка за дейността:
Необходимостта от реализиране на Дейност 8 е обусловена от внедрената във фирмата и сертифицирана система по стандарт BS OHSAS 18 001:2007.
Дейност 9: Осигуряване на информираност, публичност и прозрачност при изпълнение на проекта чрез информационно-рекламно осигуряване на планираните дейности. Описание на дейността: Дейността включва:
1. Изработване и монтиране на 1 (един) брой информационно-рекламна табела съгласно изискванията на ОП РЧР и настоящата схема;
2. Отпечатване на 700 (седемстотин) броя дипляни;
3. Отпечатване на 100 (сто) броя плакати.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за информираност и публичност при изпълнение на дейностите по проекта, както и от заложените бройки/комплекти/чифтове ЛПС, работно облекло и съоръжения, предвидени в проектното предложение. Реализацията на дейността ще гарантира и публичността при разходване на средствата от ЕС при спазване на изискванията на Регламент (EO) № 1828/2006 на Комисията за визуализация.
Дейност 10: Отчет на проекта. Описание на дейността: Дейността включва представяне на финален отчет за изпълнение на дейностите по проекта и изразходваните безвъзмездни средства.
Обосновка за дейността: Дейността е обусловена от изискванията на ОП РЧР и настоящата схема за прозрачност и отчетност при изразходването на предоставени безвъзмездни средства по оперативната програма.
|