ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO001-2.3.03-0315-C0001
Номер на проект:
ESF-2303-05-05005
Наименование:
"Усъвършенстване организацията на трудовата дейност в "ЗММ-Враца" АД за повишаване безопасността на труда, ефективността на производството и производителността на труда"
Бенефициент:
"ЗММ-Враца" АД
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Развитие на човешките ресурси"
Дата на решение на договарящия орган:
22.05.2013
Начална дата:
19.06.2013
Дата на приключване:
01.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
Недефиниран
Описание
Описание на проекта:
Подобряване условията на труд на работното място.
Дейности:
Дейност 1: Управление на проекта и оценяване на резултатите от изпълнение на дейностите по проекта Планиране и координиране на дейностите от Екипа за управление на проекта. Ежемесечно отчитане за хода на работата. Периодичен финансов контрол. Финансово осигуряване на управлението на проекта.
Дейност 2: Анализ на състоянието на организацията на трудовата дейност На анализ ще бъдат подложени следните елементи на системата за организация на труда: - Разделение и коопериране на труда; - Форми на организацията на труда; - Организация на работното място; - Методи на работа; - Режими на труд и почивка; - Трудови стандарти; - Условия на труд. - Ще бъдат установени силните и слабите страни в структурата на организационната дейност на трудовия процес, на базата на което ще бъде обоснована нуждата от оптимизи
Дейност 3: Закупуване на лични предпазни средства и специално работно облекло отговарящи на европейските стандарти за осигуряване на висока защита и комфорт на работа на служителите. В съответствие с разпоредбите на Наредба №3/2001 за минималните изисквания за безопасност и опазването на здравето на работещите при използването на ЛПС на работното място, работодателят е осигурил един минимум от ЛПС, които, предвид изпълняваните дейности и съществуващите опасности за здравето и безопасността на работниците, не са достатъчни да осигурят адекватна защита. Във връзка с конкретните условия на труд в предприятието, свързани с влиянието на редица вредни фактори и рискове от наранявания, травми и професионални заболявания се налага да се закупят нови по-модерни, по-сигурни и осигуряващи безопасността и здравето при работа лични предпазни средства и специално работно облекло
Дейност 4: Закупуване на оборудване - ДМА Придобиване на планираните ДМА ще повишат производителността и ще подобрят условията на труд по следния начин: Диелектрични щанга сфазуаказател Предпазват и информират работещите за опасно високо напрежение Вентилационните системи преносими и стационарни осигуряват подобряване на микроклимата чрез филтриране и отвеждане на замърсения въздух от газове, аерозоли и прахови частици с висока концентрация.
Дейност 5: Разработване на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Постигането на съответствие с изискванията на OHSAS 18001 е необходимо, за да се гарантира, че всички други предприети действия по непрекъснато подобряване на БЗР ще бъдат управлявани в синхрон, планирано в една цялостна система за управление в предприятието. Чрез прилагането на процедурите за формулиране на политики и цели, програми за управление, оперативен контрол, вътрешни одити, оценки на съответствието с нормативните изисквания, прегледи от ръководството, коригиращи и превантивни действия ще се гарантира непрекъснатото подобряване на системата за управление на БЗР в дружеството Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да направи диагностика на съществуващите практики за управление на БЗР и да разработи система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSAS 18001
Дейност 6: Сертификация на Система за управление на БЗР в съответствие с международния стандарт OHSAS 18001 Оценката от трета независима страна (акредитиран орган за сертификация) ще даде възможност за независима компетентна оценка на внедрената система за управление на БЗР в съответствие с изискванията на OHSАS 18001. В допълнение одитът ще идентифицира и допълнителни възможности за подобрения в системата. Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да проведе сертификационен одит за съответствие с изискванията на OHSAS 18001 и да издаде сертификат за съответствие.
Дейност 7: Осигуряване на публич- ност на дейностите по проекта и на ОП „Развитие на човешките ресурси” Дейността се изисква по силата на Регламент (ЕК) № 1828/2006 на Европейската комисия относно начина и реда на изпълнение на Регламент (ЕО) № 1083/2006 на Съвета и на Регламент 1080/2006 на Европейския парламент и на Съвета. Ще бъде проведена процедура за избор на подизпълнител, който да осигури необходимите материали за осигуряване на публичност в съответствие с цитираните по-горе разпоредби: - Информационна табела – 2 бр. - Прес съобщения – 2 бр. - Информационни брошури с информация за дейностите и постигнатите резултати с цел разпространяване на добрите практики и в други компании от областта и региона – 1000 бр. - стикери маркиращи ДМА и др. Информационните табели ще бъдат доставени и монтирани в началото на месец 2 от изпълнението на проекта.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
" ОЛИМП ПРЕДПАЗНИ ЕКИПИРОВКИ " ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
166 313 BGN
Общ бюджет:
159 986 BGN
БФП:
159 986 BGN
Общо изплатени средства:
159 976 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
159 986
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
33 263 BGN
2014
126 714 BGN
2015
0 BGN
159 976 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
135 988
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
28 273 BGN
2014
107 707 BGN
2015
0 BGN
135 980 BGN
В т.ч. Национално финансиране
23 998
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
4 989 BGN
2014
19 007 BGN
2015
0 BGN
23 996 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой работодатели (предприятия), получили подкрепа за подобряване условията на труд и за привеждането им в съответствие с изискванията на стандартите
Индикатор 2
Намаляване на трудовите злополуки и професионалните заболявания при подкрепените работодатели
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз