Дейности:
|
Дейност 1. Проучване и анализиране на нуждите от обучение и на постигнатите резултати 1. Провеждане на предварителни анкети в дирекциите в АППД за:
• необходимостта от от допълнително обучение и квалификация във връзка с изпълняваните от тях функции;
• какъв вид обучения са необходими;
• какви теми следва да бъдат заложени по съответните направления;
• колко служители е необходимо да бъдат обучени по съответната тема.
2. Обобщаване на изготвените анкети и формулиране на резултатите от тях.
3. След завършване на обученията ще се изготви анализ с цел установяване на броя на обучените служители, получени сертификати в зависимост от нивото на представянето им.
Дейност 2. Изготвяне на тръжна документация и провеждане на процедури по ЗОП Възлагане на обществени поръчки без процедури по реда на гл. 8а ЗОП - „Възлагане на обществени поръчки чрез публична покана“:
• изготвяне на мотовирана обосновка относно необходимостта от възлагане на поръчката, дейностите /обучения, семинар, др./, прогнозната им стойност.
• Събиране на оферти с публикуване на покана в Портала за обществените поръчки на АОП и в профила на купувача на сайта на ИАППД, изготвена по образец, утвърден от изпълнителния директор на АОП;
• Събиране, разглеждане и оценяване на подадените оферти;
• Избор на изпълнител
• Сключване на писмен договор с определения изпълнител по реда на чл. 101е, ал.1 ЗОП.
Дейност 3. Провеждане на обученията 1. Обучения за професионално развитие, провеждани от ИПА;
1.1. Управленски умения в администрацията:
1.1.1 Превенция на корупционния риск.
1.2. Ефективни комуникации на държавната администрация:
1.2.1 Усъвършенстване на вътрешните комуникации в администрацията
1.2.2.Делова комуникация и етикет
1.3.Управление на човешките ресурси:
1.3.1.Умения за набиране и подбор на служители администрация
1.3.2. Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси.
1.4.Правни аспекти и управление на административната дейност. Превенция и противодействие на корупцията:
1.4.1. Основни производства по АПК (за юристи ).
1.4.2. Управление на отпадъците. Европейски норми и практики.
1.5. Финансово и стопанско управление:
1.5.1. Актуални въпроси при изготвяне на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия;
1.6. Е-правителство:изграждане, умения:
1.6.1. Е–правителство: успешни практики и предпоставки за развитие
1.6.2. Административно обслужване
1.6.3. Работа с електронно подписани документи
1.6.4. Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD
1.6.5. Работа със списъци и база от данни ВMS EXCEL
1.6.6. БАЗИ ДАННИ С MS ACCESS (напреднали)
1.6.7. WINDOWS SERVER2008 SERVERS (BASIC COURSE) (дистанционна форма)
2. Чуждоезикови обучения:
2.1. Обучение по английски език за напреднали - нива В1,В2,С1.
Обучението включва 400 учебни часа по 40 минути, на обучаваните ще се предоставят учебници по всеки модул, продължителността е до 6 месеца;
В обучението ще вземат участие 8 служители.
2.2. Обучение по румънски език за начинаещи:
Обучението включва 400 учебни часа по 40 минути, на обучаваните ще се предоставят учебници по всеки модул, продължителността е до 6 месеца;
В обучението ще вземат участие 9 служители.
3. Специализирани обучения:
3.1. Водач на малък моторен кораб – за придобиване квалификационна степен курс за водач на малък моторен кораб съгласно Наредбата № 6 за компетентността на морските лица;
Обучението е с продължителност 60 учебни часа и след полагане на изпит се издава удостоверение за професионална степен „Водач на малък кораб“
Ще бъдат обучени 5 служители
3.3. Auto CAD Civil 3D – курса е предназначен за геодезисти, които искат да придобият умения за работа в средата на Auto CAD Civil 3D.
Обучението е с продължителност 4 дни, 20 учебни часа.
Ще бъдат обучени 8 служители
2.11. Обучение в Географски информационни системи /ArcGIS/:
Обучението е 2 нива- въвеждащо обучение и модул за напреднали с продължителност 8 дни, 20 учебни часа. Екип от 5 души специалисти от Агенцията ще придобие умение за работа с Географски информационни системи
Ще бъдат обучени 5 служители.
Дейност 4. Провеждане на семинар „Професионални компетенции“ Провеждане на тридневен изнесен семинар в областта на следните теми:
• Работа в екип;
• Работа с хора в неравностойно положение
• Публично говорене
• Организиране, документиране, архивиране, отразяване на публични събития – семинари, кръгли маси, заседания на комисии, фокус групи и др.
Дейности за информация и публичност – дейност 5 Предвижда се осигуряване на публичност на проекта чрез:
• поставяне върху всички информационни и рекламни материали, свързани с проекта на
1. флага на ЕС в съответствие с описаните по-долу графични стандарти (включени и в Анекс 1 към Регламент (ЕО) № 1828/2006 г. на Комисията) и думите Европейски съюз
2. логото и слогана на ОПАК – „ОПАК. Експерти в действие”
3. логото и слогана на ЕСФ – „Европейски социален фонд. Инвестиции в хората”
• включване във всички подходящи документи по проекта на изречението: „Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на Оперативна програма „Административен капацитет”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския социален фонд.”
• осигуряване на максимална публичност на съответните проекти в медиите;
• включване на описание на извършените дейности за информация и публичност в докладите за напредъка по проектите, подавани до УО, и в окончателните доклади, както и прилагане на доказателствен материал за тези дейности (напр. снимки, статии, разработени брошури и др.).
• спазване на техническите изисквания за информация и публичност съгласно Регламентите на ЕС.
По тази дейност се предвижда следното:
• Организиране на встъпителна и заключителна конференция за по 30 участника;
• Публикуване на информация за проекта в местен ежедневник;
• Изработване на рекламни флаери;
• Изработване на Плакати;
• Изработване на рекламни папки ;
• Изработване на химикалки с рекламен надпис;
• Флаш памет с рекламен надпис;
• Публикации в местен ежедневник – 4 бр. и др.
Организирането на встъпителна и заключителна конференция ще се извърши от бенефициента.
На встъпителната конференция ще се представят идеите, целите и начина на реализиране на проекта; На заключителна конференция ще се отчетат постигнатите резултати от изпълнението на проекта. Тази дейност ще се възложи
Останалите материали и дейности по публичност ще се предоставят за изпълнение на външна фирма, специализирана в тази област.
Дейност 6. Управление на проекта, мониторинг и отчитане • цялостно управление на дейностите по проекта до окончателното му изпълнение;
• изпълнение на всички дейности, свързани с ефективното, точно и качествено управление на проекта;
• изпълнение на ежедневните дейности, свързани с организацията и
изпълнението на проекта;
• прозрачно изпълнение на проекта, включително мониторинг и докладване,
• администриране и докладване за нередности;
• управление на проекта и подготовка на документите във връзка с докладване на изпълнението на проекта;
• ефективно разпределение на ресурсите и управление на разходите;
• подготовка на своевременна информация за степента на изпълнение и разходите по
проекта;
• идентифициране и анализ на рисковете;
• подготовка и окомплектоване на документи (фактури, актуализирани графици и бюджети и др.)
• успешно завършване на проекта.
|