Дейности:
|
1.Покупка на строителни материали и изпълнение на ремонта;Ж Чрез дейност № 1 ще закупя строителните материали, описани в приложение Б3. Със собствен и на членове на семейството ми труд, ще извърша планираните ремонтни дейности. Те обхващат дейности, свързани с основното помещение – латексово боядисване, теракот, тоалетно помещение – фаянс, теракот, санитарно оборудване, поставяне на врати. В прилежащия терен ще бъде поставена настилка от изкуствена трева. С оглед на икономическа ефективност и намаляване разходите за ел. енергия ( значимо перо в бизнесдейността) е предвидено доставка и монтиране на два фотоволтаични панела, чиито характеристики са посочени в Приложение Б3. Ремонтите обхващат основния набор дейности, необходими за въвеждане в експлоатация на обекта за подобен вид дейност.
Изборът на доставчици на материалите за ремонта ще се осъществи с 3 оферти, въпреки че размера на сумата допуска и 1 оферта. Критерий – най ниска цена по заложените характеристики.
2. Доставка и монтаж на оборудване, покупка на стопански инвентар и материали; Чрез проектна дейност № 2 ще се осъществи избор на доставчик за оборудването и обзавеждането, неговото закупуване, доставяне и монтиране (където е приложимо).
Оборудването включва основните машини, необходими за качествено и технологично предлагане на услугата. По-значимите от тях, които са и ключови за постигане на бизнеспараметрите са:
- Професионална двукамерна фурна за пица, с детайлно посочени параметри в Приложението;
- Комплект за кухня, включващ набор от 4 стоящи кухненски шкафа с плот и 3 стенни кухненски шкафа.
Топла търговска витрина, хладилник с фризер и въздухоохладителят съставляват допълнителното оборудване, което е технологично необходимо. Описът на необходимото оборудване е посочен в Приложение Б4 – Форма за представяне на технически спецификации, а неговата обосновка – в приложения бизнесплан.
В рамките на тази дейност ще се осъществи и първоначалната доставка на материали и консумативи. Посочените материали и консумативите ще бъдат реализирани през срока на проекта. Те са елемент на себестойността, посочена в бизнесплана.
Подборът на доставчици за оборудването и материалите ще се осъществи по начин и критерии, аналогични за строителните материали по дейност 1.
3. Назначаване на персонал за бизнес дейността и екип по проекта; Проектна дейност № 3 включва назначаване на определения от Управителя персонал за бизнесдейността, както и изпълнение на всички изисквания на Кодекса на труда, Инспекция по труда и НАП в частта ”човешки ресурси”. Персоналът ще премине първоначален и периодичен инструктаж. Ще бъдат изготвени необходимите Наръчници и правилници за трудовия ред, етично отношение, процедури за обмен на добри практики и други. производствени и технологични умения. Подборът ще се осъществи по критерии – безработни лица, трудова дисциплина, умения за работа с клиенти.
Управителят, който ще бъде ангажиран в дейността, както и още две лица, ще бъдат наети. За две от посочените три лица ще бъде искана безвъзмездна помощ, като с приложена декларация, кандидатът декларира запазване на заетостта на тези две лица за още 12 месеца.
Размерът на възнагражденията, както и . осигурителният доход е в съответствие с МОД-2012 за съответната икономическа дейност. Тя е на минималния праг и не надвишава допустимите размери по методологията от Приложение М към процедурата.
Към настоящата дейност е сключването на граждански договори с лицата от екипа за организация и управление.
4. Откриване на заведението, дейности по реклама и визуализация; Проектна дейност №4 се състои от две основни части – рекламна част и информационно събитие.
Рекламната дейност включва изготвяне и поставяне на две табели – едната по образец на Аз, втората – рекламна, както и реклама на дейността през шести месец (началото на втория период). Табелите ще бъдат изготвени от външен изпълнител.
Информационното събитие е официалното откриване на обекта. За тази поддейност е предвидена церемония с прерязване на лентата и връчване на почетен символ на първия клиент. Ще бъдат поканени официални гости и медии, пред които ще се демонстрират услугите и предлаганите изделия, както и ще бъде анонсиран проекта.
5. Предоставяне на бизнесуслугата, съгласно приложения бизнесплан; Изпълнението на бизнесдейността ще обхваща набор от дейности и услуги, свързани с подготовка и предлагане на различни видове пици в оборудвано и обзаведено за целта помещение. Ще бъдат предлагани
- Пици (мин 3 различни асортимента във всеки момент)
- Запеканки – картофени, зеленчукови
- Тостери, сандвичи, закуски
- Пиле на грил
- Напитки – айран, боза, безалкохолни, топли
- Вино, бира
С оглед конкретната икономическа обстановка, много хора търсят места за бързо хранене на достъпни цени, с прилично качество, уютна обстановка и достатъчен асортимент. В резултат на това основните категории клиенти са :
- ученици;
- младежи и лица до 30 години, проявяващи интерес към този тип храни;
- служители в администрацията, използващи краткото време за почивки;
- работещи в производствени цехове- заинтригувани от време и цена;
- безработни – привлечени от цената;
- лица от другите население места на общината, ползващи услугите на общинския център
- туристи и гости – привлечени от обстановка и качество;
Детайлно изпълнението на бизнесдейността, нейното аргументиране, планираните финансови показатели за първата година, са посочени в бизнесплана на фирмата, приложение към настоящото предложение.
6. Техническа и финансова отчетност; Проектна дейност № 6 включва периодичното изпълнение на целия набор дейности, свързани с взаимоотношения с УО на програмата, подготовката, обсъждането и представянето на текущата и финална техническа и финансова отчетност. Елемент от дейността са провеждане на ежемесечни срещи на екипа и управителя за оценка съответствието на изпълнение на проектните и на бизнесдейностите, осъществяване на вътрешен контрол, както и съдействие за изпълнение мониторинга на финансиращата организация.
|