Дейности:
|
Дейност 1: Организация и управление Дейност 1 започва със стартирането на изпълнение на проектното предложение. Ръководителят на Кандидата назначава предложения екип за изпълнение на Проекта. Екипът ще извърши следните основни дейности при стартиране на проектното предложение:
- Избор на изпълнител на услуга по Визуализация и публичност;
- Избор на изпълнител за Предоставяне на услуги по професионално образование и обучение;
За изпълнител на дейностите ще бъде избран изпълнител в съответствие с действащия към момента на избора ЗОП. За извършване на процедурите по избор на доставчик е отделен срок от максимум 3 месеца.
След стартиране на проекта в рамките на първата дейност, ще се подбере изпълнител по ЗОП за извършване на Предоставяне на услуги по професионално образование и обучение, който ще бъде натоварен със следните задължения:
- Дистанционно онлайн обучение на 40 човека - Част от професия - Икономическо информационно осигуряване - код 4820201 - 40 ч. теория, 60 часа практика - работа с офис продукти, системи за криптиране, системи за защита и електронно подписване, комуникация със системи на електронното правителство, презентационни умения;
- Дистанционно обучение на 40 човека - Част от професия - Административно обслужване - код 3460201 - 70 ч. теория, 80 часа практика - законодателство в сферата на АПК, законодателство в сферата на електронното управление, методи на администриране с използване на електронни документи, държавен протокол – правила и комуникация, практически умения за оценка и самооценка на ефективността на извършваните дейности, практически умения за екипна работа;
- Обучение на 40 човека - Ключова компетентност - Английски език - 96 часа в продължение на 6 месеца по два часа седмично, провеждано в сградата на общинска администрация; (2 групи – начинаещи и напреднали);
- Изнесено обучение с осигурен пълен пансион в хотел 3 звезди на 40 човека - Ключова компетентност - Създаване и прилагане на иновативни практики на местно ниво - управление на стреса, конфликтите и техники за разрешаване на проблеми - изнесено обучение 16 ч.
При избора на изпълнителя е необходимо да се спазят разпоредбите по ЗОП и регламентите утвърдени за провеждане на професионални обучения и придобиване на ключови компетентности;
За провеждане на избора на изпълнител са предвидени до 3 месеца.
Дейност 2: Административна квалификация по програми на ИПА В тази дейност се предвижда преминаване на следните обучения:
1. Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация - 5 служители
2. Анализ на потребностите от обучения - 5 служители;
3. Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия – 10 служители
4. Нови моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети – 6 служители
5. Устройство на територията – политика и управление – 7 служители
6. Ефективни връзки с обществеността – 7 служители.
Същите са предвидени да се преминат от 40 специалисти в различни области, част от администрацията на кандидата, с което да се подобри тяхната компетентност за изпълнение на служебните им задължения.
Дейност 3: Обучение по информационни и комуникационни технологии Тази дейност ще се изпълни от изпълнител, избран при Дейност 1, сертифициран от НАПОО за извършване на професионално обучение по професия Компютърна графика - код 2130601 и професия Икономическо информационно осигуряване - код 4820201. Дейността ще се извърши по следният ред:
- съставяне на учебна програма;
- одобрение на програмата;
- провеждане на дистанционно обучение в рамките на 100 учебни часа (40 часа теория и 60 часа практика) за Икономическо информационно осигуряване. - 40 ч. теория, 60 часа практика - работа с офис продукти, системи за криптиране, системи за защита и електронно подписване, комуникация със системи на електронното правителство, презентационни умения; След приключване на курса обучаваните лица ще получат сертификат за професионална квалификация - Удостоверение за придобита част от професия.
В рамките на четири календарни месеца, при тази дейност, служителите в администрацията на Кандидата ще получат и осъвременят своите познания в избраната професия.
Дейността ще се проведе от 4ти до 7ми месец в рамките на изпълнение на проектното предложение.
Дейност 4: Обучения по административно обслужване Тази дейност ще се изпълни от изпълнител, избран при Дейност 1, сертифициран от НАПОО за извършване на професионално обучение по професия Административно обслужване - код 3460201. Дейността ще се извърши по следният ред:
- съставяне на учебна програма;
- одобрение на програмата;
- провеждане на дистанционно обучение в рамките на 150 учебни часа за 70 ч. теория, 80 часа практика - законодателство в сферата на АПК, законодателство в сферата на електронното управление, методи на администриране с използване на електронни документи, държавен протокол – правила и комуникация, практически умения за оценка и самооценка на ефективността на извършваните дейности, практически умения за екипна работа; Преминалите обучението ще получат сертификат за професионална квалификация -Удостоверение за придобита част от професия.
В рамките на пет календарни месеца, при тази дейност, служителите в администрацията на Кандидата ще получат и осъвременят своите познания в избраната професия.
Дейността ще се проведе от 5ти до 9ти месец от изпълнение на проектното предложение.
Дейност 5: Обучения по ключови компетентности Тази дейност ще се изпълни от изпълнител, избран при Дейност 1. При тази дейност неговата роля ще бъде да предостави ключови компетентности на целевата група с цел допълване на нейната квалификация и опит. Тази дейност предвижда две поддейности:
Изнесено обучение (семинар) на 40 човека в ключова компетентност - Създаване и прилагане на иновативни практики на местно ниво - 16 ч. през 10ти месец;
Обучение на 40 човека - Ключова компетентност - Английски език - 96 часа в продължение на 6 месеца (от 4ти до 9ти месец) по два часа седмично, провеждано в сградата на общинска администрация; (2 групи – начинаещи и напреднали);
.
Дейност 6: Дейности за информация и публичност Общината ще представи мерките и резултатите от проекта на местната общност чрез организиране на 1 пресконференция – в края Проекта с периодично представяне на резултатите от проекта на сайта на община Етрополе.
Всички информационни материали ще съдържат текст указващ, че проектът се изпълнява с подкрепата на Европейския съюз и националния бюджет на Република България. Те ще включват също флага на ЕС, названието “Европейски съюз”, логото и слогана на ЕСФ – “Европейски социален фонд. Инвестиции в хората”, името на Оперативна програма “Административен капацитет”, логото и слогана на ОПАК – “ОПАК. Експерти в действие”.
Предвижда се изпълнението на дейността да е от 1ви до 11ти месец от стартиране на изпълнението на проектното предложение.
|