Оперативна програма: Всички
Район за планиране: Всички  
Обобщена информация
 

Идентификация
Номер на проект от ИСУН: BG051PO002-2.2.09-0072-C0001
Номер на проект: ЦА12-22-76
Наименование: За модерна и компетентна администрация
Бенефициент: Областна дирекция „Земеделие” – Софийска област
Източник на финансиране: ЕСФ ==> Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган: 02.04.2013
Начална дата: 06.06.2013
Дата на приключване: 06.06.2014
Статус: Приключен
Място на изпълнение: БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ
          Югозападен
               София град
                    Столична
Описание
Описание на проекта: Подобряване работата на администрацията чрез повишаване компетентността на служителите й.
Дейности: Дейност 1 : Организация и управление на проекта При стартиране изпълнението на проекта ще се проведе среща на екипа за организация и управление на проекта – за начертаване на програма и създаване на стройна организация за действие. Ще се конкретизират отговорностите и ангажиментите на всеки член от него. Ще се провеждат ежемесечни срещи, а при необходимост и по-чести за проследяване хода на подготовката и изпълнението на другите заложени по проекта дейности.
Дейност 2: Провеждане на процедури за избор на изпълнител; Разработване на документация, определяне на изпълнители и възлагане изпълнението на проектни дейности по дейност 1 – в частта за осигуряване на канцеларски материали и консумативи; в дейност 6 - подготвяне и провеждане на обучения; за дейност 8 при провеждането на дейности по публичност и информация. Дейността ще се извършва от екипа по организация и управление на проекта.
Дейност 3: Мониторинг и отчитане Екипът за организация и управление на проекта ще провежда ежемесечни работни срещи с цел организация, регулиране и контрол на работния процес при изпълнение на дейностите. Изпълнителите на отделните дейности ще подават своевременно необходимата информация на електронен и хартиен носител на екипа за управление на проекта за хода на работа, брой обучени, реализирани дейности. Отчитането към Договарящия орган ще се осъществи като : • Ръководителят на проекта ще представя Декларация за нередности/измами на договарящия орган; • Екипът за организация и управление на проекта ще изготвя технически доклади и ще води точна и редовна документация и строга счетоводна отчетност, съгласно Закона за счетоводството. Осигуряването на отчетност и документираност е в съответствие с принципите на добро финансово управление и точно администриране на дейностите. Мониторингът гарантира успешното изпълнение на дейностите по проекта, оптимална организация, ефективност и ефикасност на извършената работа като използва индикатори за мониторинг – индикатори за изходно състояние и програмни индикатори.
Дейност 4: Организиране провеждането на обучения на служителите от ОД «Земеделие» - Софийска област Дейността предвижда извършване на вътрешен подбор в администрацията за определяне конкретно на лицата, които ще вземат участие в обявените обучения. Ще се стъпи на базата на критерии - информация от предходната година за изявен интерес, резултатите от проведено оценяване изпълнението на служителите от м.януари 2013г., професионален опит, заемани длъжности и необходимите за целта компетенции; ще се анкетират отново служителите за добиване актуална информация. Комуникация с ИПА и с фирмата - изпълнител за координиране времето и мястото за провеждането на предвидените обучения. Ще бъдат определени конкретните лица, които ще посетят определените обучения, съответно провеждани от ИПА и от друг външен изпълнител. Ще се възложи на фирмата - външен изпълнител представяне на модул за особеностите на обучението тип „ТоТ“, което да гарантира успешното продължение на резултатите от дейностите по проекта и след неговото финализиране. Фирмата – външен изпълнител ще проведе обучения по теми, които не са включени в каталога на ИПА.
Дейност 5 : Провеждане на обучения на служителите от ОД «Земеделие» - Софийска област в ИПА Участие на определените от дейност 4.1. служители от Областната дирекция в обучения, организирани и провеждани от ИПА. Темите, по които ще се проведат обученията и броят на предвидените участници са съответно: ПУБЛИЧЕН ИМИДЖ – ЕЛЕМЕНТ НА ДОБРОТО УПРАВЛЕНИЕ – 5бр.; УПРАВЛЕНИЕ НА КОНФЛИКТИТЕ И ТЕХНИКИ ЗА РАЗРЕШАВАНЕ НА ПРОБЛЕМИ-20бр.; ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (за юристи)-2бр.; ОСНОВНИ ПРОИЗВОДСТВА ПО АПК (за неюристи)-15бр.; МЕТОДИ И ТЕХНИКИ ЗА ПРОЗРАЧНА АДМИНИСТРАЦИЯ-20бр. ; ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (базов курс)-15бр.; ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (напреднали)-5бр.; ОБМЕН НА ДАННИ МЕЖДУ MS EXCEL И MS WORD-5бр.; БАЗИ ДАННИ С MS ACCESS (начинаещи)-3бр.; ПРЕЗЕНТАЦИОННИ УМЕНИЯ. MS POWER POINT (базов курс)-10бр.; Комуникативни умения на английски език (базов курс)-10бр.; КОМУНИКАТИВНИ УМЕНИЯ НА АНГЛИЙСКИ ЕЗИК (надграждащ курс)-10бр. Поради разнородните компетенции, които притежават и разностранни ангажименти и задължения, които имат, се предвижда участието на служители в няколко различни теми. В тази връзка броят на обучените служители се явява по-голям от броя на личния състав на Областната дирекция.
Дейност 6 : Провеждане на обучения на служителите от ОД «Земеделие» - Софийска област от фирма - външен изпълнител Участие на определените от дейност 4.1. служители от Областната дирекция в обучения, организирани и провеждани от фирма – външен изпълнител. Темите, по които ще се проведат обученията са : Екипна ефективност; Колеги обучават колеги; Извършване на теренни проверки – предизвикателство и ангажимент; Формирането на масиви – модерен начин за развитие на българското земеделие. Предвижда се двукратно провеждане на обучението на 2 групи от по 40 служители, разпределени на териториален принцип и с цел по-пълно обхващане на целевата група. Всяко от обученията ще бъде тридневно.
Дейност 7: Изготвяне на вътрешна оценка за изследване на напредъка в резултат на изпълнение на дейностите по проекта. Дейността предвижда екипът по изпълнение и управление на проекта да изпълни ангажиментите по:  Изготвяне на анкети за проучване.  Разпространение на анкетите сред всички участници в реализацията на проекта;  Обобщаване на резултатите и обработването им. Изготвяне на оценка на отзвука и напредъка в резултат на изпълнените дейности по проекта.
Дейност 8 : Информация и публичност Организиране и провеждане на 2 броя пресконференции – покани до журналисти, наем зала и техника, кафе-пауза. Публикации в 2 национални и 2 регионални вестника – общо 4 броя. Изработка на брошури - Предпечатна подготовка и отпечатване на информационна брошура за популяризиране дейностите на проекта – 300 броя, А5, двустранно, 4+1 цвята Изработка на плакати: размер 50х70см – 100бр., Изработка на банер - размер 0,7м/1 м; отпечатан двустранно; материал – винил; окачен на стойка. Изработка на информационни табели с данните за проекта – 4 броя – цветни, пластмаса, размер А3. Изработка на химикали, папки с копче с логото на проекта – 300бр. Изработка печат с надпис, изискуем за вписване към всеки финансов документ по ОПАК.
Партньори
Партньори:  
Изпълнители:
Инфогруп БГ ООД
ОПТИМА-НМН ООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП: 88 473 BGN
Общ бюджет: 73 180 BGN
БФП: 73 180 BGN
Общо изплатени средства: 73 180 BGN
Източник на финансиране Верифицирани средства Валута
Безвъзмездна финансова помощ 73 180 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 17 695 BGN
2014 55 485 BGN
2015 0 BGN
73 180 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС 62 203 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 15 040 BGN
2014 47 162 BGN
2015 0 BGN
62 203 BGN
В т.ч. Национално финансиране 10 977 BGN
Реално изплатени суми
Период Размер
2007 0 BGN
2008 0 BGN
2009 0 BGN
2010 0 BGN
2011 0 BGN
2012 0 BGN
2013 2 654 BGN
2014 8 323 BGN
2015 0 BGN
10 977 BGN
Финансиране от бенефициента 0 BGN
Индикатори
Индикатор 1 Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2 Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3 Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4 Брой обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 5 Издадени сертификати за успешно преминат курс на обучение
Индикатор 6 Проведени обучения на служителите
Индикатор 7 Анкетирани участници в обученията
Индикатор 8 Изготвена вътрешна оценка на напредъка
Индикатор 9 Проведени процедури за избор на изпълнител
Индикатор 10 Изработени информационни материали : плакати
Индикатор 11 Изработени брошури
Индикатор 12 Изработен банер
Индикатор 13 Информационни табели
Индикатор 14 Комплекти - химикалки, папки с логото на проекта
Индикатор 15 Публикации в медиите
Индикатор 16 Проведени пресконференции
Индикатор 17 Проведени срещи на екипа по проекта - протоколи
Индикатор 18 Дейност 1: Сключени граждански договори с екипа по организация и управление на проекта
Индикатор 19 Дейност 1: Протоколи от срещи на екипа
Индикатор 20 Дейност 2: Сключени договори с изпълнители за доставка на канцеларски материали, логистика на обучения, осигуряване на публичност
Индикатор 21 Дейност 3: Проведени работни срещи и протоколи от тях
Индикатор 22 Дейност 3: Изготвени декларации за нередности/измами
Индикатор 23 Дейност 3: Изготвени междинен и финален технически доклад
Индикатор 24 Дейност 4: Списъци на служителите, които ще участват в обученията
Индикатор 25 Дейност 4: График на обученията
Индикатор 26 Дейност 5: Проведени обучения
Индикатор 27 Дейност 5: Брой обучени
Индикатор 28 Дейност 5: Получени сертификати за успешно преминато обучение
Индикатор 29 Дейност 6: Обучени служители
Индикатор 30 Дейност 6: Проведени обучения
Индикатор 31 Дейност 7: Изготвена оценка
Индикатор 32 Дейност 8: Проведени пресконференции
Индикатор 33 Дейност 8: Издадени публикации в национални и регионални вестници
Индикатор 34 Дейност 8: Изработени брошури
Индикатор 35 Дейност 8 : Информационни табели с данните за проекта
Индикатор 36 Дейност 8: Химикали, папки с копче с логото на проекта


Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
ЕС
Европейски съюз