Дейности:
|
Дейност 1. Участие на служителите на общинска администрация и кметове по населени места в обучения в Института за публична администрация /ИПА/ Провеждане на обучения /30 служители ще преминат обучение, от тях 24 - по едно обучение и 6 – по две обучения. 36 бр./ в ИПА за подобряване на квалификацията на служителите:
• Организационно развитие. Управление на промяната /УА-5/ – 1 бр.
• Публичен имидж – елемент на доброто управление /УА-6/ - 1бр.
• Делова етика /УА-7/ - 1 бр.
• Управление и оценка на изпълнението /ЧР-2/ - 2бр.
• Управление на конфликти и техники за разрешаване на проблеми /ЧР-4/ - 1бр.
• Умения за набиране и подбор на служители в държавната администрация (ЧР-3) – 1бр.
• Управление на промяната, времето и стреса (ЧР-5) – 1 бр.
• Комуникационна стратегия- разработване и план на реализиране /ЕФ-1/– 1бр.
• Усъвършенстване на вътрешните комуникации – залог за ефективност на управленския процес и добър имидж в обществото /ЕФ-2/- 1бр.
• Връзки с обществеността /ЕФ-3/ 1бр.
• Изграждане на публичен имидж /ЕФ-4/ - 1бр.
• Административно регулиране на стопанската дейност /ПР-2/ - 1бр.
• Административна стилистика /ПР-4/– 3 бр.
• Форми на сътрудничество между администрацията и, граждански и бизнес организации /ПР-19/– 1бр.
• Практическо прилагане на закона за обществени поръчки и избягване на често допускани нарушения /ПР – 21/ - 2бр.
• Финасово и стопанско управление /ФС-1/ - 1бр., /ФС-2/ - 1бр, /ФС-3/ - 1бр, /ФС-4 - 1бр, /ФС-5/ - 1бр, /ФС-6/ - 1бр, /ФС-8/ - 1бр.
• Системи за управление на информационната сигурност на административното звено /ИТО-3/ - 1бр.
• Административно обслужване /ИТО – 4/ - 4бр.
• Работа с електронно подписани документи /ИТО -5/– 2бр.
• База данни с MS ACCESS /ИТО -20/ - 1бр. и /ИТО -21/ - 1бр.
• Управление изпълнението на проекти с МS PROJECT - /ИТО-25/ -1бр.
• Делови умения участие в работни срещи, дискусии и посещения /на английски език /ЧЕО-5/ -1бр.
• Делови умения участие в работни срещи, дискусии и посещения /на немски език /ЧЕО-5/ -1бр.
След стартиране на проекта ще бъдат направени заявки за обученията в ИПА, Обучителен център, гр.Банкя. По вътрешно разписан график служителите ще бъдат командировани, съгласно Наредбата за командировки в страна. 29 са предварително подбрани обучения, на които ще присъстват 30 служители, от тях 24 - по едно обучение и 6 – по две обучения./, като при успешно преминаване ще бъдат получени 36 сертификата.
Дейност 2. Проведени обучения за ключови компетентности – лична и екипна ефективност Дейността предвижда провеждане на обучение-тренинг за 35 служители с цел придобиване на ключови компететности от служителите на общинска администрация Чипровци в областта на личната и екипна ефективност с цел подобряване ефективността и координацията между отделните звена в администрацията. Обучението ще бъде проведено на две части, по два дни, извън община Чипровци с цел постигане на по-добри резултати. Обучителната фирма, провеждаща трейнинга ще предлага най-ефективните методи на работа и оптималност при разпределяне и работи по групи по време на обучението. Дейността ще бъде възложена на изпълнител. Изборът ще бъде извършен по реда на Закона за обществени поръчки и свързаните с него нормативни актове. Дейност 3. Проведени езикови и компютърно обучения Планираната дейност предвижда провеждането на две обучения по английски език за начинаещи и напреднали и едно надграждащо обучение по компютърни умения за служителите на общинска администрация и кметове по населени места.
Обучителният курс по английски език ще даде възможност на 10 общински служители, в продължение на не повече от 4 месеца, в рамките на 150 учебни часа, да усвоят основни писмени, говорни и комуникативни умения по английски език в обхвата на ниво А1 по Общата европейска езикова рамка и 10 общински служители, в продължение на не повече от 4 месеца, в рамките на 150 учебни часа, да усвоят основни писмени, говорни и комуникативни умения по английски език в обхвата на ниво А2. Курсовете ще бъдат проведени последователоно, с цел възможност за включване и на завършилите първият курс и преминали начално езиково обучение на други служители. Изборът на служителите се обуславя от техните служебни задължения, ключови от които са административно-информационното обслужване, изискащо осъществяване на първоначални контакти с граждани и потребители на общински услуги чрез работа на едно гише; ползването на специализирани програми – счетоводни, цифрово картографиране и др., изискващи познания по английски език; участието в представителни семинари и форуми за обмяна на опит и добри практики с партньори по линия на транснационално и междурегионално сътрудничество, умения за прилагането на европейски регламенти и директиви, свързани със задълженията на общинската администрация в областта на социално-икономическото развитие, здравеопазването, образованието, екологията и др.
И двата курса ще бъдат проведени от обучителни организации, притежаващи необходимия капацитет и опит за предоставяне на съответната услуга, и ще завършат с издаването на сефтирикат/удостоверение. Изборът им ще бъде извършен по реда на Закона за обществени поръчки и свързаните с него нормативни актове.
Курсът за компютърни умения ще се проведе в два модула всеки за по 10 човека, с обща продължителност 50 учебни часа, както следва:
• Excel, новостите в Word, обмен на данни между MS Excel и MS Excel – 32 учебни часа
• Power Point – 18 учебни часа
Курсът има за цел да подпомогне служителите от всички нива на общинската администрация да работя по-ефективно и резултатно с операционната система Windows 7 и Office 2007/2010. През последните години системата е лицензирана и поетапно внедрена в държавната администрация, което налага необходимостта от нейното приложение и ползване. Курсът е предвиден за 20 служители в две групи от 10 души. И двата курса ще бъдат проведени от обучителни организации, притежаващи необходимия капацитет и опит за предоставяне на съответната услуга, и ще завършат с издаването на сефтирикат/удостоверение. Изборът им ще бъде извършен по реда на Закона за обществени поръчки и свързаните с него нормативни актове.
Дейност 4. Проведено обучение ГИС Планираната дейност предвижда провеждането на обучения по Географски информационни системи в два етапа за начинаещи и напреднали. То ще обхване служители на общинска администрация Чипровци. Обучението ще обхване 10 служители, чрез дистанционна и присъствена форма в град София. Дейността ще бъде възложена на изпълнител. Изборът ще бъде извършен по реда на Закона за обществени поръчки и свързаните с него нормативни актове. Дейност 5. Дейности за информация и публичност Тази дейност включва популяризиране на постигнатото по проекта и ОП Административен капацитет. Дейността ще бъде възложена на изпълнител. Изборът ще бъде извършен по реда на Закона за обществени поръчки и свързаните с него нормативни актове. На фирмата изпълнител ще бъде възложени: изработване и публикуване на 2 рекламни прес карета в местно и централно печатно издание; изработване и публикуване на 2 рекламни клипа в местна медия; провеждане на 2 пресконференции ; разработване и разпространение на информационни материали /200бр. брошури/; разработване и разпространение на 100 бр. рекламни материали – флаш памет и една статия в медиите. Информация за дейностите по проекат ще бъде помстена и на интернет страницата на община Чипровци.
|