ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0168-C0001
Номер на проект:
A12-22-167
Наименование:
Служителите на Община Борован – компетентни и мотивирани за по-добро обслужване на гражданите и бизнеса
Бенефициент:
Община Борован
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
04.06.2013
Дата на приключване:
04.06.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Борован
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на вътршно – институционалната дейността на Община Борован чрез повишаване на качеството на работа на служителите й
Дейности:
1. Индивидуални обучения за служителите от Община Борован в Института по публична администрация 26 служители на Общината ще преминат обучения в ИПА по следните теми (съгласно Каталога на ИПА за 2013 г.): • Управление и оценка на изпълнението (ЧР-2) – 2 служители на ръководни функции • Оценка на въздействието на законодателство и политили – предварителна и последваща (ПР-1) – 2 служител • Административно регулиране на стопанската дейност (ПР-2) – 2 служители • Административна стилистика (ПР-4) – 2 служител • Управление на отпадъците. Европейски норми и практики (ПР-16) – 2 служители • Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-3) – 1 служители • Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия (ФС-2) – 2 служители • Устройство на територията- политика и управление (ФС-8) – 2 служители • Превенция на нередностите и измамите при усвояване на средствата от структурните фондове (СФ-16) – 3 служители • Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти, финансиране по оперативните програми (ФС-5) – 4 служители • Електронни таблици с MS EXCEL (напреднали) (ИТО-9) – 3 служители • Презентационни умения. MS POWER POINT (базов курс) (ИТО-23) – 1 служител
2. Групови обучения за екипна ефективност и ефективно лидерство Тази дейност обхваща всички служители, кмета на Общината, кметове на другите четири населени места на теритиорията на общината. Дейността цели изграждането на ефективни и работещи екипи, мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура, отворена към интегрирането на всички служители в екипа. Тя обхваща провеждането на едно 3 тридневно обучение – за 32 души на ръководни и експертни длъжности, на следните теми: организационна култура, ефективни управленски стилове, методи за вътрешно преодоляване на конфликтни ситуации, как да работим ефективно с колегите, приобщаване на нови хора в екипа, управление на времето, методи за самооценка и повишаване на личната ефективност и др. За целите на обучението, обучаемите ще бъдат разделени на две групи, за да може да се постигне интерактивно провеждане на обученията и по-голяма стен на участие на целевата група. Усвояместта на материали и знания посредством ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации е доказан обучителен метод, които е особенно ефективен при компактни групи от до 20 души. Дейността е насочена към придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряването на екипната работа.
3. Управление на проекта Екипът за управление на проекта ще се състой от ръководител и счетоводител. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. Екипът по проекта ще управлява проекта и ще отговаря за подготовката и изпращането на всички необходими документи и доклади ди Управляващият орган на ОПАК
4. Дейности за информация и публичност Ще бъдат организирани 2 пресконференции за местните медии в началото и в края на проекта. Ще бъдат изработени 2 бр. банери, които ще се ползват за визуализация по време на специализираните обучения и груповите обучения. Ще бъдат изготвени и раздадени 100 брошури/листовки с информация за проекта. Общината разполага с Интернет сайт, на който се помества информация за проектното изпълнение.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Беневент" ООД
"Европейски проекти и програми консулт" ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
34 773 BGN
Общ бюджет:
31 031 BGN
БФП:
31 031 BGN
Общо изплатени средства:
31 031 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
31 031
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
10 835 BGN
2014
20 196 BGN
2015
0 BGN
31 031 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
26 376
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
9 210 BGN
2014
17 166 BGN
2015
0 BGN
26 376 BGN
В т.ч. Национално финансиране
4 655
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
1 625 BGN
2014
3 029 BGN
2015
0 BGN
4 655 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 6
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 7
Дейност 1: Брой обучителни курсове в ИПА
Индикатор 8
Дейност 1: Брой обучени служители
Индикатор 9
Дейност 1: Брой получени сертификати
Индикатор 10
Дейност 2: Брой проведени обучения по екипна ефективност и ефективно лидерство
Индикатор 11
Дейност 2: Брой обучени служители
Индикатор 12
Дейност 3: Проведени месечни срещи на екипа
Индикатор 13
Дейност 3: Изготвени и предадени мин. 4бр. месечни доклади до УО на ОПАК
Индикатор 14
Дейност 3: Проведена процедура за избор на изпълнител за реализиране на обучения
Индикатор 15
Дейност 4: Брой брошури/листовки
Индикатор 16
Дейност 4: Брой банери
Индикатор 17
Дейност 4: Брой пресконференции
Индикатор 18
Дейност 4: Брой качвания на сайта на Общината
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз