Дейности:
|
ДЕЙНОСТ 1: Управление на проекта В рамките на тази дейност ще се сформира екипа по проекта. Екипът ще се състои от ръководител, координатор, експерт тръжни процедури и счетоводител. Ще бъде проведена първата обща среща на екипа, на която ще се очертаят основните насоки и приоритети на работа. В процеса на изпълнение на проекта ще бъдат провеждани редовни такива срещи. Ръководителят на проекта ще запознае екипа с принципите и правилата на работата в екип, както и с механизмите за оценка, отчетност и обратна връзка. В рамките на тази дейност ще бъдат разпределени задълженията и отговорностите между членовете на екипа. Общината ще предостави необходимите за осъществяването на проекта ресурси и информация. Тази дейност включва още непрекъсната координация; мониторинг на проекта; оценка на резултатите; вътрешна оценка и контрол. ДЕЙНОСТ 2: Подготовка, съгласуване и провеждане на процедури по ЗОП, свързани с проекта Подготовката на документация за възлагане на обществени поръчки, влючва решения, обявления, указания за участие, технически спецификаци, методика за определяне на оценката, договори и други документи, по-голяма част от тях, подлежащи на съгласуване. Подготовката на документацията и провеждането на процедурите по ЗОП ще бъде извършена от кандидата - Община Кюстендил. Изпълнители на дейността се явават представители от отдела разработващ документацията за обществени поръчки, включени в работата на екипа за изпълненеие на проекта.
Ще бъде проведена обществена поръчка по реда на ЗОП със следните обособени позиции:
- Провеждане на специализирано чуждоезиково обучение – английски език;
- Провеждане на специализирано обучение за работа с AUTO CAD.
Втората процедура, която ще бъде проведена по реда на ЗОП ще бъде с предмет: „Изпълнение и разпространение на дейности по информация и публичност”. Подготвената тръжна документация ще съдържа ясни и точни указания и техническа информация, която да позволи на участниците в търговете да изготвят своите оферти. Ще бъдат използвани прозрачни и подходящи критерии за оценка и подбор.
ДЕЙНОСТ 3: Провеждане на специализирани обучения Провеждане на специализирано чуждоезиково обучение по АНГЛИЙСКИ ЕЗИК
Организиране и реализиране на учебни програми в две нива по английски език, съответно за начинаещи и напреднали, съобразени с европейските стандарти. Обучението ще се организира според принципите на комуникативния подход и ще бъде ориентирано към развитие на практически умения и навици за общуване на английски език. Занятията ще се провеждат в групи, формирани на принципа на еднакво равнище на знания по езика и ще се провежда в интерактивна образователна среда.
Провеждане на специализирано обучение за работа с AUTO CAD
Запознаване с интерфейса на компютърната програма AutoCAD - софтуерно проектантско приложение за двуизмерно и триизмерно проектиране и чертане и последващ обучителен курс.
ДЕЙНОСТ 4: Провеждане на обучения от каталога на ИПА Провеждане на обучение за УПРАВЛЕНИЕ ИЗПЪЛНЕНИЕТО НА ПРОЕКТИ С MS PROJECT (ИТО-25);
Обучение за служебно развитие на служителите, участващи в процесите по разработване, реализация и управление на проекти, разработване на работни планове за изпълнение на проекти със средствата на MS Project.
Провеждане на обучение ЕЛЕКТРОННИ ТAБЛИЦИ С MS EXCEL (базов курс) (ИТО-8);
Обучение по програмен продукт, предназначен за работа с електронни таблици и предлагащ опростен графичен интерфейс за връзка с крайния потребител и богати възможности за въвеждане, изчислителна обработка, анализиране и съхраняване на данни, както и намиране по-лесни решения на сложни проблеми.
Провеждане на обучение по оценка на риска на проекти с помощта на MS EXCEL
Компютърно обучение за професионално развитие на служителите в Общинска администрация гр. Кюстендил за придобиване на знания и технически умения при боравенето със софтуерната програма MSExcelза търсене на по-лесни и бързи решения на сложни проблеми, касаещи ежедневни служебни ангажименти. Управлението на риска на проекта е пряко свързано с максимално пълното определяне на вероятните рискове при изпълнението му и намиране на начини за тяхното редуциране или отстраняване.
ДЕЙНОСТ 5. Дейност за информация и публичност Дейностите за осигуряване на информация и публичност за проекта ще се извършват по време на реалното му изпълнение и ще включват дейности за подготовка, публикуване и разпространение на материали, популяризиращи приноса на Европейския съюз за проекта.
В рамките на проекта са предвидени дейности за публичност, които ще се предвидят от кандидата и партньора и включват:
• Провеждане на две пресконференции – първата ще се проведе след подписване на договора за изпълнение на проекта и втората - при приключване на проекта и оповестяване на резултатите от него;
• Плакат - 2 бр.;
• Материали за презентации – брошури 150 бр., банери – 2 броя.;
• Публикации в местна преса – 2 бр. - на чернобяла и на цветна страница;
• Комплект рекламни материали с цел публичност на самия проект и неговото финансиране – 150 комплекта, включващи органайзер, флаш – памет, тениска и химикалка с лого;
• Платени излъчвания по местни електронни медии - 3 бр.;
Върху всички информационни и рекламни материали, свързани с проекта ще бъде изобразен флага на ЕС и логото и слогана на ОПАК – „ОПАК. Експерти в действие”.
ДЕЙНОСТ 6: Изготвяне на финален технически и финансов отчет по проекта и предаване на отчетите Екипът по проекта ще изготви технически и финансов отчет съгласно изискванията на Управляващия орган. Отчетите ще бъдат предадени в рамките на дължимия срок съгласно подписания договор.
|