Дейности:
|
Дейност 1 : Провеждане на обучения в Института за публична администрация (ИПА) Описание на дейността
Съгласно насоките за кандидатстване по настоящата процедура обучения от каталога на ИПА задължително следва да бъдат включени в проектното предложение. С предвидените обучения ще се повиши капацитета на служителите чрез подобряване на тяхната квалификация, професионално и служебно развитие и формиране на административна култура, ориентирана към нуждите на българското общество. Изброените обучения са важна стъпка за постигане на целите на проекта и ориентиране към удовлетворяване на специфичните потребности на служителите в Община Силистра.
1.1 Стратегически мениджмънт в държавната администрация (УА-1)
1.2 Управление и оценка на изпълнението (ЧР - 2)
1.3 Практически аспекти в работата на звената по човешки ресурси – (ЧР - 6)
1.4 Връзки с обществеността – (ЕФ - 3)
1.5 Държавен протокол и церемониал – (ЕФ - 7)
1.6 Основни производства по АПК (за юристи) – (ПР -5)
1.7 Практическо прилагане на Закона за обществени поръчки и избягване на често допускани грешки – (ПР -21)
1.8 Актуални въпроси при изготвянето на годишните финансови отчети при бюджетните предприятия – (ФС - 2)
1.9 Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансовото управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия – (ФС - 3)
1.10 Счетоводна отчетност в бюджета на средствата по проекти, финансирани по оперативни програми – (ФС - 5)
1.11 Управление на собствеността – (ФС - 6)
1.12 Устройство на територията – политики и управление – (ФС - 8)
Дейност 2 : Провеждане на обучения по ключови компетентности С реализацията на обучения по ключови компетентности общинската администрация поставя акцент върху развитието на една по-ефективна и модерна администрация. Целта на обучението е придобиване на познания по ключови компетентности, обучения за изграждане на умения като комуникативност, адаптивност, умение за работа в екип. Провеждането на обучения по ключови компетентности ще усъвършенства прилагането на съвременни модели и техники за управление потенциала на служителите с познания, идеи и умение за планиране, ще обучи служителите за работа под стрес, ще подкрепи изграждането на лидерски качества.
Подобряването на управлението на човешките ресурси и повишаването на квалификацията на служителите ще постигне високо качеството на работа, както и изпълнението на задълженията им. Увеличаването на работоспособността, ефективността и гъвкавостта на служителите цели изграждане на съвременна и отговорна администрация.
Обучението по ключови компетентности ще се извършва в съответствие с установените нужди на служителя, за постигане на конкретните резултати.
2.1 Обучение по екипна ефективност в общинската администрация;
2.2 Обучение по лична ефективност в общинската администрация;
2.3 Обучение по ефективно лидерство в общинската администрация;
Дейност 3 : Информация и публичност За изпълнението на задължителните изисквания на Оперативна програма „Административен капацитет” за информация и публичност по време на проекта ще се извърши:
• Встъпителна пресконференция, която ще се проведе
за началото на проекта. Ще бъдат поканени медии, общински съветници. В залата ще се постави банер с информация за проекта според изискванията на Оперативна програма “Административен капацитет”.
• Отпечатване на дипляна в началото на проекта – 250
бр. с информация за Донора, Програмата и дейностите, цели, очаквани резултати на настоящия проект. Дипляната ще се раздаде на участниците в пресконференцията, ще се разпространява в информационния център на общината.
• Изработване на банер с информация за ЕС,
Програмата и настоящия проект – 1 бр. банерът ще се поставя в залите за пресконференции, при провеждане на събития, свързани с изпълнение на дейностите по проекта.
• Публикации в местната преса и сайта на общината –
3 бр. Целта е да се информират гражданите за проведените дейности и постигнатите резултати, както и за предстоящи събития. На всички публикации ще присъстват задължителните атрибути на Програмата и ЕС и настоящия проект.
• Отпечатване на дипляна при приключване на
дейностите по проекта – 250 бр. с информация за проведените дейности и постигнатите резултати по проекта. Дипляната ще се раздаде на участниците в пресконференцията за закриване на проекта.
• Провеждане на пресконференция за закриване на
проекта – на пресконференцията ще се представи общ преглед на извършеното и постигнатото по проекта. Ще присъстват местни и национални медии, общински съветници. В залата ще се постави банер с информация за проекта и според изискванията на Оперативна програма “Административен капацитет”
• Флаш памет – 150 бр., на които ще се изобрази логото на
ОПАК и ЕС. Те ще се раздават на служителите, които са участвали в обученията. Целта е да се използват за предоставяне на информация по време на обученията и най-вече да служат за запазване на информацията от участниците и използването й като се върнат на работното си място.
• Керамична чаша – 150 бр. , на които ще бъдат
отпечатани задължителните елементи на ОПАК и надпис „Квалификацията прави експерта - Експерт”. Те ще се раздават на служителите преминали обученията. Целта е керамичната чашата да стои през цялото време на работното место на служителите, като въздейства визуално и положително.
Организация и управление
|