ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.09-0069-C0001
Номер на проект:
ЦА12-22-71
Наименование:
Усъвършенстване на професионалните умения и квалификацията на служителите в Националния център за информация и документация за по- ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията
Бенефициент:
Национален център за информация и документация
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
02.04.2013
Начална дата:
27.05.2013
Дата на приключване:
27.05.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Повишаване на квалификацията и компетентностите на служителите в НАЦИД за осигуряване на качествено и своевременно предоставяне на услуги на гражданите и бизнеса.
Дейности:
І.Организиране и провеждане на обучения Дейността включва реализирането на няколко под- дейности, всяка от които е свързана с организиране и провеждане на обучения, както следва: 1. Под-дейност 1 включва провеждане на обучение от Иститута по публична администрация: „Основни производства по АПК (за неюристи)»- (ПР–6) – за 7 служители по 1,5 дни; 2. Под-дейност 2: Специализирано обучение по управление на информационната сигурност чрез провеждане на 2 курса, от които курс по „Сертифициран етичен хакер версия 7” за 1 служител по 5 дни и курс по „Професионалист по сигурност на информационните системи” за 1 служител по 5 дни; 3. Под-дейност 3: Обучение по анализ на данни и управление на документи чрез провеждане на 2 курса, от които курс по „Основи на SQL и анализ на данни с Ексел” за 9 служители по 3 дни и курс по „Разработка, управление и поддръжка на административни документи”- за 14 служители по 4 дни; 4. Под- дейност 4: Обучение на служители от НАЦИД за придобиване на чуждоезикови умения - английски език, две нива от 210 уч.ч. за 5 служители; немски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; френски език, три нива от 195 уч.ч. за 1 служител; испански език, три нива от 210 уч.ч. за 2 служители; 5. Под- дейност 5: Обучение "Лична ефективност" за 15 служители за 3 дни; 6. Под- дейност 6: Обучение "Екипна ефективност" за 15 служители за 3 дни; 7. Под - дейност 7: Обучение "Ефективно лидерство" за 8 служители за 3 дни.
II. Дейности за информация и публичност Организиране на разяснителна кампания за представяне на помощта на програмата „Административен капацитет” за постигане на целите на проекта. Дейността включва: • планиране и провеждане на мероприятия за популяризиране на целите и резултатите от проекта – организиране на пресконференция и презентация пред служители от НАЦИД и обществеността за оповестяване на началото на проекта, целите и очакваните резултати; организиране на заключителна пресконференция; • публикуване на актуална информация на интернет страницата на НАЦИД и разпространяване на прес-съобщения; • изготвяне на предметни рекламни материали за популяризиране на резултатите от проекта
III. Управление на проекта В тази дейност са включени следните под-дейности: • Провеждане на тръжни процедури, съобразно предвидените по проекта дейности; • Изготвяне на междинни доклади и изготвяне на окончателен доклад по изпълнение на проекта; • Подготовка и анализ на анкетни карти за ползата от проектните дейности за целевите групи За управление и изпълнение на проекта ще бъде сформиран екип от експерти, който ще ръководи и координира проектните дейности в съответствие с клаузите на сключения договор за предоставяне на безвъзмездна финансова помощ. Екипът на проекта ще осъществява текущ контрол върху дейността на изпълнителите, включително качеството на проведените обучения, верификация на направените разходи и мониторинг. Екипът на бенефициента ще изготвя регулярни финансови и технически отчети, съгласно изискванията на ОПАК.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Нов български университет
"Ламбаджиев Стандарт" ООД
Феста Тур
Консорциум „P&C”
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
69 932 BGN
Общ бюджет:
66 555 BGN
БФП:
66 555 BGN
Общо изплатени средства:
66 555 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
66 555
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
27 177 BGN
2014
39 378 BGN
2015
0 BGN
66 555 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
56 572
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
23 101 BGN
2014
33 471 BGN
2015
0 BGN
56 572 BGN
В т.ч. Национално финансиране
9 983
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
4 077 BGN
2014
5 907 BGN
2015
0 BGN
9 983 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 2
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 3
Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Общ брой на получените сертификати за успешно обучение
Индикатор 5
Дейност І Организиране и провеждане на обучения: обучени служители
Индикатор 6
Дейност II. Информация и публичност-пресконференции
Индикатор 7
Дейност II. Информация и публичност-плакат
Индикатор 8
Дейност II. Информация и публичност-банер
Индикатор 9
Дейност II. Информация и публичност-рекламни комплекти
Индикатор 10
Дейност II. Информация и публичност-прессъобщения
Индикатор 11
Дейност III. Управление на проекта
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз