Дейности:
|
Дейност 1. Управление на проекта” Административното управление на проекта ще се извърши от екип, включващ ръководител, координатор, и счетоводител. Екипът ще бъде сформиран от служители в общинска администрация, с които ще бъдат сключени договори. Община Кърджали ще предостави оборудван офис за нуждите на екипа.
В рамките на целия перод на изпълнението на проекта, екипът ще провежда ежемесечни технически срещи, на които ще се планира изпълнението на предстоящите дейности и ще се отчитат постигнатите резултати. На първата работна среща ще се подготви и приеме план за изпълнението и мониторинг на проекта с подробно разписани срокове и отговорности.
Дейност 2. „Провеждане на процедури за избор на изпълнители” Съгласно изискванията на Закона за обществените поръчки в рамките на един месец ще бъдат подготвени документации за провеждане на 3 процедури за избор на изпълнители, както следва:
• Процедура за избор на изпълнител за организиране и провеждане на изнесено мотивационно модулно обучение на служители от общинската администрация
• Процедура за избор на изпълнител за организиране и провеждане на изнесено специализирано обучение „Прозрачна и ефективна общинска администрация в услуга на гражданите”
• Процедура за изпълнител на дейностите по информираност и публичност
Обществените поръчки ще бъдат обявени след получаване на одобрението на документациите и ще бъдат проведени съгласно нормативните изисквания на ЗОП.
С класираните на първо място участници ще бъдат сключени договори за изпълнението на обществените поръчки.
Дейност 3. „Участие на служители от общинска администрация в обучения, организирани от „Института за публична администрация”(ИПА) Тази дейност е насочена към всички 25 служители с ръководни функции в общинска администрация Кърджали. На база проучване на необходимостта от повишаване на квалификацията на експертите с ръководни функции в различните структурни звена са избрани две обучения, включени в каталога на Института за публична администрация, а именно обученията на тема „Стратегически мениджмънт в държавната администрация” и „Управление и оценка на изпълнението”.
В обучението на тема „Стратегически мениджмънт в държавната администрация” ще вземат участие 10 служители на ръководни длъжности, а в обучението „Управление и оценка на изпълнението” – 15 служители на ръководни длъжности.
Екипът на проекта ще предложи на служителите на ръководните длъжности да попълнят заявки за участие в обученията, които ще бъдат изпратени на Института за публична администрация за организирането им.
Дейност 4. „Организиране и провеждане на изнесено мотивационно модулно обучение на служители от общинската администрация” Избраният изпълнител ще подготви и проведе тридневно изнесено мотивационно обучение, в което ще бъдат включени темите – «Работа в екип на общинската администрация», «Мотивация и лидерство» и «Предотвратяване и решаване на конфликти».
Подготовката на обучението е свързана с ангажиране на лектори, подготовка на план, програма и работни материали, наемане на зали и оборудване, осигуряване на кафе –паузи и материали за участниците. Планът, програмата и работните материали ще бъдат подготвени от лекторите и одобрени от ръководителя на проекта. Работните материали ще бъдат съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на обучението.
В мотивационното обучение ще се включат 75 служители в общинска администрация -Кърджали, от които 25 служители с ръководни функции и 50 служители с експертни функции. За да се осигури нормалната дейност на общинска администрация Кърджали, участниците ще бъдат разделени на 3 равностойни по брой групи, в които ще бъдат включени служители от различни структурни звена.
Обучението ще се проведе извън гр. Кърджали. Разходите за транспорт, нощувки и дневни на участниците ще бъдат за сметка на Възложителя.
Екипът на проекта ще извърши разпределение на служителите на групи, като се съобрази с ангажираността им и служебните задължения.
Дейност 5. „Организиране и провеждане на изнесено специализирано обучение „Прозрачна и ефективна общинска администрация в услуга на гражданите” Избраният изпълнител ще подготви и проведе тридневно изнесено специалзирано обучение „Прозрачна и ефективна общинска администрация в услуга на гражданите”, в което ще бъдат включени темите „Промени в Закона за гражданската регистрация” и „Работа със специализиран софтуерен продукт Актопис”.
Подготовката на обучението е свързана с ангажиране на лектори, подготовка на план, програма и работни материали, наемане на зали и оборудване, осигуряване на кафе –паузи и материали за участниците. Планът, програмата и работните материали ще бъдат подготвени от лекторите и одобрени от ръководителя на проекта. Работни материали ще бъдат съобразени с принципите на неформалното учене и интерактивния характер на обучението.
В мотивационното обучение ще се включат 45 служители, специалисти в кметствата в община Кърджали За да се осигури нормалната дейност на общинска администрация Кърджали, участниците ще бъдат разделени на 2 равностойни по брой групи, в които ще бъдат включени служители от различните кметства.
Обучението ще се проведе извън гр. Кърджали. Разходите за транспорт, нощувки и дневни на участниците ще бъдат за сметка на Възложителя.
Екипът на проекта ще извърши разпределение на служителите на групи, като се съобрази с ангажираността им и служебните задължения.
Дейност 6. Информация и публичност За осигуряване на публичността на проекта ще бъдат проведени две пресконференции, ще бъдат публикувани три статии за проекта, както и регулярна информация на интернет страницата на общината. Ще бъдат изработени 3 банера и 1 информационна табела на проекта, както и 200 рекламни папки и 200 рекламни химикали.
|