ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Партньори/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG161PO003-1.1.03-0062-C0001
Номер на проект:
---
Наименование:
Внедряване на иновативна SaaS услуга за оценяване на риска, базирана на иновативния софтуер „SI Risk XL” от СИ Риск Иновейшънс ЕООД
Бенефициент:
"СИ Риск Иновейшънс" ЕООД
Източник на финансиране:
ЕФРР ==>
Оперативна програма "Развитие на конкурентоспособността на българската икономика"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
21.05.2013
Дата на приключване:
21.03.2015
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Югозападен               София град                    Столична
Описание
Описание на проекта:
Внедряване на иновативна SaaS услуга за оценяване на риска, базирана на иновативния софтуер „SI Risk XL” от СИ Риск Иновейшънс ЕООД
Дейности:
3.2. Изготвяне маркетингов план, продуктова стратегия, анализ на канали за дистрибуция и налагането на продукта на пазара, определяне на ценова политика, разработване на план за действие, бюджет и маркетингова стратегия
Дейност 5 5.1. Провеждане на тръжни процедури за избор на Одитор
Дейност 2 1.1.Провеждане на тръжни процедури за Доставка, инсталиране и изпитване на хардуер
Дейност 4 4.1. Провеждане на тръжни процедури за визуализация, информиране и публичност на проекта
Дейност 3 3.1. Провеждане на тръжни процедури за избор на изпълнител на консултантски услуги за разработване на маркетингов план и стратегия
5.2.Одиторска проверка
Дейност 1 2.1. Провеждане на тръжни процедури за Доставка, внедряване и изпитване на софтуер
4.2. Осъществяване на предвидените дейности по визуализация.
2.2.Инсталиране на софтуер Тестване, дебъгване, програмно осигуряване, настройване и внедряване на специално разработен по проекта софтуер
Дейност 6 Дейности свързани с управлението на проекта
Доставка, Инсталиране на хардуер, Изпитване на инсталирания хардуер
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
“ОДИТ – КОРЕКТ” ООД
Йовасофт 2 ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
658 113 BGN
Общ бюджет:
935 720 BGN
БФП:
655 004 BGN
Общо изплатени средства:
655 004 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
655 004
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
178 304 BGN
2015
476 700 BGN
655 004 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
556 753
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
151 558 BGN
2015
405 195 BGN
556 753 BGN
В т.ч. Национално финансиране
98 251
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
0 BGN
2014
26 746 BGN
2015
71 505 BGN
98 251 BGN
Финансиране от бенефициента
282 048
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Брой на създадените работни места
Индикатор 2
1 бр. реализиранa тръжнa процедурa; Доставен, внедрен и изпитан софтуер; тестван, дебъгван, програмно осигурен, настроен и внедрен иновативен софтуер
Индикатор 3
1 бр. реализирана тръжна процедура; доставен хардуер; инсталиран и изпитан хардуер;
Индикатор 4
1 бр. реализирана тръжна процедура; Разработени маркетингов план, продуктова стратегия, анализ на канали за дистрибуция и налагането на продукта на пазара, определяне на ценова политика, разработване на план за действие, бюджет и маркетингова стратегия–
Индикатор 5
Проведена тръжна процедура – 1 бр.; Изготвени визуализационни стикери - 12 бр. Изработване информационна табела – 1 бр.
Индикатор 6
Проведена тръжна процедура – 1 бр.; Избрана одиторска фирма – 1 бр.; Подписан договор с одиторската фирма – 1 бр.; Изготвяне на доклад на одитора;
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз