Дейности:
|
Д1 Компютърни обучения в ИПА Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.:
CONFIGURING, MANAGING AND MAINTAINING WINDOWS SERVER 2008 SERVERS (ADVANCED COURSE) (ИТО–30) (дистанционна форма)- 3 обучени
Д2 MS Office 2007/2010 за начинаещи Обучение по MS Office 2007/2010 за кметове на кметства и кметски наместници - 60 учебни часа – за общо 50 обучаеми Д3 Обучение по "1С Предприятие" Общинска администрация Стара Загора използва платформата „1С Предприятие”. За целта има обучени няколко човека, които имат сертификати за обучители. Настоящата дейност предвижда да се проведе 4 часово обучение на 10 групи от хора. Един обучител може да поеме 5 групи. За целта, на това обучение ще се оборудва зала в общината с необходимата техника и няма да се наема зала и оборудване за сметка на проекта. Единствено възнагражденията на лекторите са за сметка на проекта и са включени в бюджета.
Тази дейност обхваща 80 служители на Общината. Нейната основна насоченост е към изграждането на компютърни компетентности за работа с платформата „1С Предприятие”.
Д4 Социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти Тази дейност обхваща служителите на експертни длъжности, както и служителите на ръководни длъжности в общинската администрация. Основната цел е изграждането на мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура. Дейността ще допринесе за подобряване на микроклимата, чувстото за колегиалност и екипност в структурните звена на едминистрацията.
Тя обхваща провеждането на едно двудневно обучение – за 200 души на следните теми: социални отношения, ефективни преговори, предотвратяване и разрешаване на конфликти и др. За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите.
Д5 Умения за управление на стреса и управление на времето Тази дейност обхваща служителите на ръководни длъжности, както и от служителите на експертни длъжности в общинската администрация. Основната цел е подобряване на ефективността на работа на всички нива в общинската администрация и намаляване на стреса за служителите на ръководни позиции, които носят голяма отговорност и трябва да работят с ограничени ресурси и изключително кратки срокове.
Дейността обхваща провеждането на едно двудневно обучение – за 40 души на следните теми: управление на стреса, делегиране на задачи и отговорности, работещи методи за насърчаване или обезкуражаване на определени типове поведение в работна среда, управление на времето, краткосрочно и дългосрочно планиране на задачите за звеното, мултитаскинг и др. За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите.
За да не се наруши нормалния ритъм на работа в общинската администрация, обучаемите ще бъдат разделени на 2 групи по 20 обучаеми във всяка от тях. Предвижда се обучението да бъде изнесено за постигането на максимален ефект от дейността поради високата ангажираност на служителите на ръководни позиции.
Д6 Лидерски умения и екипна ефективност Тази дейност обхваща служителите на ръководни длъжности. Нейната основна насоченост е към изграждането на ефективни и работещи екипи, мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура, отворена към интегрирането на всички служители в екипа.
Тя обхваща провеждането на 2 двудневни обучения – съответно по 20 души всяко, сред които както на ръководни длъжности, на следните теми: организационна култура, ефективни управленски стилове, как да работим ефективно с колегите, приобщаване на нови хора в екипа и др. За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряването на екипната работа.
Д7 Дейности за информация и публичност Откриваща и закриваща пресконференции по проекта. Публикации в медиите за придобитата квалификация на общинските служители, кметовете на кметства и кметските наместници, както и промените в организацията на работа и повишената компетентност на иминистрацията вследствие на проведените обучения. Д8 Организация и управление на проекта Екипът за управление на проекта е от ръководител, счетоводител и координатор. Екипът ще провежда регулярни срещи и ще отговаря за всички дейности от организационен и координационен характер, свързани с изпълнението на проекта. Ще бъде създаден детайлен план за изпълнението на задачите и неговата реализация ще бъде проследявана. Екипът ще отговаря за подготовката, отчетността, кореспонденцията и изпращането на всички документи и доклади до УО на ОПАК, свързани с управлението на проекта.
Ръководителят на проекта ще отговаря за цялостната организация, изпълнение и отчитане на проекта. Той ще отговаря и за заявките на обученията към ИПА, за оформянето на групите за компютърните обучения, както и за останалите три типа обучения, за присъствието на съответните служители на избраните обучения, както и за постоянно високото качество на обученията.
Счетоводителят по проекта ще следи за правилното отчитане на разходите по проекта, за изготвянето на искания за плащане към Управляващия орган, за извършване на плащания към изпълнителите.
Координаторът по проекта ще се занимава с изготвянето на техническите доклади, протокори от среща на екипа, отчитане на изработеното време от екипа на проекта, както и организацията, комуникацията и координацията при провеждането на обучениата и отчитането на извършената работа. Координаторът присъства при провуждането на всички обучения, както в Стара Загора, така и извън града.
|