Дейности:
|
Дейност 1 Провеждане на Обучения в ИПА Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.:
ПД 1.1 - Превенция на корупционния риск (УА-2) – 10 обучени
ПД 1.2 - Практически умения за деклариране и управление на конфликта на интереси (ПР-18) – 3 обучени
Дейност 2 Обучение по разговорен английски език Обучение по английски език ще преминат общо 30 служители на общината.
Курсът е 150 учебни часа. След завършване на обучението обучаваният трябва да може:
• при слушане да разбира най- често срещани употребявани думи и изрази свързани с личността и семейството, обкръжение и работа, може да разбира смисъла в обяви и съобщения;
• да чете кратки текстове, открива определена информация в текстове като проспекти, менюта, разписания, писма, служебни документи;
• да общува при изпълнението на обичайни задачи, които изискват пряк обмен на информация по познати теми, да участва в разговор с кратки реплики;
• да направи с прости изречения описание на семейството си и други хора, образование и работа в сегашно и минало време;
• да напише кратко съобщение, лично писмо, благодарност.
Дейност 3 Обучение за междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация В рамките на настоящата дейност ще бъде проведено обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация за 35 служители, в продължение на 2 дни. Обучението е модулно и обхваща: Модул 1 – „Междукултурна комуникация – правила на поведение и условия на работа в интеркултурна среда”; Модул 2 – „Човешките и граждански права – работа с представители на малцинствени и уязвими групи”;
Обучението ще бъде проведено под формата на изнесено обучение, с цел обучаемите да се отделят от ежедневната работна атмосфера и да се концентрират единствено върху процеса на обучение. Участниците ще повишат своите компетенции във връзка с условията за работа в интеркултурна среда, човешките и гражданските права и правилата на поведение в различни обществени групи.
Обучението ще спомогне за по-лесното преодоляване на насадени предразсъдъци, за оценяване на разнообразието и за по-добро разбиране на ценностните системи на различните групи, за толерантно и конструктивно общуване и активна гражданска и обществена позиция.
Дейност 4 Обучение по подобряване на ключовите компетентности В рамките на настоящата дейност ще бъде проведено обучение за подобряване на ключовите компетентности на общо 40 служители в продължение на 3 дни. Обучението е модулно и обхваща: Модул 1 – „Екипна ефективност и организационна култура”Модул 2 – „Лидерски умения и ефективни управленски стилове”Модул 3 - „Справяне с конфликти и управление на времето и стреса”
Обучението ще бъде проведено под формата на изнесено обучение, с цел обучаемите да се отделят от ежедневната работна атмосфера и да се концентрират единствено върху процеса на обучение. Участниците ще повишат своите компетенции във връзка със изграждане и подобряване на ключови управленски и организационни умения и на екипно поведение. Основната насоченост на тази дейност е към изграждането на мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура.
За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряването на екипната работа.
Дейност 5 Осигуряване на информация и публичност на проекта Предвижда се по тази дейност да бъдат организирани една входяща пресконференция при стартиране на проекта и една финална пресконференция при завършването му. На тях ще бъдат поканени журналисти от местни, регионални и национални медии и ще бъде представен проекта, очакваните и постигнатите резултати, както и къде могат да бъдат намерени те с цел мултипликация. Материалите от проекта ще бъдат публикувани на Интернет страницата на община Велинград ,където ще бъде публикувано и кратко представяне на самия проект. В допълнение се предвижда да бъдат подготвени и отпечатани 300 брошури, представящи проекта и постигнатите по него резултати. Ще бъдат направени публикации в медиите – 3 бр. Предвидено е и поставяне на временна информационна табела в сградата на общ. Велинград.
|