ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0174-C0001
Номер на проект:
А12-22-174
Наименование:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик
Бенефициент:
Община Пазарджик
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
15.05.2013
Дата на приключване:
15.05.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     ЮГОЗАПАДНА И ЮЖНА ЦЕНТРАЛНА БЪЛГАРИЯ          Южен централен               Пазарджик                    Пазарджик
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на професионалната компетентност на служителите в администрацията на Община Пазарджик за по-ефективно и ефикасно изпълнение на задълженията им чрез провеждане на специфични обучения
Дейности:
1. Организация и управление Управлението и организацията на проекта ще се изпълнява от екип формиран с оглед осигуряване на успешно изпълнение, добра координация и постоянен мониторинг на проектните дейности. При определянето на числеността екипа е отчетен обхвата на проектното предложение и спецификата на заложените дейности. Дейността обхваща: • Създаване на организационни предпоставки за управлението на проектния цикъл – контролирана среда. • Правилно разпределение на ресурсите и отговорностите при изпълнението на проекта. • Постигане на заложените цели и резултати. • Логистично обезпечаване на изпълнението на дейностите. • Провеждане на тръжните процедури предвидени в проекта.
2. Провеждане на курсове за служителите от районната администрация в Института по публична администрация Под-дейност 2.1: Обучение ”Управление на електронната администрация. Облачни технологии. Архитектури, модели и виртуална среда” – сигнатура- (УА-3)- 16 часа/2 дни Под-дейност 2.2: Обучение „Изграждане на среда за практическо прилагане на Закона за електронно управление” - сигнатура (ИТО-2) – 12 часа/1,5 дни Под-дейност 2.3: Обучение „Основни производства по АПК” за юристи – сигнатура (ПР-5) – 20 часа/2,5 дни Под-дейност 2.4: Обучение „Правна уредба и приложение на ГПК” за юристи – сигнатура – (ПР-7) – 16 часа/2 дни Под-дейност 2.5: Обучение „Специфика на междукултурните комуникации” – сигнатура (ЕФ -5) – 16 часа/2 дни
3. Провеждане на специализирани и групови обучения за развиване на ключови компетентности на служителите от администрацията и повишаване на експертизата им Под-дейност 3.1: Обучение за работа с AUTO CAD за специалисти – 28 човека – 40 учебни часа – 7 дни Под-дейност 3.2: Обучение в областта на строителството и строителния надзор – 33 човека – 60 учебни часа – 10 дни Под-дейност 3.3: Групови обучения по екипна ефективност, мотивация и лична ефективност, асертивно поведение, работа с конфликтни потребители – 150 човека – 20 учебни часа – 2 дни Под-дейност 3.4: Обучение „Информационна сигурност” – 5 човека – 80 учебни часа – 15 дни
4. Дейности за информация и публичност Съгласно коригендума на Регламент на Комисията (ЕО) № 1828/ 2006 от 8.12.2006 г. и Ръководството за информиране и публичност дейностите по информиране и публичност ще се осъществяват чрез: • Изработване на табела за проекта с флага на ЕС, наименование на проекта и посочване на подкрепата от ЕС; • Изработка на 1000 броя брошури за представяне на постигнатите резултати и проведените дейности при реализацията на проекта • Предоставяне на информация за финансовата подкрепа от ЕС по настоящата схема за предоставяне на безвъзмездна помощ в официалната документация на проекта в съответствие с изискванията, предвидени в Ръководството за публичност. • Провеждане на пресконференция при стартирането на проекта за информиране на обществеността и представяне на проекта. • Провеждане на заключителна пресконференция за представяне на резултатите от проекта. Ще се представят заключителните резултати, степента в която проектът е постигнал предварително поставените цели и задачи, перспективите за очаквано устойчиво продължаване на дейността. • Изработване на банер и публикуване на информацията на интернет сайта на общината.
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
"Габриела Консултинг" ЕООД
"Развитие"
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 960 BGN
Общ бюджет:
73 299 BGN
БФП:
73 299 BGN
Общо изплатени средства:
73 299 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
73 299
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
17 992 BGN
2014
55 307 BGN
2015
0 BGN
73 299 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
62 304
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
15 293 BGN
2014
47 011 BGN
2015
0 BGN
62 304 BGN
В т.ч. Национално финансиране
10 995
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 699 BGN
2014
8 296 BGN
2015
0 BGN
10 995 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 6
Дейност 1: Изготвени междинни и окончателен технически отчети
Индикатор 7
Дейност 2: Брой обучени служители
Индикатор 8
Дейност 2: Брой теми на курсовете
Индикатор 9
Дейност 2: Брой получени сертификати
Индикатор 10
Дейност 3: Брой обучени служители по специализирани обучения
Индикатор 11
Дейност 3: Брой получени сертификата
Индикатор 12
Дейност 3: Брой проведени групови обучения
Индикатор 13
Дейност 3: Брой обучени служители
Индикатор 14
Дейност 4: Брой проведени пресконференции
Индикатор 15
Дейност 4: Брой изработени и разпространени брошури
Индикатор 16
Дейност 4: Брой банери
Индикатор 17
Дейност 4: Табела
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз