Дейности:
|
Дейност 1. Управление на проектните дейности Дейност 1 е ключова за успешното изпълнение на целите на проекта в частност, като и за постигането на целите на настоящата процедура и на ОПАК като цяло.
В рамките на тази дейност се включва - цялостната организация и управление на проектните дейности; функционалното разпределение на задълженията и контролните функции на екипа по проекта; изпълнение на процедурите и спазване на план-графика на дейностите; подготовка и реализация на процедурите за избор на изпълнител; осъществяване на мониторинг и отчетност на изпълняваните дейности и извършваните разходи; анализиране на напредъка на проекта и постигането на предвидените резултати; осъществяване на корективни действия при възникване на непредвидени обстоятелства.
В рамките на тази дейност се предвижда изпълнението на следните поддейности:
Сформиране на екипа по проекта – за изпълнението на проекта е определен екип от двама експерта, а именно – Ръководител на проекта и Счетоводител на проекта. В рамките на тази поддейност ще бъдат изготвени съответните вътрешни правила/заповеди за работата на екипа;
Провеждане на регулярни месечни срещи – в рамките на тази поддейност ще бъдат провеждани месечните срещи на екипа по проекта, на които ще бъдат обсъждани както физическия и финансов напредък по изпълнение на проекта, така и съответните бъдещи действия за гарантиране спазването на план-графика за изпълнение на дейностите по проекта;
Организиране и провеждане на процедури за избор на външни изпълнители – екипът по проекта ще изготви график за планираните за изпълнение от външни изпълнители дейности по проекта и ще организира и проведе обществените поръчки в съответствие със Закона за обществените поръчки и подзаконовите нормативни актове.
Организиране и изпълнение на задълженията за отчитане на напредъка по проекта – екипът за изпълнение на проекта ще подготвя и изпраща на Договарящия орган изискуемите по проекта отчети и доклади за отчитане на техническия и финансов напредък по проекта. В рамките на тази поддейност ще бъде осъществявана и цялата кореспонденция с Договарящия орган, свързана с изпълнението на проекта Дейност 2. Повишаване на квалификацията на служителите в общинската администрация чрез организиране и провеждане на обучения В рамките на дейността ще бъдат удовлетворени нуждите на целевата група и потребностите на общинска администрация Костинброд, чрез осъществяване на следните специализирани обучения:
Осъществени от ИПА:
Практически умения за ефективни комуникации ЕФ-8 за 4 служителя
Делова етика УА-7 за 3 служителя
Основни производства по АПК-ПР-5 за 3 служителя
МS Excel-ИТО 9-за 3 служителя
Обмен на данни-ИТО-11, за 3 служителя
MS Power Point ИТО 23- за 3 служителя
Осъществени от избран изпълнител по реда на ЗОП:
"Специализирано обучение по ЗБУТ", 1 ден, 8 ч., за 6 служителя, фокусирани върху адекватни мерки за осигуряване на здравословни и безопасни условия на труд;
„Общуване на чужди езици” – английски език за напреднали, за 10 служителя, необходимостта от което се определя от ежедневната работа с чужди граждани, изпълнение на транснационални проекти на общината и взаимстване на добри европейски практики за ефективно местно управление;
„Компютърно-дигитален машинопис”, 2 дни, 16 ч. присъствено + 8 ч. самоподготовка, за 9 служителя
„Умения за работа в екип, делова комуникация и етика”, изнесено обучение в 2 групи, за 2 дни, 16ч., за 55 служителя, фокусирана необходимост за осигуряване на адекватен работен процес, партньорство и взаимодопълняемост на функциите и критичните звена в общинската администрация;
„Работа с лични данни” 1 ден, 8 ч за 11 служителя.
Дейност 3. Дейности за информация и публичност В рамките на тази дейност се включват мерки за визуализация и публичност относно конкретните цели, дейности и резултати на проекта.
Съгласно Регламент на Съвета (ЕО) № 1083/2006 и Регламент на ЕК № 1828/2006, в рамките на тази дейност ще бъдат предприети действия за информация и публичност. Община Костинброд ще предостави информация и ще осигури публичност на изпълнявания проект в медиите, чрез използване на подходящи комуникационни средства описани по-долу:
Осъществяване на 2бр.пресконференции /1бр. – непосредствено след старта на проекта и 1бр. в края на периода на изпълнение на проекта/. Двете пресконференции ще бъдат осъществени с цел да се информирана широката общественост за стартиране и респективно финализиране на проекта и предвидените за изпълнение дейности. Осъществяването на тези кампании ще доведе до постигане на засилен интерес от страна на служителите и ще бъде осигурена публичност за ролята и позицията на ЕС в процеса на финансиране на проекта, съобразно специфичните изисквания на донора.
С цел постигане на достатъчна визуализация ще бъдат изготвени и разпространени информационни брошури и плакати.
За допринасяне на максимален ефект от постигнатите положителни резултати, ще бъдат изготвени спомагателни материали за участниците в предвидените обучения;
При изготвянето на материалите осигуряващи публичност и информираност ще бъдат съобразени специфичните изисквания на донора и ще бъде разпространена подкрепата на ЕС в процеса на финансиране и реализация на проектните дейности.
Дейността за информация и публичност на осъществявания проект и финансовия принос на ЕСФ ще бъде възложена на изпълнител с предварително определени детайли от възложителя, в пълно съответствие с процедурите предвидени в ЗОП.
|