Дейности:
|
Дейност 1. Сформиране на екип.
Управление и отчетност на проекта Организацията и управлението на дейностите, заложени по проекта, ще се осъществява от сформиран екип, състоящ се от ръководител и счетоводител.
Със стартирането на проекта, след подписване на договора за неговото финансиране, ще се подготвят и сключат договори с лицата, определени от Кмета на общината да реализират и отчетат дейностите по проекта. Дейност 2. Провеждане на информационна кампания. Съгласно насоките за публичност и визуализация по Оперативна програма „Административен капацитет” ще се проведе информационна кампания, която да информира обществеността за проекта, предвидените дейности, очакваните резултати и източника на финансиране. Всички материали по проекта ще съдържат логото на ЕС и ЕСФ.
По проекта се предвиждат 2 пресконференции. Тях ще участват представители на местни електронни и печатни медии и представители на местната власт.
Първата пресконференция ще се проведе в самото начало на инициативата, като тя ще има за цел да информира за стартирането на проекта и предвидените дейности.
В края на проекта ще се проведе втората пресконференция, на която ще се отчете постигнатото от реализирането на проекта, изразходваните суми и положителния ефект на проекта върху преките участниците.
По време на реализация на дейностите ще бъдат публикувани в местни печатни и електронни медии 2 прес-съобщения.
С оглед на изискванията за визуализация и публичност ще бъде изработен банер с логото на ЕС и ЕСФ и рекламни материали, чрез които ще бъде популяризиран прокета. Дейност 3. Избор на обучителна организация за провеждане на обучение на тема: „Мотивация и изграждане на екип. Лична и екипна ефективност” В рамките на тази дейност ще се проведе подбор между обучителни организации за избор на провеждане на обучението на тема: „Мотивация и изграждане на екип. Лична и екипна ефективност”. С обучителната организация ще бъде сключен договор, както за провеждане на самото обучение, така и за логистиката за неговото осъществяване, съобразявайки се със следните изисквания:
- Обучението да е изнесено, в населено място до 100 км. от гр. Лом, като се подсигури подходящо помещение за провеждането на обучението, настаняване на участниците и осигуряване на нощувки, два обяда, една закуска и една вечеря, както и транспорт;
- Продължителност на обучението да не е повече от 12 учебни часа;
- Общо максимален брой на участниците – 64 служители, разпределени в 5 групи.
- Обучението да се проведе от висококвалифицирани обучители;
- Организацията да подсигури необходимите учебни пособия и материали, както и да отчете изпълнението на услугата (присъствени списъци по групи обучаващи, програма, мултимедийна презентация, учебни помагала и материали, снимков материал и др.). Дейност 4. Провеждане на обучения Поддейност 4.1
Обучение на служителите от Института по публична администрацияВ предвидените обучения от ИПА ще се обучат служители от всички нива на административната структура, разпределени в следните направления и теми:
Направление І „Човешки ресурси”
По тема: „Планиране на човешките ресурси” и тема: „Управление и оценка на изпълнението” ще се обучат 9 служителя, заемащи ръководни длъжности и отговорни за планирането на човешките ресурси, познаващи изискванията за изпълнение на длъжностите, планиращи целите и задачите на служителите и оценяващи резултатите им.
В обучението на тема: „Управление на конфликтите и техники за разрешаване на проблеми” ще вземат участие 12 служители – кметският екип, директорите на дирекции и началниците на отдели.
Направление ІІ „Общуване, кореспонденция и презентация”
Обучението по тема: „Административна стилистика” е насочено към 17 общински служители, в т.ч. кметския екип, ръководните служители, техническите сътрудници на кмета и на общинският съвет и експертите по информационно осигуряване.
Темата „Създаване на добре изглеждащи документи с MS WORD” е предвидена за 64 служители, предвид възможността за широкото приложение в ежедневната работа на служителите. В обучението ще се включат кметовете на населените места извън общинския център, техните служители, и служителите от администрацията, създаващи в ежедневието си документи и имащи необходимост от надграждане на познанията си с оглед повишаване ефективността на работата и стремеж към естетика, стил и визуален ефект.
В обучението за придобиване на умения за представяне, презентиране и ефективна комуникация с присъстващите на
тема: „Презентационни умения с MS POWER POINT” ще бъдат включени 17 служители, който в изпълнение на своите задължения, им се налага да подготвят и поднасят информация пред обществеността, във връзка с публични обсъждания, предстоящи и изпълнявани проекти, оповестяване на събития, представяне на идеи и др..
Направление ІІІ „Е-правителство и информационна сигурност”:
В обучението по тема „Е-правителство: Успешни практики и предпоставки за развитие” ще се включат 4 служителя, а в тема „Системи за управление на информационната сигурност на административното звено” – 6. Това са служителите по информационно осигуряване, ресорният директор, секретаря на общината и служителите, работещи със секретни документи.
Направление ІV „Електронни таблици с MS EXCEL”
Обучението е за напреднали служители, използващи в ежедневната си работа MS EXCEL и нуждаещи се от разширяване на познанията и уменията си за работа с продукта. По тема „Електронни таблици с MS EXCEL” ще вземат участие 17 служители, по тема „Визуализирай идейте си с MS EXCEL” – 13, а икономистите, 23 служители, ще бъдат обучени по тема „MS EXCEL за икономисти” .
Направелние V „Сървърно конфигуриране и поддръжка” - Microsoft® Windows® Server 2003 и 2008
Предвиденото обучение е дистанционно и в него ще вземат участие двамата експерти по информационно осигуряване.
Обучението е по четири теми.
Поддейност 4.2 Провеждане на обучение на тема: „Мотивация и изграждане на екип. Лична и екипна ефективност”
Дейността ще се изпълни от обучителна организация, избрана след изпълнение на Дейност 3. В обучението ще вземат участие 64 служители, разпределени в пет групи. Всяка група е съставена от служителите в съответна дирекция или отдел и включва ресорният заместник кмет.
Обучението ще е изнесено и ще се организира за провеждане в почивните дни.
|