Дейности:
|
1. Организация и управление на проекта В рамките на дейността ще бъде сформиран екип от трима члена – ръководител, координатор и счетоводител. На първата среща на екипа ще бъде детайлизиран плана за действие и конкретните ангажименти на членовете на екипа, ще бъде уточнен график за ежемесечните срещи на екипа. Ежемесечните срещи ще отчитат напредъка по изпълнение на проекта, резултатите от изпълнението на проекта, констатирани евентуални пропуски, несъответствия и мерки за преодоляването им. Екипа за управление е изцяло ангажиран с организация на проектните дейности, съблюдаване резултатите от тях и отчитането им. 2. Обучения в Института по публична администрация 2.1 Закона за обществените поръчки – споделени практически знания и умения за прилагането му при планиране, договориране, управление и отчитане. Сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 (СФ–15). В обучението ще се включат 4 общински служители, работещи в областта на възлагане на обществените поръчки. Продължителността на обучението е 2 дни 16 уч. часа.
2.2 Новите моменти при извършването на одитите за съответствие при финансова управление и одитите за заверка на годишните финансови отчети на бюджетните предприятия. Сигнатура по Каталога на ИПА за 2013 (ФС–3). В обучението ще бъдат включени 3 общински служители от Дирекция „Финансова дейност”. Продължителността на обучението е 2 дни 16 уч. часа.
За участниците в обучението са предвидени командировъчни в размер, определен в съответствие с Наредбата за командировките в страна.
Успешно преминалите курса на обучение участници ще получат сертификат.
3. Обучение по ключови компетентности 3.1 Етика в администрацията, социални отношения, ефективни преговори и справяне с конфликти
В обучението ще се включат 50 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Обучението е предназначено за експертните длъжности в общинска администрация.
3.2 Лидерски умения и екипна ефективност
В обучението ще се включат 25 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Обучението е предвидено за всички ръководни длъжности в администрацията, кметовете и кметските наместници по населени места.
3.3 Обучение за работа с хора със специфични потребности.
В обучението ще се включат 20 служителя. Обучението ще е с продължителност 20 учебни часа. Обучението е предвидено за служителите от центъра за услуги и информация на гражданите, кметовете и кметските наместници по населени места, които осъществяват административното обслужване на населението по места, други служителите имащи отношение към административното обслужване на гражданите /гражданска регистрация, устройство на територията и др./
Всички служители успешно преминали курса на обучение ще получат сертификати за участие.
4. Обучение „Компютърните технологии в помощ на общинска администрация” 4.1 Ефективна работа, чрез използване възможностите на информационните технологии. Обучението ще включи теми свързани с усъвършенстване уменията за работа с текстообработващи програми, електронни таблици, ще бъдат отделени часове за запознаване с възможностите на специализираният софтуер в общината /деловодна информационна система, наеми, каса и др. /. Общите модули на обучението ще се провеждат в подходящи за целта компютърни зали. В обучението ще бъдат включени 16 служителя. Продължителността на обучението е 60 уч. часа
4.2 Компютърните приложения в ежедневната ни работа.
Обучението ще включва запознаване с възможностите на MS Word, MS Excel. Работа в интернет среда. В обучението ще бъдат включени 18 служителя. Продължителността на обучението ще е 60 уч. часа.
Всички служители успешно завършили курса на обучение ще получат сертификати за участие.
5. Дейности за информация и публичност Провеждане на две пресконференции: начална за представяне пред обществеността на целите, дейностите и очакваните резултати, заключителна, целяща представяне на постигнатите резултати. Изработване на информационни листи с темите на обученията, информация за проекта. Информационните листи ще бъдат насочени към общинските служители с цел информиране за предстоящите обученията и начина за включване в тях. Изработка на банер- ще бъде поставен при провеждане на обученията и пресконференциите за популяризиране на проекта и приноса на европейските структурни фондове. Изработка на семинарни папки /с името на проекта, задължителните реквизити за публичност/, които ще се използват за поставяне на материали от обучението, при провеждане на пресконференциите. Изработка на химикали с логото на програмата- ще бъдат разпространяване на пресконференциите обученията. Блок листи за писане с логото на програмата ще се предоставят на участниците в обученията. Заявление за включване в обучение с логата на програмата.
|