ИНФОРМАЦИОННА СИСТЕМА ЗА УПРАВЛЕНИЕ И НАБЛЮДЕНИЕ НА СТРУКТУРНИТЕ ИНСТРУМЕНТИ
НА ЕС В БЪЛГАРИЯ
Информацията е актуализирана на: 01.04.2020 Всички стойности са в лева.
Ръководство
Е-услуги
СФ на ЕС
За системата
Публична информация/
Организации/
Бенефициенти/
Оперативни програми
Транспорт
Околна среда
Регионално развитие
Конкурентоспособност
Техническа помощ
Развитие на чов. ресурси
Административен капацитет
Райони за планиране
Международен
Северозападен
Северен централен
Североизточен
Югозападен
Южен централен
Югоизточен
Организации
Бенефициенти
Партньори
Изпълнители
Проекти
Списък на проектите
Търсене
Разширено търсене
Речник
Речник на съкращенията
Справки
Справки публичен модул
Оперативна програма:
Всички
Район за планиране:
Всички
Обобщена информация
Идентификация
Описание
Партньори
Индикатори
Обобщена информация
Идентификация
Номер на проект от ИСУН:
BG051PO002-2.2.08-0114-C0001
Номер на проект:
A12-22-150
Наименование:
„Повишаване на квалификацията на служителите в администрацията на Община Враца”
Бенефициент:
Община Враца
Източник на финансиране:
ЕСФ ==>
Оперативна програма "Административен капацитет"
Дата на решение на договарящия орган:
01.03.2013
Начална дата:
13.05.2013
Дата на приключване:
13.05.2014
Статус:
Приключен
Място на изпълнение:
БЪЛГАРИЯ
     СЕВЕРНА И ЮГОИЗТОЧНА БЪЛГАРИЯ          Северозападен               Враца                    Враца
Описание
Описание на проекта:
Подобряване на административното обслужване в Община Враца чрез провеждане на обучения на служителите в общинската администрация, на кметовете и на служителите на кметствата на територията на Общината.
Дейности:
Дейност 1 : Провеждане на Обучения в ИПА Дейността обхваща следните дейности от каталога на ИПА за 2013 г.: Работа с електронно подписани документи (ИТО-5) – 30 обучени
Дейност 2 : Провеждане на чуждоезоково обучение по Английски език Обучение по английски език (модул от 150 учебни часа) – 30 обучени, разделени в 2 групи в нива, зависимост от показани знания на входно ниво. Поддейност 2.1 - Обучение по английски език (модул от 150 учебни часа) за 20 участника – базов курс; Поддейност 2.2 Обучение по английски език (модул от 150 учебни часа) за 10 участника – надграждащ курс
Дейност 3 : Обучение за междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация. В рамките на настоящата дейност ще бъде проведено обучение по междукултурна комуникация, толерантност и антидискриминация за общо 40 служители разделени в 2 групи, в продължение на 2 дни по 8 учебни часа. Обучението е модулно и обхваща: Модул 1 – „Междукултурна комуникация – правила на поведение и условия на работа в интеркултурна среда” Модул 2 – „Човешките и граждански права – работа с представители на малцинствени и уязвими групи” Обучението ще бъде проведено под формата на изнесено обучение, с цел обучаемите да се отделят от ежедневната работна атмосфера и да се концентрират единствено върху процеса на обученние. Участниците ще повишат своите комптетенции във връзка с условията за работа в интеркултурна среда, човешките и гражданските права и правилата на поведение в различни обществени групи. Обучението ще спомогне за по-лесното преодоляване на насадени предразсъдъци, за оценяване на разнообразието и за по-добро разбиране на ценностните системи на различните групи, за толерантно и конструктивно общуване и активна гражданска и обществена позиция.
Дейност 4 : Обучение по подобряване на ключовите компетентности В рамките на настоящата дейност ще бъде проведено обучение за подобряване на ключовите компетентности на общо 40 служители разделени в 2 групи, в продължение на 3 дни по 8 учебни часа. Обучението е модулно и обхваща: Модул 1 – „Екипна ефективност и организационна култура” Модул 2 – „Лидерски умения и ефективни управленски стилове” Модул 3 - „Справяне с конфликти и управление на времето и стреса” Обучението ще бъде проведено под формата на изнесено обучение, с цел обучаемите да се отделят от ежедневната работна атмосфера и да се концентрират единствено върху процеса на обученние. Участниците ще повишат своите комптетенции във връзка със изграждане и подобряване на ключови управленски и организационни умения и на екипно поведение. Основната насоченост на тази дейсност е към изграждането на мотивираща и спокойна работна среда и предразполагаща организационна култура. За обученията ще бъде характерно интерактивно провеждане с активно участие на обучаемите в ролеви игри и поставяне в конкретни ситуации, както и ще се търси придобиване на основни техники и умения, позволяващи постигането на максимален ефект за подобряването на екипната работа
Дейност 5 : Дейности за информация и публичност В рамките на настоящата дейност ще се изпълнят: 1 бр. откриваща пресконференция по проекта 1 бр. закриваща пресконференция по проекта. 4 броя публикации в медиите за придобитата квалификация на общинските служители, кметовете на кметства и кметските наместници, както и промените в организацията на работа и обслужването на гражданите и бизнеса в следствие на проведените обучения. 500 бр. брошури с цел попуряризиране на резултатите от проекта 1 бр. временна информационна табела в сградата на Общината
Организация и управление на проекта
Партньори
Партньори:
Изпълнители:
Търговско-промишлена палата Враца
"БГ-Принт" ООД
АВА - ЕЛЕГАНС ЕООД
Финансова информация
Одобрен бюджет БФП:
89 941 BGN
Общ бюджет:
53 538 BGN
БФП:
53 538 BGN
Общо изплатени средства:
53 538 BGN
Източник на финансиране
Верифицирани средства
Валута
Безвъзмездна финансова помощ
53 538
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
17 900 BGN
2014
35 638 BGN
2015
0 BGN
53 538 BGN
В т.ч. Финансиране от ЕС
45 508
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
15 215 BGN
2014
30 293 BGN
2015
0 BGN
45 508 BGN
В т.ч. Национално финансиране
8 031
BGN
Реално изплатени суми
Период
Размер
2007
0 BGN
2008
0 BGN
2009
0 BGN
2010
0 BGN
2011
0 BGN
2012
0 BGN
2013
2 685 BGN
2014
5 346 BGN
2015
0 BGN
8 031 BGN
Финансиране от бенефициента
0
BGN
Индикатори
Индикатор 1
Служители, успешно преминали обученията с получаване на сертификат
Индикатор 2
Общ брой на обучените служители в администрацията
Индикатор 3
Обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 4
Обучени служители на местната администрация от общия брой обучени
Индикатор 5
Общ брой на обучените служители в администрацията - обучени жени от общия брой обучени
Индикатор 6
Дейност 1 : Обучени служители в ИПА..
Индикатор 7
Дейност 1 : Проведени обучения
Индикатор 8
Дейност 1 : Служители получили сертификат
Индикатор 9
Дейност 2 : Обучени служители
Индикатор 10
Дейност 2 : Учебни часове
Индикатор 11
Дейност 2 : Служители получили сертификат
Индикатор 12
Дейност 3 : Обучени служители
Индикатор 13
Дейност 3 : Обучителни модули
Индикатор 14
Дейност 3 : Служители получили сертификат
Индикатор 15
Дейност 4 : Обучени служители
Индикатор 16
Дейност 4 : Обучителни модули
Индикатор 17
Дейност 4 : Служители, получили сертификат
Индикатор 18
Дейност 5 : Организирани и проведени пресконференции
Индикатор 19
Дейност 5 : Отпечатани брошури
Индикатор 20
Дейност 5 : Публикации в медиите
Индикатор 21
Дейност 5 : Временна информационна табела
Забележка:
Подчертан елемент от таблицата позволява показване на детайли при избирането му.
Проектът се осъществява с финансовата подкрепа на оперативна програма „Техническа помощ”, съфинансирана от Европейския съюз чрез Европейския фонд за регионално развитие
Европейски съюз